MS till Toyota LOL
-
MS till Toyota LOL
Har tittat lite på aftonbladet. Där hittade jag lite festbilder. Jag gillar helt klart Ralfs reaktion när han så reprisen på loppet...
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 24,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 24,00.html
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Utvisad
-
-
-
-
Tror jag inte, hörde att nån hade lämnat in en protest för att dom ansåg att MS hade blandat otillåtet starka groggar.Gonzo skrev:Det är kul att bröderna Schumacher visar sig mänskliga och gör som vi andra, krökar o "vandaliserar"!!!!
T om de mest anti-schumi höjer säkert på ögonbrynen o är nog lite impade!
Och så hade han visst vinglat till när RS försökte gå förbi honom.
-
-
Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW..
Mer bilder....
http://www.f1racing.net/photogallery.php3?id=551
Mer bilder....
-
-
-
Ja det gör den ja .... då frågar jag igen: Är det Ralf som sitter på passagerarsätet bredvid Michael?
Det ser ut som honom ialla fall - frågan är om det här är före eller efter att Ralf slängde ut TV:n ...
Det ser ut som honom ialla fall - frågan är om det här är före eller efter att Ralf slängde ut TV:n ...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
Fast hans min när han sade detta var allt annat än allvarligfrongor skrev:Ja, jag säger då det...
När de på Rtl tog ett samtal med Ralf efter loppet och frågade om Partaj, sa han att han inte dricker alkohol och att det därför skulle bli lugnt om något...
Frågan som då kommer är naturlig... Ljög Ralf eller slänger han ut Tv-apparater nykter...
-
-
-
Jag kanske något naivt trodde man att folk var intresserad av dem pga av vad de presterar på banan som förare. Att det var där de va förebilder.
Vad som pågår i deras privatliv kan jag inte se vad någon av oss har med att göra.
Sådant rotar journalister i för att sälja lösnummer, men har inget med F1 att göra.
Vad som pågår i deras privatliv kan jag inte se vad någon av oss har med att göra.
Sådant rotar journalister i för att sälja lösnummer, men har inget med F1 att göra.
-
-
Ett kort konstaterande i positiv anda, inget sensationsdreglande!Alfa skrev:Du skriver inte om det själv Gonzo?Gonzo skrev:Det är kul att bröderna Schumacher visar sig mänskliga och gör som vi andra, krökar o "vandaliserar"!!!!
T om de mest anti-schumi höjer säkert på ögonbrynen o är nog lite impade!
-
Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
-
- Utvisad
Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.Peevo skrev:Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW..
Mer bilder....
Han sitter berusad på förarplats (och sitter inte nyckel i låset oxå!). Ajajajajajajaj.
Jag blir inte impad! Men dom som tycker om vandalisering etc blir säkert.
-
Ralf????guuben skrev:Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.Peevo skrev:Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW..
Mer bilder....
Han sitter berusad på förarplats (och sitter inte nyckel i låset oxå!). Ajajajajajajaj.
Det är väl ändå MS som sitter vid ratten?
Bilden är väl antagligen spegelvänd eller så är det en BMW för den engelska marknaden.
/
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
-
-
Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt.Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
-
Det är vänstertrafik i Japan...guuben skrev:Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Jag blir inte impad!
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
-
Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om??Sami skrev:Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt.Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
-
....dömas för detta i Italien, jaha du ????guuben skrev: Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Nog för att de är brorsor men så svårt är det inte att skilja dem åt, upplysningsvis så är det Michael man ser bakom ratten p...o , Ralfs storebror, du vet han som blev Världsmästare i år och kör för Ferrari!
Vandalisera, ha ha, "ja de gör dom", som Kalle S. oxå säger!
http://www.f1racing.net/photo/upload2/VucIBnSHBHrfb.jpg
-
Jag dricker inte alcohol.manson skrev:Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om??Sami skrev:Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt.Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Sedan så krökar dom nog lite mer än en ggr per år. Det verkar vara tradition att att supa lite efter varje gp, också har de semester ett bra tag och då kanske det blir en alcoläsk eller två.
-
-
- Utvisad
Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skummen skall ställas inför domstol på direkten (och vad kommer FIA med nya styrelsemedlemmen Kari Sohlberg från Finland att säga!)
Världsmästare inom bilsport och visar så dåligt omdöme - ajajajajajaj, fy skums.
Skummen skall ställas inför domstol på direkten (och vad kommer FIA med nya styrelsemedlemmen Kari Sohlberg från Finland att säga!)
Världsmästare inom bilsport och visar så dåligt omdöme - ajajajajajaj, fy skums.
-
guuben , I love you....he heguuben skrev:Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skämmas ska du och det bör du göra fortsättningsvis oxå!
Ställas inför domstol, Hallå vakna guuben!
Upplysningsvis kan jag även tillägga att bilden och festen ägde rum i Japen, så varför någon av dem skulle dömas av en domstol i Italien är ett mysterium som bara guuben vet.
Akta er bröderna Schumacher för den nya finske FIA medlemmen.......akta er....!
-
- Utvisad
Ett råd i all välmening: Skaffa dig ett liv.Gonzo skrev:guuben , I love you....he heguuben skrev:Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skämmas ska du och det bör du göra fortsättningsvis oxå!
Ställas inför domstol, Hallå vakna guuben!
Upplysningsvis kan jag även tillägga att bilden och festen ägde rum i Japen, så varför någon av dem skulle dömas av en domstol i Italien är ett mysterium som bara guuben vet.
Akta er bröderna Schumacher för den nya finske FIA medlemmen.......akta er....!
Ett till: Börja prenumera OCH läs dagstidningar - du kan ju bokstäverna.
Ännu ett råd: Hoppa över mina insändare - läs inte dom eftersom du ändå inte förstår något alls om inte det finns ett förtydligande smiley efter varje mening som förklarar ifall det finns en ironi/sarkasm/skämt etc. (som en förklaring till Gonzo= )
-
-
Tack för tipsen guuben, det var vänligtguuben skrev: Ett råd i all välmening: Skaffa dig ett liv.
Ett till: Börja prenumera OCH läs dagstidningar - du kan ju bokstäverna.
Ännu ett råd: Hoppa över mina insändare - läs inte dom eftersom du ändå inte förstår något alls om inte det finns ett förtydligande smiley efter varje mening som förklarar ifall det finns en ironi/sarkasm/skämt etc. (som en förklaring till Gonzo= )
Du har gett mig en mening med livet
Du är så rolig, nej just ja jag förstod inte det ja, ha ha ha.
Ett tips från mig...läs inte mina inlägg
Ska inte klaga på Svenskan men heter det verkligen en sarkasm, en skämt???
Senast redigerad av Gonzo den fre okt 17, 2003 11:28, redigerad totalt 1 gång.
-
-