Vilket krokigt och slingrigt resonemang - inte fan hade Ron Dennis lett om Alonso hade vunnit?LuckyStrike1 skrev:Jag vet inte vad Tärnström tycker, jag förstår väldigt sällan Tärnströms tyckanden då de är väldigt slingriga och krokiga.AndersF1 skrev:Men, men, tycker du likadant som Tärnström?LuckyStrike1 skrev:GRATTIS KIMI TILL FÖRSTA VM-TITELN! Snyggt!
Hur känns det egentligen?
Hellre det än att tycka som Gösta, antar jag. :D
Men Kimi vann VM och jag har (nästan) alltid varit av den åsikten att den förare som tagit flest poäng efter det sista racet är en värdig världsmästare och en sådan har jag inga problem att gratulera.
Jag ville absolut inte se Hamilton vinna VM och jag blev bönhörd. Jag ville gärna se Alonso vinna men å andra sidan hade det gett Ron en anledning att smila upp sig och det unnar jag inte Ron Dennis. Men jag hade njutit av att se Alonso vinna VM, och sen ta med sig nummer 1 till ett annat team.
Nu var Alonso alltför ojämn i de sista loppen, samtidigt som Kimi gjorde en mycket stark andra säsongshalva och då är det bara att buga och gratulera åt det.
Tärnström