Kan i mina ögon inte bero på något annat än att BW som bäst kan ta ett testkontrakt med BAR.
...lär behövas Honda-pengar nästa år med en adrenalinstinn Sato i bilen.Peevo skrev:Sluta håna Kraschuma Sato
Jag tycker att det är åt helvete att dom lät Björn köra i nån spemagernervöskilles lilla formgjutna säte. Honda och kompani är maktmissbrukare. Det är synd att det hela tiden är pengar som styr....
I princip är jag emot att man kan köpa sin förarplats, eftersom kopplingen mycket pengar och förarskicklighet finns inte! Med detta säger jag dock inte att alla som köper sig är dåliga, men titta bara i år, när förare som ex Kiesa och Zsolt börjar härja på banorna och skickligare förare står o knackar på så börjar det spåra ur om det fortsätter såhär.frongor skrev:Det ser onekligen lovande ut att Richards ska hålla löftet han gav till Taku innan förra säsongen... Jag vet inte hur mycket pengar som är inblandat i det hela, men är syftet något gott har jag inget emot politik och köpeplatser i f1.. Det tror jag inte ni skulle ha heller om det var Skanska som la upp motsvarande mängd pengar.
Borde inte ett stall egentligen tjäna mer på en förare som kör lite vårdslöst och sätter bilen i räcket lite titt som tätt och som varvar det med oväntat bra prestationer.. Istället för en som ligger på jämna varvtider i mitten av fältet.. Går imål ofta och tar någon enstaka poäng.. Jag menar för sponsorerna??
Kan kanske stämma, men då får de där "oväntat bra prestationerna" allt vara fler än ett lopp per år på Suzukafrongor skrev:Det ser onekligen lovande ut att Richards ska hålla löftet han gav till Taku innan förra säsongen... Jag vet inte hur mycket pengar som är inblandat i det hela, men är syftet något gott har jag inget emot politik och köpeplatser i f1.. Det tror jag inte ni skulle ha heller om det var Skanska som la upp motsvarande mängd pengar.
Borde inte ett stall egentligen tjäna mer på en förare som kör lite vårdslöst och sätter bilen i räcket lite titt som tätt och som varvar det med oväntat bra prestationer.. Istället för en som ligger på jämna varvtider i mitten av fältet.. Går imål ofta och tar någon enstaka poäng.. Jag menar för sponsorerna??