Helt enkelt ett gäng fegisar som alltid vill förknippas med framgång!
Hillfan har jag alltid varit och kommer alltid att vara. Allt sedan 1992 har jag varit ett fan av Hill, och det är egentligen den enda föraren jag verkligen har varit ett fan av.Jari skrev:Men vänta nu, var inte du Hillfan när han låg på topp och Villeneuvefan, när han låg på topp också?
Sist vill jag minnas att du var Montoyafan, men han har ju visat sig vara grymt mycket långsammare än Kimi hittills.
(jo, jag vet att han har fler poäng)
Det ska bli skönt när Stor_Hakan lägger av så man kan börja hålla på Ferrari igen (förutsatt att Half inte hamnar där).EnzoF1 skrev:Och jag håller på Ferrari i vått och torrt, även om jag hade en speciell plats för Irvine även tiden efter Ferrari.
Irvine är nog favoritföraren genom åren, men hjärtat ligger hos Ferrari, precis som det ska göra hos ett äkta F1-fan...
Jag håller alltid på Schumi. Och det kommer jag göra så länge han håller på. Även om han skulle sluta sämre än sist i mästerskapet.Sami skrev:Tänk att det finns så stor del av F1-fans som är vindflöjlar.
Det är upp till var och en. Men att vilja heja på den föraren som är bäst , såna "supportrar" man vill bara ta del av framgången. Riktiga supportrar hejar på sin favorit i ur och skur (SUPPORTers= Stöd/stötta). Jag vet inte varför man byter bara till den som är bäst för tillfället, vad är det som är kul med det?, förklara det för mig nån.Hood skrev:Är man en sämre supporter då?
//Hood
Du menar den som visades i bild under loppet, eller om det var kvalet? Det måste ju ha varit Renaultanställda. Det såg liksom för perfekt ut för att vara simpla F1-fans.Sami skrev:I Sepang fanns det helt plötsligt ett stort blått hav på läktarna. Det blåa havet lär växa om Renault fortsätter sina framgångar.
ANFRAN skrev:Du menar den som visades i bild under loppet, eller om det var kvalet? Det måste ju ha varit Renaultanställda. Det såg liksom för perfekt ut för att vara simpla F1-fans.Sami skrev:I Sepang fanns det helt plötsligt ett stort blått hav på läktarna. Det blåa havet lär växa om Renault fortsätter sina framgångar.
Alla Kimi-fans är vindflöjlar och medgångssupportrar. Tror inte de visste ens att killen fanns innan Peter Sauber tvingades anställa honomSami skrev:![]()
![]()
Spamma nu inte sönder min fina tråd om kappvändare. Med en massa tjafs om en föredetting som Alesi. Den här tråden är skapad så att Vindflöjarna kan komma med diverse försvarstal om att de minsann inte alls vänder kappan efter vinden och hur de minsann höll på Alonso långt före denne till och med hade börjat med racing.
LuckyStrike1 skrev:Alla Kimi-fans är vindflöjlar och medgångssupportrar. Tror inte de visste ens att killen fanns innan Peter Sauber tvingades anställa honomSami skrev:![]()
![]()
Spamma nu inte sönder min fina tråd om kappvändare. Med en massa tjafs om en föredetting som Alesi. Den här tråden är skapad så att Vindflöjarna kan komma med diverse försvarstal om att de minsann inte alls vänder kappan efter vinden och hur de minsann höll på Alonso långt före denne till och med hade börjat med racing.
Jag hade faktiskt sett honom köra Formel-Renault ett par gånger på eurosport. Förövrigt så höll jag inte på honom det året han körde för Sauber . Jag höll på Mika Häkkinen & McLarenLuckyStrike1 skrev:Alla Kimi-fans är vindflöjlar och medgångssupportrar. Tror inte de visste ens att killen fanns innan Peter Sauber tvingades anställa honomSami skrev:![]()
![]()