Cheever skrev:EnzoF1 skrev:Cheever skrev:
På precis samma sätt som Schumacher fått sparken från Ferrari två gånger om.
Har du lite att göra Enzo? Dina predikningar har nått ut nu, du kan klättra ner från minareten

Dina slag under bältet kommer oftare och oftare nuförtiden. Du brukar kunna avhålla dig från att ge dig på personen bakom åsikterna.
Synd...
Visste inte att du hade ditt bälte där och att du tog det personligt (missade du denna

). Jag ber om ursäkt om du tog illa upp. det enda jag kommenterar är dina ändlösa inlägg om samma sak.
Det är ju inte direkt någon överraskning för läsarna på forumet vad som signaturen EnzoF1 tycker i frågan F1-föraren Kimi, den då outömliga källa av inlägg i samma riktning kan vara lite besvärliga att scrolla förbi ibland.
Nu har det ju dessutom kommit en del nyheter i frågan om vad som kommer att hända nästa år även om ingeting är bekräftat nästa år, men om Nobbe inte dementerar att Kimi skall till McLaren och Montezemolo inte dementerar att Alonso kör för Ferrari nästa år borde det vara en hyfsad chans för att det blir så.
Det är väl ingen överraskning vad nån av skribenterna tycker om nånting, ska vi lägga ned hela skiten då?
Allt är ju sagt i så fall.
Det lite märkliga är att du inte ger passningar till andra som ständigt upprepar sig eller som kläcker ur sig dumheter.
Men nog är det intressant att Kimis fans verkar få det till en bra och positivt sak av Kimi att få sparken från Ferrari. En verklig styrkedemonstration av Kimi. Ska man tro den självpåtagna expertisen här på forumet så är ju Ferrari nöjda över förväntan med Kimis prestationer och belönar nu honom genom att sparka honom. En verklig hedersbetygelse från stallets sida, en kraftfull och tydlig markering över den uppskattning man känner.
Kimi är ju dessutom oerhört mkt bättre än Massa och enda anledningen till att han inte tagit fler poäng än Massa eller kvalat ut honom i alla lopp är helt enkelt för att han med vilje varit långsammare för att få Massa att se bättre ut. Egentligen hade Kimi kunnat tagit titeln förra året och även i år om han bara varit motiverad, för så duktig är han faktiskt.
Du tycker säkert det jag skrivit ovan är trams, men se tillbaka på vad Kimis fans skriver, så ser du att det är den ungefärliga kontentan av det.
Hur som helst, du är inbjuden du med till lite samvaro och en enklare herrmiddag med tanke på vår flytt på lördag om du har lust, så ber jag Gösta slå dig på käften som ju når upp till dig.

Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.