Mina mail till fyran:
Men.........varför sänder Ni F1-kvalet i Brasilien i efterhand???? MITT
I NATTEN....
Buuuuu....dåligt!!!!!!!!!!javascript:emoticon(':x')
Fyran's svar:
"Hej,
Vi sänder Brasiliens GP direkt- men inte hela loppet från start. Eftersom loppet och den tyska fotbollsmatchen från Bundesliga går in i varandra- tidsmässigt- så bandar vi starten av F-1 loppet och sänder det bandet direkt efter fotbollen. Sedan går vi DIREKT in i loppet. Ni kkmmer tyvärr att missa en del av loppet direkt- men större delen går att följa i TV4 plus och det är betydligt bättre än de halvtimmes sammandrag som TV4 har visat från loppet de senaste sex åren."javascript:emoticon('

')
Mitt svar till fyran:
"Hej,
Tack för svaret!
Att Ni inte sänder loppet från början hade jag totalt missat och det gör mig bestört!! Varför går fotboll jämt före....??
Dessutom har ju fyran två kanaler och det borde vara möjligt att sända starten och första delen av F1 loppet i den ena och fotbollen i den andra.
Visst är det bättre att få se detta än en halvtimmes sammandrag, helt klart, och det är ju bra att det är bättre men det vore bättre om det var bra!!!! Jag har vant mig vid Canal Digital's sändningar med "Supersignal" och det har gjort mig bortskämd. Där startade sändningarna 45 min för loppet med en massa intervjuer och sedan sände man tills publiken var på väg hem, båda fria träningarna, kvalet......allt live. Men tyvärr så finns ju inte denna möjligheten kvar eftersom Mr Eccelstone hade en annan vilja!!! Det enda vettiga alternativet är RTL, men tyvärr är mina kunskaper i tyska starkt begränsade för att inte säga i det närmaste obefintliga......
Summa sumarium, Ja det är bra det är bättre men det hade varit bättre om det varit bra! Ni är knappt ens i närheten....."
(Saknar Supersignal!!)