Krassegrand skrev:PerP skrev:Jag kan tycka att det är väldigt konstigt att något som Hamilton straffats för många gånger plötsligt är tillåtet när den gammle skomakaren gör det emot Hamilton.
Inte konstigt att han kallar FIA rassister för sådan konstig behandling.

Schummis har behandlats allt för snällt av domarna ända sedan början! Jag tror inte att han fick ett enda straff för ojust körning före hopkörningen med Villeneuve.
Till Per,, Men det kan ju inte Schumi hjälpa, att stewards haft ett speciellt "gott öga" för Hamilton på senare..
Och Krasse,, Vad säger du då om -94,, Fråntagen segern på Spa, diskad på Silverstone och avstängd ytterligare två lopp..,,,,,
Det finns ingen F1-förare någonsin som nagelfarits ens i närheten,,
,,se bara nu,, om det varit någon annan skulle ingen brytt sig..(möjligen om det varit Lewis..)
Radiotrafiken med Ross,, om vi skulle få lyssna till alla uppmaningar och order över radio skulle vi ha en kakafoni av tio,, samtidigt,, hela tiden,, racet igenom,,
Om hopkörningen med Villeneuve förresten, var det så, att den gode Canadensaren gjorde en "idiotsatsning" på insidan på ett helt omöjligt omkörningsställe, och Schumi kunde bara låtit honom köra av rakt fram, för kurvan hade han omöjligt klarat,, men Schumi valde att svänga in i kurvan..
Detta som ett exempel hur sanningen vrids och vänds, och jag skulle vilja påstå att det sällan "vridits" till Schumis fördel,, lite som Lewis fått erfara senaste säsongen..
Kanske är detta något som alltid drabbar den som är bäst helt enkelt,,

Saknar de gamla mästarna...