Nu sätter du bara igång det där illasinnade ryktet igång om Skummen och Jean Todt
Förresten.....Nuförtiden lär din smilie klassas av regnbågsmänniskorna som homofobi
När de på Rtl tog ett samtal med Ralf efter loppet och frågade om Partaj, sa han att han inte dricker alkohol och att det därför skulle bli lugnt om något...
Frågan som då kommer är naturlig... Ljög Ralf eller slänger han ut Tv-apparater nykter...
Var det en tv-apparat eller var det en vanligt 21"-skärm? Eller en bakmaskin? Eller var det kanske en liten nordamerikansk skägg-smurf-dvärg som försökte ta sig in utan biljett?
Gonzo skrev:Det är kul att bröderna Schumacher visar sig mänskliga och gör som vi andra, krökar o "vandaliserar"!!!!
T om de mest anti-schumi höjer säkert på ögonbrynen o är nog lite impade!
Tror jag inte, hörde att nån hade lämnat in en protest för att dom ansåg att MS hade blandat otillåtet starka groggar.
Och så hade han visst vinglat till när RS försökte gå förbi honom.
Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW..
Dom snackar om på f1racings forum att MS har Olivier Panis kläder på sig. Där sa dom också att RS var chaffis till hotellet efteråt. Man får verkligen hoppas att det bara är skitsnack. Iaf det där med körningen...
När de på Rtl tog ett samtal med Ralf efter loppet och frågade om Partaj, sa han att han inte dricker alkohol och att det därför skulle bli lugnt om något...
Frågan som då kommer är naturlig... Ljög Ralf eller slänger han ut Tv-apparater nykter...
Fast hans min när han sade detta var allt annat än allvarlig
Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Peevo skrev:Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW..
Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Han sitter berusad på förarplats (och sitter inte nyckel i låset oxå!). Ajajajajajajaj.
Jag blir inte impad! Men dom som tycker om vandalisering etc blir säkert.
Peevo skrev:Om han är i samma kondition som han ser ut att vara så är det inte bra. Det verkar dessutom inte bättre än att det är en BMW han sitter i. Men se på grabben... Det blir som julafton för han när han sitter i en BMW..
Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Han sitter berusad på förarplats (och sitter inte nyckel i låset oxå!). Ajajajajajajaj.
Ralf????
Det är väl ändå MS som sitter vid ratten?
Bilden är väl antagligen spegelvänd eller så är det en BMW för den engelska marknaden.
/
"Slits inte däcken på grund av att dom trycks mot banan?" (TV4:s Artur Ringart, Spaniens GP i Formel 1, högst oväntad fråga till sin bisittare.)
Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt.
guuben skrev:Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
Jag blir inte impad!
Det är vänstertrafik i Japan...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Joakim Quensel skrev:Förstår inte vad dessa 30-åringar finner för nöjje i att kasta ut TV-apparater genom ett fönster, eller välta kylskåp. Påminner mer om några omogna 15-åringars första fylla. Men dessa hårt satsande racingstjärnor kanske blivit lite socialt efterblivna efter att ha försakat mycket under sin uppväxt som tonåringar.
Dom lider av samma sjukdom som film eller rockstjärnor. Dvs egot växer i takt med sifforna på bankkontot, medans den personliga mognaden går bakåt i rasande takt.
Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om??
guuben skrev: Ralfen kunde dömas för detta i domstol.....t.o.m. i Italien.
....dömas för detta i Italien, jaha du ????
Nog för att de är brorsor men så svårt är det inte att skilja dem åt, upplysningsvis så är det Michael man ser bakom ratten p...o , Ralfs storebror, du vet han som blev Världsmästare i år och kör för Ferrari!
Vandalisera, ha ha, "ja de gör dom", som Kalle S. oxå säger!
Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om??
Jag dricker inte alcohol.
Sedan så krökar dom nog lite mer än en ggr per år. Det verkar vara tradition att att supa lite efter varje gp, också har de semester ett bra tag och då kanske det blir en alcoläsk eller två.
manson skrev:Jag skulle vilja se hur du betedde dig om du endast fick chansen att kröka en gång om året och tillbringa resten av året i gymmet och käka kaninmat. Låt grabbarna partaja lite, de har ju pengar att betala för sig så vad lipar alla om??
Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skummen skall ställas inför domstol på direkten (och vad kommer FIA med nya styrelsemedlemmen Kari Sohlberg från Finland att säga!)
Världsmästare inom bilsport och visar så dåligt omdöme - ajajajajajaj, fy skums.
guuben skrev:Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
Skummen skall ställas inför domstol på direkten (och vad kommer FIA med nya styrelsemedlemmen Kari Sohlberg från Finland att säga!)
Världsmästare inom bilsport och visar så dåligt omdöme - ajajajajajaj, fy skums.
guuben , I love you....he he
Skämmas ska du och det bör du göra fortsättningsvis oxå!
Ställas inför domstol, Hallå vakna guuben!
Upplysningsvis kan jag även tillägga att bilden och festen ägde rum i Japen, så varför någon av dem skulle dömas av en domstol i Italien är ett mysterium som bara guuben vet.
Akta er bröderna Schumacher för den nya finske FIA medlemmen.......akta er....!
guuben skrev:Såsom Sami och Razor påpekade: Jag tänkte faktist inte på att dom har vänstertrafik i Japan - jag skäms för min fadäs (jag tittade för slarvigt på bilden - kollade bara om nyckeln satt i eller inte, det har ju betydelse i straffbedömningen)
guuben , I love you....he he
Skämmas ska du och det bör du göra fortsättningsvis oxå!
Ställas inför domstol, Hallå vakna guuben!
Upplysningsvis kan jag även tillägga att bilden och festen ägde rum i Japen, så varför någon av dem skulle dömas av en domstol i Italien är ett mysterium som bara guuben vet.
Akta er bröderna Schumacher för den nya finske FIA medlemmen.......akta er....!
Ett råd i all välmening: Skaffa dig ett liv.
Ett till: Börja prenumera OCH läs dagstidningar - du kan ju bokstäverna.
Ännu ett råd: Hoppa över mina insändare - läs inte dom eftersom du ändå inte förstår något alls om inte det finns ett förtydligande smiley efter varje mening som förklarar ifall det finns en ironi/sarkasm/skämt etc. (som en förklaring till Gonzo= )
guuben skrev:
Ett råd i all välmening: Skaffa dig ett liv.
Ett till: Börja prenumera OCH läs dagstidningar - du kan ju bokstäverna.
Ännu ett råd: Hoppa över mina insändare - läs inte dom eftersom du ändå inte förstår något alls om inte det finns ett förtydligande smiley efter varje mening som förklarar ifall det finns en ironi/sarkasm/skämt etc. (som en förklaring till Gonzo= )
Tack för tipsen guuben, det var vänligt
Du har gett mig en mening med livet
Du är så rolig, nej just ja jag förstod inte det ja, ha ha ha.
Ett tips från mig...läs inte mina inlägg
Ska inte klaga på Svenskan men heter det verkligen en sarkasm, en skämt???
Senast redigerad av Gonzo den fre okt 17, 2003 11:28, redigerad totalt 1 gång.