MS till Toyota LOL

Kungaklassen av motorsport...
Peevo

MS till Toyota LOL

Inlägg av Peevo »

Har tittat lite på aftonbladet. Där hittade jag lite festbilder. Jag gillar helt klart Ralfs reaktion när han så reprisen på loppet... :)

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 24,00.html
Martin_Granberg

Inlägg av Martin_Granberg »

Bild

Schumacher verkar vara en riktig röjare när han krökar. Inte första gången i Suzuka...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Ehh, är det ett kylskåp som ligger där?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Oh yes.

Ralf slängde ut en TV också när de visade reprisen av loppet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Ja ja. Det viktigaste är att man har roligt. :roll:
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

MS har en riktigt farlig greköppning där...

/ :D
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Användarens profilbild
Integralmannen

Inlägg av Integralmannen »

Hoppas det är som han spillt på byxorna och inte.... öööörk
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Integralmannen skrev:Hoppas det är som han spillt på byxorna och inte.... öööörk
bice?

"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Peevo

Inlägg av Peevo »

Ett är säkert, dom grabbarna vet hur man festar. Visserligen har dom ekonomiska förutsättningar.....
Användarens profilbild
Styggve

Inlägg av Styggve »

haha fan vilken feting han va då. Så festar man på tyskt vis :D
Men jag trodde han skulle ha lite stil och vandalisera ett hotel eller nåt dyrare. :rock:
"The faster you drive around the Ring, the less you know. Maybe that's the best thing to do" - Jackie Stewart, 1973, Nürburgring
Användarens profilbild
Hampus

Inlägg av Hampus »

Men var är brudarna?
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

Gayparty? Bild
Peevo

Inlägg av Peevo »

Vem fan behöver brudar när man har så fräna bilar som dom ;)
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

LOL skrev:Gayparty? Bild
Nu sätter du bara igång det där illasinnade ryktet igång om Skummen och Jean Todt :wink:
Förresten.....Nuförtiden lär din smilie klassas av regnbågsmänniskorna som homofobi :D :lol:
Användarens profilbild
frongor

Inlägg av frongor »

Ja, jag säger då det...

När de på Rtl tog ett samtal med Ralf efter loppet och frågade om Partaj, sa han att han inte dricker alkohol och att det därför skulle bli lugnt om något...

Frågan som då kommer är naturlig... Ljög Ralf eller slänger han ut Tv-apparater nykter...

Inlägg av ANFRAN »

frongor skrev:Frågan som då kommer är naturlig... Ljög Ralf eller slänger han ut Tv-apparater nykter...
Och slängde han verkligen ut tv-apparaten? :crazy:
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Var det en tv-apparat eller var det en vanligt 21"-skärm? Eller en bakmaskin? Eller var det kanske en liten nordamerikansk skägg-smurf-dvärg som försökte ta sig in utan biljett? 8)
Jag kom inte sist!
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Det är kul att bröderna Schumacher visar sig mänskliga och gör som vi andra, krökar o "vandaliserar"!!!!

T om de mest anti-schumi höjer säkert på ögonbrynen o är nog lite impade!
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Gonzo skrev:Det är kul att bröderna Schumacher visar sig mänskliga och gör som vi andra, krökar o "vandaliserar"!!!!

Tror jag inte, hörde att nån hade lämnat in en protest för att dom ansåg att MS hade blandat otillåtet starka groggar.
Och så hade han visst vinglat till när RS försökte gå förbi honom.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Pepparkvarnen skrev: Och så hade han visst vinglat till när RS försökte gå förbi honom.
Nåja, det kan han inte lastas för eftersom det väl närmast är en reflexmässig handling hos grabben som inte tål att bli passerad :wink:
Peevo

Inlägg av Peevo »

Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW.. :)

Bild

Mer bilder....
http://www.f1racing.net/photogallery.php3?id=551
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Är det Ralf som sitter i förarsätet?

Man får nog hoppas att de inte körde efter att den där bilden togs ...

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Ralf? Ratten sitter väl framför Michael.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Ja det gör den ja .... då frågar jag igen: Är det Ralf som sitter på passagerarsätet bredvid Michael?

Det ser ut som honom ialla fall - frågan är om det här är före eller efter att Ralf slängde ut TV:n ... ;)

Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Ja, det ser ut som en väldigt nykter Ralf. Det borde vara efter, för där ser han inte ut att vara kapabel att varken se eller bära på tv längre. :wink:
Peevo

Inlägg av Peevo »

Dom snackar om på f1racings forum att MS har Olivier Panis kläder på sig. Där sa dom också att RS var chaffis till hotellet efteråt. Man får verkligen hoppas att det bara är skitsnack. Iaf det där med körningen...
Martin_Granberg

Inlägg av Martin_Granberg »

frongor skrev:Ja, jag säger då det...

När de på Rtl tog ett samtal med Ralf efter loppet och frågade om Partaj, sa han att han inte dricker alkohol och att det därför skulle bli lugnt om något...

Frågan som då kommer är naturlig... Ljög Ralf eller slänger han ut Tv-apparater nykter...
Fast hans min när han sade detta var allt annat än allvarlig :roll:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Och varför är det intressant om han kastade ut tv:n nykter eller onykter eller om han ljuger eller ej?

Vem bryr sig? En väldig massa tydligen!
Jippe

Inlägg av Jippe »

Gonzo skrev:Och varför är det intressant om han kastade ut tv:n nykter eller onykter eller om han ljuger eller ej?

Vem bryr sig? En väldig massa tydligen!
Klart det är många som bryr sig över sk förebilder.
Sit Rubens sit!
- Good boy
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Jag kanske något naivt trodde man att folk var intresserad av dem pga av vad de presterar på banan som förare. Att det var där de va förebilder.

Vad som pågår i deras privatliv kan jag inte se vad någon av oss har med att göra.

Sådant rotar journalister i för att sälja lösnummer, men har inget med F1 att göra.
Alfa

Inlägg av Alfa »

Gonzo skrev:Det är kul att bröderna Schumacher visar sig mänskliga och gör som vi andra, krökar o "vandaliserar"!!!!

Du skriver inte om det själv Gonzo?
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Alfa skrev:

Du skriver inte om det själv Gonzo?
Ett kort konstaterande i positiv anda, inget sensationsdreglande!
Joakim Quensel

Inlägg av Joakim Quensel »

Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Peevo skrev:Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW.. :)

Bild

Mer bilder....
Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Han sitter berusad på förarplats (och sitter inte nyckel i låset oxå!). Ajajajajajajaj.
Jag blir inte impad! Men dom som tycker om vandalisering etc blir säkert.
Användarens profilbild
LOL

Inlägg av LOL »

guuben skrev:
Peevo skrev:Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW.. :)

Bild

Mer bilder....
Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Han sitter berusad på förarplats (och sitter inte nyckel i låset oxå!). Ajajajajajajaj.
Ralf????
Det är väl ändå MS som sitter vid ratten?
Bilden är väl antagligen spegelvänd eller så är det en BMW för den engelska marknaden.

Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Ralf????
Det är väl ändå MS som sitter vid ratten?
Bilden är väl antagligen spegelvänd eller så är det en BMW för den engelska marknaden.
:roll:
Eller så är det att dom är i Japan och sitter i en BMW som är anpassad för den japanska marknaden. :crazy: :spec:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt. :crazy:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

guuben skrev:Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Jag blir inte impad!
Det är vänstertrafik i Japan...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

Jag säger som Kalle Sändare när han agerar Julgrisförsäljare:
- Det är Tyska Svin!
/Jan
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Sami skrev:
Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt. :crazy:
Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om?? :shake:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

guuben skrev: Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
....dömas för detta i Italien, jaha du ???? :D :D :D

Nog för att de är brorsor men så svårt är det inte att skilja dem åt, upplysningsvis så är det Michael man ser bakom ratten :lol: :lol: :lol: p...o , Ralfs storebror, du vet han som blev Världsmästare i år och kör för Ferrari!

Vandalisera, ha ha, "ja de gör dom", som Kalle S. oxå säger!

http://www.f1racing.net/photo/upload2/VucIBnSHBHrfb.jpg
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

manson skrev:
Sami skrev:
Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om?? :shake:
Jag dricker inte alcohol.

Sedan så krökar dom nog lite mer än en ggr per år. Det verkar vara tradition att att supa lite efter varje gp, också har de semester ett bra tag och då kanske det blir en alcoläsk eller två.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

manson skrev:Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om?? :shake:
Håller med dig, vad lipar alla om?
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skummen skall ställas inför domstol på direkten (och vad kommer FIA med nya styrelsemedlemmen Kari Sohlberg från Finland att säga!)

Världsmästare inom bilsport och visar så dåligt omdöme - ajajajajajaj, fy skums.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

guuben skrev:Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skummen skall ställas inför domstol på direkten (och vad kommer FIA med nya styrelsemedlemmen Kari Sohlberg från Finland att säga!)

Världsmästare inom bilsport och visar så dåligt omdöme - ajajajajajaj, fy skums.
guuben :puss: , I love you....he he

Skämmas ska du och det bör du göra fortsättningsvis oxå!

Ställas inför domstol, :zz: :zz: :zz: :zz: Hallå vakna guuben!

Upplysningsvis kan jag även tillägga att bilden och festen ägde rum i Japen, så varför någon av dem skulle dömas av en domstol i Italien är ett mysterium som bara guuben vet.

Akta er bröderna Schumacher för den nya finske FIA medlemmen.......akta er....!
Användarens profilbild
guuben
Utvisad
Utvisad

Inlägg av guuben »

Gonzo skrev:
guuben skrev:Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)

guuben :puss: , I love you....he he

Skämmas ska du och det bör du göra fortsättningsvis oxå!

Ställas inför domstol, :zz: :zz: :zz: :zz: Hallå vakna guuben!

Upplysningsvis kan jag även tillägga att bilden och festen ägde rum i Japen, så varför någon av dem skulle dömas av en domstol i Italien är ett mysterium som bara guuben vet.

Akta er bröderna Schumacher för den nya finske FIA medlemmen.......akta er....!
Ett råd i all välmening: Skaffa dig ett liv.
Ett till: Börja prenumera OCH läs dagstidningar - du kan ju bokstäverna.
Ännu ett råd: Hoppa över mina insändare - läs inte dom eftersom du ändå inte förstår något alls om inte det finns ett förtydligande smiley efter varje mening som förklarar ifall det finns en ironi/sarkasm/skämt etc. (som en förklaring till Gonzo= :bang: )
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

:quest:
Är det inte Japan som man kan få livstidsfängelse för rattfylleri? Så bura in han bara! :spec:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

guuben skrev: Ett råd i all välmening: Skaffa dig ett liv.
Ett till: Börja prenumera OCH läs dagstidningar - du kan ju bokstäverna.
Ännu ett råd: Hoppa över mina insändare - läs inte dom eftersom du ändå inte förstår något alls om inte det finns ett förtydligande smiley efter varje mening som förklarar ifall det finns en ironi/sarkasm/skämt etc. (som en förklaring till Gonzo= :bang: )
Tack för tipsen guuben, det var vänligt :puss:

Du har gett mig en mening med livet :wave: :hug:

Du är så rolig, nej just ja jag förstod inte det ja, ha ha ha.

Ett tips från mig...läs inte mina inlägg :D :D :D

Ska inte klaga på Svenskan men heter det verkligen en sarkasm, en skämt???
Senast redigerad av Gonzo den fre okt 17, 2003 11:28, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Sami skrev::quest:
Är det inte Japan som man kan få livstidsfängelse för rattfylleri? Så bura in han bara! :spec:
Gäller säkert för allmän väg isf. Tror inte bröderna är på allmän väg utan på i allra högsta grad avlyst väg.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

:quest:
Ligger hotellet också inne på Suzuka området? Det går ju rykten om att dom körde till hotellet.