Eftersom du uppenbarligen inte har något bättre för dig än att förfölja mina inlägg kan jag upplysa dig om att Barcelona och Valencia är Spaninens andra och tredje stad. Och Jerez är inte den största.TurboF1 skrev:Som vanligt en helt ovidkommande kommentar. Det finns andra banor, t.ex. Jerez, som visserligen inte är den bästa, men inte så dålig som Valencia eller Barcelona. Men det kan ju vara svårt att veta om man bara följt F1-sporten i 1 år.PerP skrev: Andledningen till att Kataloniens GP (och även Valencia) körs borde väl du med ditt Alonso förakt räknat ut.
Schumacher klar för Mercedes
-
- Inlägg: 440
- Blev medlem: mån sep 14, 2009 22:41
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
Men efter podiumdebaclet 1997 är Jerez inte aktuell för tävlingar i F1TurboF1 skrev:Som vanligt en helt ovidkommande kommentar. Det finns andra banor, t.ex. Jerez, som visserligen inte är den bästa, men inte så dålig som Valencia eller Barcelona. Men det kan ju vara svårt att veta om man bara följt F1-sporten i 1 år.PerP skrev: Andledningen till att Kataloniens GP (och även Valencia) körs borde väl du med ditt Alonso förakt räknat ut.
-
- Inlägg: 102
- Blev medlem: mån aug 20, 2007 00:34
- Ort: Stockholm
Nu är det ju så att du har förföljt mina inlägg under en längre tid. Det går ju inte att skriva något om Spanien eller Alonso utan att du är framme. Jag föredrar bra banor så att det blir bra lopp. Catalunya och Valencia duger inte (liksom en del andra som AbuDhabi, Singapore, etc). Jag kan ju inte hindra någon att ha en annan åsikt.PerP skrev:Eftersom du uppenbarligen inte har något bättre för dig än att förfölja mina inlägg kan jag upplysa dig om att Barcelona och Valencia är Spaninens andra och tredje stad. Och Jerez är inte den största.TurboF1 skrev:Som vanligt en helt ovidkommande kommentar. Det finns andra banor, t.ex. Jerez, som visserligen inte är den bästa, men inte så dålig som Valencia eller Barcelona. Men det kan ju vara svårt att veta om man bara följt F1-sporten i 1 år.PerP skrev: Andledningen till att Kataloniens GP (och även Valencia) körs borde väl du med ditt Alonso förakt räknat ut.
-
- Inlägg: 3718
- Blev medlem: fre dec 02, 2005 22:47
- Ort: Spånga
Va sjafflar (privat skämt) ni om? förfölja?TurboF1 skrev:Nu är det ju så att du har förföljt mina inlägg under en längre tid. Det går ju inte att skriva något om Spanien eller Alonso utan att du är framme. Jag föredrar bra banor så att det blir bra lopp. Catalunya och Valencia duger inte (liksom en del andra som AbuDhabi, Singapore, etc). Jag kan ju inte hindra någon att ha en annan åsikt.PerP skrev:Eftersom du uppenbarligen inte har något bättre för dig än att förfölja mina inlägg kan jag upplysa dig om att Barcelona och Valencia är Spaninens andra och tredje stad. Och Jerez är inte den största.TurboF1 skrev: Som vanligt en helt ovidkommande kommentar. Det finns andra banor, t.ex. Jerez, som visserligen inte är den bästa, men inte så dålig som Valencia eller Barcelona. Men det kan ju vara svårt att veta om man bara följt F1-sporten i 1 år.
Är det inte så att man ska ifrågasätta och fråga och undra? Ta det som en komplimang att du blir ifrågasatt
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
- Inlägg: 440
- Blev medlem: mån sep 14, 2009 22:41
Hela poängen är väl att Alonso som tillhör de bästa och mest poulära förarna är spanjack. Alltså har de lopp i stora spanska städer för att tävlingarna skall bli full satta. Man kanske kunde haft tävlingar i mindre städer eller andra länder men då hade det blivit mindre publik. Och F1 går ut på att tjäna pengar.TurboF1 skrev:Nu är det ju så att du har förföljt mina inlägg under en längre tid. Det går ju inte att skriva något om Spanien eller Alonso utan att du är framme. Jag föredrar bra banor så att det blir bra lopp. Catalunya och Valencia duger inte (liksom en del andra som AbuDhabi, Singapore, etc). Jag kan ju inte hindra någon att ha en annan åsikt.PerP skrev:Eftersom du uppenbarligen inte har något bättre för dig än att förfölja mina inlägg kan jag upplysa dig om att Barcelona och Valencia är Spaninens andra och tredje stad. Och Jerez är inte den största.TurboF1 skrev: Som vanligt en helt ovidkommande kommentar. Det finns andra banor, t.ex. Jerez, som visserligen inte är den bästa, men inte så dålig som Valencia eller Barcelona. Men det kan ju vara svårt att veta om man bara följt F1-sporten i 1 år.
Du letar fel på vad jag skriver hela tiden, som i paralela tråden. Det blir bara tröttsamt och barnsligt.
-
- Inlägg: 102
- Blev medlem: mån aug 20, 2007 00:34
- Ort: Stockholm
Inte mindre publik framför TV-rutorna i alla fall om de kört på bra banor. Och TV- och reklamintöäkterna är nog så viktiga.PerP skrev:Du letar fel på vad jag skriver hela tiden, som i paralela tråden. Det blir bara tröttsamt och barnsligt.
Håller med om att det är tröttsamt och barnsligt. Oerhört.
Bara sluta att kommentera mina inlägg så gör jag detsamma.
-
- Inlägg: 440
- Blev medlem: mån sep 14, 2009 22:41
Jag tycker det är sunt med en diskussion, om du slutar leta fel bara. jag tycker inte jag gör det. Men om du anser det får du gärna påvisa detta.TurboF1 skrev:Inte mindre publik framför TV-rutorna i alla fall om de kört på bra banor. Och TV- och reklamintöäkterna är nog så viktiga.PerP skrev:Du letar fel på vad jag skriver hela tiden, som i paralela tråden. Det blir bara tröttsamt och barnsligt.
Håller med om att det är tröttsamt och barnsligt. Oerhört.
Bara sluta att kommentera mina inlägg så gör jag detsamma.
-
- Inlägg: 3718
- Blev medlem: fre dec 02, 2005 22:47
- Ort: Spånga
Jag tycker Turbo ska skaffa sig en egen blog som han kan diskutera me sig själv och slippa inlägg som är jobbiga som ha måste försvara /kritesera..
Monologer är oftast ganska trista.
Konflikter det är det som är roligt, monologer är för dom som sitter ensam på kammarn
Monologer är oftast ganska trista.
Konflikter det är det som är roligt, monologer är för dom som sitter ensam på kammarn
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
- Varnad
- Inlägg: 9645
- Blev medlem: sön jan 02, 2005 13:06
- Ort: Stockholms skärgård
-
- Inlägg: 102
- Blev medlem: mån aug 20, 2007 00:34
- Ort: Stockholm
Platt, jag är inte alls främmande för att man kritiserar mina inlägg. Däremot tycker jag att det strider mot reglerna här på chatten att vissa ständigt använder sig av personangrepp snarare än sakliga argument.platt skrev:Jag tycker Turbo ska skaffa sig en egen blog som han kan diskutera me sig själv och slippa inlägg som är jobbiga som ha måste försvara /kritesera..
Monologer är oftast ganska trista.
Konflikter det är det som är roligt, monologer är för dom som sitter ensam på kammarn
-
- Inlägg: 440
- Blev medlem: mån sep 14, 2009 22:41
Var finns perosnangrepp att hitta?TurboF1 skrev:Platt, jag är inte alls främmande för att man kritiserar mina inlägg. Däremot tycker jag att det strider mot reglerna här på chatten att vissa ständigt använder sig av personangrepp snarare än sakliga argument.platt skrev:Jag tycker Turbo ska skaffa sig en egen blog som han kan diskutera me sig själv och slippa inlägg som är jobbiga som ha måste försvara /kritesera..
Monologer är oftast ganska trista.
Konflikter det är det som är roligt, monologer är för dom som sitter ensam på kammarn
-
- Inlägg: 149
- Blev medlem: sön sep 16, 2007 17:05
- Ort: Rotebro
En som vet sanningen
Kolla Schumis första år i Ferarri 96.Inte så bra men platsade 10 bästa.Ville vann 97 Häkkinen 98 -99.resten är Deer Veltklasse unt Das Faderlande kvaliteten.Ge Schumi 3 år sen tar han titeln 5gånger till.2013-2018 i Supermerchan.48bast & 12titlar.
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
Q: The media would have us believe that the Mercedes GP car will more and more be built around Michael Schumacher’s requirements. Is that so?
RB: No. I wish I knew what these requirements are! It is pure perception that the car is build around Michael. If you ask me I would not know what sort of car that would be. A car that responds properly, a car that has a good level of downforce, a car that has power will benefit both our drivers. There is no conscious development to create a car that suits Michael Schumacher, because I don’t know what that is. It’s hard to do something if you have no idea what it is.
http://www.formula1.com/news/interviews ... 10832.html
Utklipp ur hela artikeln på www.formula1.com.
Intressant läsning måste jag säga.
RB: No. I wish I knew what these requirements are! It is pure perception that the car is build around Michael. If you ask me I would not know what sort of car that would be. A car that responds properly, a car that has a good level of downforce, a car that has power will benefit both our drivers. There is no conscious development to create a car that suits Michael Schumacher, because I don’t know what that is. It’s hard to do something if you have no idea what it is.
http://www.formula1.com/news/interviews ... 10832.html
Utklipp ur hela artikeln på www.formula1.com.
Intressant läsning måste jag säga.
-
- Inlägg: 3111
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
-
- Inlägg: 196
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Varnad
- Inlägg: 9645
- Blev medlem: sön jan 02, 2005 13:06
- Ort: Stockholms skärgård
-
- Inlägg: 3111
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
Ja det är inte så svårt att förstå att alla förare vill ha en bil som svarar bra på rattrörelser, har mycket grepp och en kraftig motor, Chandok och Senna har säkert samma önskemål där också.Flatspot skrev:Peppe du har massuppfittat hela grejen..vad Ross menar är att alla ändringar som Schumacher vill ha gagnar också andra förare av samma bil. De som hörde BBCs sändningar idag hörde också David Coulthard nämna exakt samma saker.
Jag förstår inte att ni orkar.
Dock är det fortfarande mycket kompromisser som måste göras när man bygger och ställer in bilen, en del förare gillar lite mer understyrt en del överstyrt osv. Må sa vara att Rosberg gillar samma typ av bil som Schumacher men jag tycker det är lite halvtaffligt sätt han försöker slingra sig på från frågan den gode Brawn, som om han inte skulle veta hur Schumacher vill ha sin bilar.
-
- Varnad
- Inlägg: 9645
- Blev medlem: sön jan 02, 2005 13:06
- Ort: Stockholms skärgård
-
- Inlägg: 972
- Blev medlem: tor mar 07, 2002 01:00
-
- Inlägg: 925
- Blev medlem: mån feb 28, 2005 16:51
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
Det lär skilja en del på kvalitén i den feedback som ges, även om alla förare vill nå ungefär samma mål. Det räcker nog inte med att säga, -"Den är för långsam"PeppeF1 skrev:Ja det är inte så svårt att förstå att alla förare vill ha en bil som svarar bra på rattrörelser, har mycket grepp och en kraftig motor, Chandok och Senna har säkert samma önskemål där också.Flatspot skrev:Peppe du har massuppfittat hela grejen..vad Ross menar är att alla ändringar som Schumacher vill ha gagnar också andra förare av samma bil. De som hörde BBCs sändningar idag hörde också David Coulthard nämna exakt samma saker.
Jag förstår inte att ni orkar.
Dock är det fortfarande mycket kompromisser som måste göras när man bygger och ställer in bilen, en del förare gillar lite mer understyrt en del överstyrt osv. Må sa vara att Rosberg gillar samma typ av bil som Schumacher men jag tycker det är lite halvtaffligt sätt han försöker slingra sig på från frågan den gode Brawn, som om han inte skulle veta hur Schumacher vill ha sin bilar.
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
Men dom klådde båda Ferrarisarna, som verkar ha tappat konceptet helt.Crazy F1 skrev:Ja de är riktit långsamma alltså och jag fattar inte hur de kan vara så dåliga. De är best of the rest men vad leder det till....topp 5....Illa. Tänk om de kunde vara med och slåss däruppe med MacLaren och Redbull.
Däremot ser det inte ut att bli någon seger på egna meriter i år för Mercedes.
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
Nej det är sant Jögga men jag tror inte att det är Merceders som går bakåt utan det är nog RB men framför allt Maclaren som går FRAMÅT mycket! Merceders är i dagsläget 3e team och de måste hitta någon stor sak för att kapa den där sekunden och frågan är ju om det kan göra det iår?
Precis, Kimi var ju inte känd för att säga så mycket om bilen...De har ju ingenjörerna sagt gång på gång, schumi säger "amazing things".
jag tycker de var rätt kul i Turkiet då man fick höra honom på radion, det hördes hur lugn han var trots att det regnade och när man jämförde den röst han hade med andra förares som körde så förstår man vad depåpersonlaen pratar om när de säger att "michael är väldigt lugn när han sitter i bilen".
Precis, Kimi var ju inte känd för att säga så mycket om bilen...De har ju ingenjörerna sagt gång på gång, schumi säger "amazing things".
jag tycker de var rätt kul i Turkiet då man fick höra honom på radion, det hördes hur lugn han var trots att det regnade och när man jämförde den röst han hade med andra förares som körde så förstår man vad depåpersonlaen pratar om när de säger att "michael är väldigt lugn när han sitter i bilen".
-
- Inlägg: 1564
- Blev medlem: ons jul 02, 2003 11:03
Ja-aa... visst är det "amazing" hur bra det går för Mercedes...Crazy F1 skrev:Nej det är sant Jögga men jag tror inte att det är Merceders som går bakåt utan det är nog RB men framför allt Maclaren som går FRAMÅT mycket! Merceders är i dagsläget 3e team och de måste hitta någon stor sak för att kapa den där sekunden och frågan är ju om det kan göra det iår?
Precis, Kimi var ju inte känd för att säga så mycket om bilen...De har ju ingenjörerna sagt gång på gång, schumi säger "amazing things".
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
Nja, men dom var ju inte i paritet med RB vid start hellerPC: skrev:Ja-aa... visst är det "amazing" hur bra det går för Mercedes...Crazy F1 skrev:Nej det är sant Jögga men jag tror inte att det är Merceders som går bakåt utan det är nog RB men framför allt Maclaren som går FRAMÅT mycket! Merceders är i dagsläget 3e team och de måste hitta någon stor sak för att kapa den där sekunden och frågan är ju om det kan göra det iår?
Precis, Kimi var ju inte känd för att säga så mycket om bilen...De har ju ingenjörerna sagt gång på gång, schumi säger "amazing things".
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Det hjälper ju att Red Bull av FIA tvingats ta bort en hel del grejer på sin bil inför de senaste helgerna vilket gjort den långsammare ....
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
Visserligen var Mclaren nära i Istanbul, men RB har sett vassare ut hittills. Och får dom bara ordning på sig själva och ser till att ta sig i mål tror jag McLaren får svårt att klå Red BullCrazy F1 skrev:Har de? De har jag inte hört LSF1, vad är det som de måste ta bort? Länk?
Sannolikheten är väl dock att de blir Mac som tar hem det i så fall, men som sagt, banan är tuff mot materialet så de kan ju hända att någon bryter.
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Senaste numret av Autosport. De uppskattar att de delar Red Bull fått ta bort, varav en stor del skedde mellan Barcelona och Istanbul var värda uppemot 0,8 s per varv.Crazy F1 skrev:Har de? De har jag inte hört LSF1, vad är det som de måste ta bort? Länk?
Sannolikheten är väl dock att de blir Mac som tar hem det i så fall, men som sagt, banan är tuff mot materialet så de kan ju hända att någon bryter.
Andra team har inofficiellt protesterat hos FIA som bett Red Bull ta bort bland annat den döe av framvagnsupphängningen som har en viss aerodynamisk form.
Vips så var Red Bull inte lika överlägsna i Istanbul som i Barcelona fast det är två banor som är väldigt likvärdiga.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Det handlar inte bara om en grej, det handlar om en konstruktion av hela bilen och det är därför kopia av andras lösningar aldrig har fungerat fullt ut i F1. Man måste ha ett helt "designpaket" där allting fungerar ihop, det går inte bara att sätta på en ny grej som fungerar på en annan bil och få det att fungera lika bra på den egna bilen.
Förra året visste alla team efter det första racet hur Brawns "double-diffuser" såg ut, men ändå tog det för de flesta många månader att designa, konstruera och montera liknande lösningar och ytterligare tid att få det att fungera lika bra som det fungerade på Brawnbilen, och ingen fungerade någonsin lika bra som på Brawnbilen.
Red Bull har på sin bil en helt unik lösning på fjädring och hjulupphängning fram och bak där man med sin tolkning av reglementet har lyckats göra dessa mer aerodynamiskt effektiva vilket självklart kan ge väldigt mycket tid.
Ett antal andra team har, enligt Autosport, inofficiellt protesterat hos FIA och inför Turkiets GP bad Charlie Whiting teamet att ta bort eller modifiera dessa konstruktioner vilket man gjorde. Uppskattningsvis enligt de tekniska experter Autosport varit i kontakt med bidrar dessa lösningar med flera tiondelar, uppemot åtta tiondelar, bättre varvtid.
I Barcelona var Red Bull helt överlägsna, och Istanbul är en bana som ställer liknande krav som Barcelona men i Turkiet var Red Bull inte alls lika överlägsna så den allmänna uppfattningen tycks vara att det hade en väldigt stor effekt.
Det är nog snarare så att Red Bull har tvingats ta ett större kliv bakåt än att teamen närmast bakom tagit ett större kliv framåt mot Red Bull.
Förra året visste alla team efter det första racet hur Brawns "double-diffuser" såg ut, men ändå tog det för de flesta många månader att designa, konstruera och montera liknande lösningar och ytterligare tid att få det att fungera lika bra som det fungerade på Brawnbilen, och ingen fungerade någonsin lika bra som på Brawnbilen.
Red Bull har på sin bil en helt unik lösning på fjädring och hjulupphängning fram och bak där man med sin tolkning av reglementet har lyckats göra dessa mer aerodynamiskt effektiva vilket självklart kan ge väldigt mycket tid.
Ett antal andra team har, enligt Autosport, inofficiellt protesterat hos FIA och inför Turkiets GP bad Charlie Whiting teamet att ta bort eller modifiera dessa konstruktioner vilket man gjorde. Uppskattningsvis enligt de tekniska experter Autosport varit i kontakt med bidrar dessa lösningar med flera tiondelar, uppemot åtta tiondelar, bättre varvtid.
I Barcelona var Red Bull helt överlägsna, och Istanbul är en bana som ställer liknande krav som Barcelona men i Turkiet var Red Bull inte alls lika överlägsna så den allmänna uppfattningen tycks vara att det hade en väldigt stor effekt.
Det är nog snarare så att Red Bull har tvingats ta ett större kliv bakåt än att teamen närmast bakom tagit ett större kliv framåt mot Red Bull.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Inlägg: 1564
- Blev medlem: ons jul 02, 2003 11:03
LuckyStrike1 skrev:Det handlar inte bara om en grej, det handlar om en konstruktion av hela bilen och det är därför kopia av andras lösningar aldrig har fungerat fullt ut...
Exakt.
Jag tror inte att den här kommer gå särskilt mycket fortare rakt fram bara för att man har en F-grej framtill.
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
-
- Inlägg: 985
- Blev medlem: lör sep 01, 2007 13:59
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
http://motorsport.com/news/article.asp?ID=374500&FS=F1
Säga vad man vill om schumis comeback men det ligger iaf lite i artikeln. De är nog inte någon annan som hade kunnat kommit tillbaka på denna nivån.
Säga vad man vill om schumis comeback men det ligger iaf lite i artikeln. De är nog inte någon annan som hade kunnat kommit tillbaka på denna nivån.
-
- Inlägg: 925
- Blev medlem: mån feb 28, 2005 16:51
Det är ju en långsiktig plan, jag tror varken Brawn eller Schumacher räknat med någon VM-titel detta år utan ser det som en ren utveckling inför nästa säsong där man helhjärtat och väl förberett kan satsa på VM.
Schumacher är så pass erfaren och klok att han inser att man inte vinner VM i en handvändning utan att det är en process. Hur lång tid tog det inte att hitta rätt i Ferrari trots att han med lätthet vann VM året innan han flyttade över?
Bara en sån grej som att Schumacher skrev på ett treårskontrakt (tror jag det var) tyder på att han är väl medveten om vad som gäller. Det är som vanligt fans och media som skruvar upp förväntningarna till tusen, trots att det sällan går att göra underverk med en kass bil - oavsett om man har vunnit sju titlar innan.
Schumacher är så pass erfaren och klok att han inser att man inte vinner VM i en handvändning utan att det är en process. Hur lång tid tog det inte att hitta rätt i Ferrari trots att han med lätthet vann VM året innan han flyttade över?
Bara en sån grej som att Schumacher skrev på ett treårskontrakt (tror jag det var) tyder på att han är väl medveten om vad som gäller. Det är som vanligt fans och media som skruvar upp förväntningarna till tusen, trots att det sällan går att göra underverk med en kass bil - oavsett om man har vunnit sju titlar innan.
Ferrari.
-
- Inlägg: 414
- Blev medlem: fre sep 19, 2008 20:23
- Ort: Uppsala
-
- Inlägg: 4027
- Blev medlem: fre feb 01, 2002 01:00
- Ort: Växjö
Jag tvivlar inte på att de kan bygga upp en vinnande bil tillsammans, frågan är bara om Schumi har det tålamodet nu men de borde han väl ha annars hade han nog inte skrivit på för tre år. De gick ju ut och sa i början av säsongen att de inte skulle vinna lopp i början men de hade nog gärna sett lite mer fart i bilen.
-
- Inlägg: 590
- Blev medlem: mån feb 04, 2002 01:00
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Det gör jag!Crazy F1 skrev:Jag tvivlar inte på att de kan bygga upp en vinnande bil tillsammans.
In med lite ungt blod i Mercedes. Erfarenheten finns redan där både på förarsidan och i stalledningen.
Det är dags att tänka på framtiden innan det är för sen och alla mittenstall har kört förbi.
I was misled and that is the way it went