Mest värdiga världsmästaren

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

LuckyStrike1 skrev:
AndersF1 skrev:
LuckyStrike1 skrev:GRATTIS KIMI TILL FÖRSTA VM-TITELN! Snyggt!
Men, men, tycker du likadant som Tärnström?
Hur känns det egentligen?
Hellre det än att tycka som Gösta, antar jag. :D
Jag vet inte vad Tärnström tycker, jag förstår väldigt sällan Tärnströms tyckanden då de är väldigt slingriga och krokiga.

Men Kimi vann VM och jag har (nästan) alltid varit av den åsikten att den förare som tagit flest poäng efter det sista racet är en värdig världsmästare och en sådan har jag inga problem att gratulera.

Jag ville absolut inte se Hamilton vinna VM och jag blev bönhörd. Jag ville gärna se Alonso vinna men å andra sidan hade det gett Ron en anledning att smila upp sig och det unnar jag inte Ron Dennis. Men jag hade njutit av att se Alonso vinna VM, och sen ta med sig nummer 1 till ett annat team.

Nu var Alonso alltför ojämn i de sista loppen, samtidigt som Kimi gjorde en mycket stark andra säsongshalva och då är det bara att buga och gratulera åt det.
Vilket krokigt och slingrigt resonemang - inte fan hade Ron Dennis lett om Alonso hade vunnit?

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jo - Ron Dennis är nämligen en hycklare och en falsk jävel. Han hade lett och sagt att "the team won, we pulled together and today we won as a team. When we lose, we lose as a team and when we win we win as a team. Today we won."

Så hade han sagt med ett leende, den falske Ron. Sen hade han parkerat sina trailers minus 1 längst bort i depån med nummer 22 och 23 på sina nya bilar.

Ron är mycket falsk och obehaglig!
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

LuckyStrike1 skrev:Jo - Ron Dennis är nämligen en hycklare och en falsk jävel. Han hade lett och sagt att "the team won, we pulled together and today we won as a team. When we lose, we lose as a team and when we win we win as a team. Today we won."

Så hade han sagt med ett leende, den falske Ron. Sen hade han parkerat sina trailers minus 1 längst bort i depån med nummer 22 och 23 på sina nya bilar.

:aha: :up:

Tärnström

Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

jokan skrev:Q Kimi har bitvis av säsongen kört hyffsat. Men minns någon en omkörning han gjort under säsongen, nu räknar jag inte de gånger Massa släppt förbi honom. Tråkigt sätt att bli mästare men alla räknas ju.Q
Omkörningar...Ja fräschast i minnet är ju omkörningen i ösregnet på fuji
DET KALLAR JAG EN OMKÖRNING
Sorry måste missat den, reklamavbrott :quest:
Annars mins jag mest den senaste i dag när Massa släppte honom vid depåstoppet. :D
Nu går ju kanske FIA in och rättar till resultatet, tråkigt med fuskande stall. :D

Värst blir det för en jag känner, undrar hur han kommer se ut om han blir tvungen att klistra fast det avklippta håret. :angel:
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

JTarnstrom skrev:
LuckyStrike1 skrev:Jo - Ron Dennis är nämligen en hycklare och en falsk jävel. Han hade lett och sagt att "the team won, we pulled together and today we won as a team. When we lose, we lose as a team and when we win we win as a team. Today we won."

:aha: :up:

Tärnström
Både roligt och sant! :D
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

LuckyStrike1 skrev:GRATTIS KIMI TILL FÖRSTA VM-TITELN! Snyggt!

GRATTIS GÖSTA TILL STÖRSTA VM-TITELN I BITTERHET! Osnyggt! :D
:D
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Detta ökar värdet på kimis eventuella titel! :D

http://www.autosport.com/news/report.php/id/63570
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Kommer inte att hända något. Ingen kan bevisa vilken temperatur bränslet hade i tankarna på de berörda bilarna och det är det som regeln gäller. Vilken temperatur soppan har i tankriggen är irrelevant.

Tärnström

Rexa
Utvisad
Utvisad

Inlägg av Rexa »

JTarnstrom skrev:Kommer inte att hända något. Ingen kan bevisa vilken temperatur bränslet hade i tankarna på de berörda bilarna och det är det som regeln gäller. Vilken temperatur soppan har i tankriggen är irrelevant.

Tärnström
Domen är helt rätt annan sak om dom kollat tank tempen .
Snacka om dåliga förlorare .
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
Gösta

Inlägg av Gösta »

JTarnstrom skrev:Kommer inte att hända något. Ingen kan bevisa vilken temperatur bränslet hade i tankarna på de berörda bilarna och det är det som regeln gäller. Vilken temperatur soppan har i tankriggen är irrelevant.

Tärnström

Troligtvis blir det så.

Men FIA är ju inte direkt kända för att följa sina egna regler, ännu mindre att dömma efter dessa. Trist att räkans eventuella wdc minskar i värde. Inte ens han själv klan rimligtvis glädjas över detta, han fick ju trotts allt wdc titeln i present utan att riktigt ha gjort sig förtjänt av den. Det är så som den stora F1 publiken ser det. Såg på tv att detta gav finländarrna ännu en orsak att supa på en söndag, bara det är ju en framgång i sig.

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Gösta skrev:

Troligtvis blir det så.

Men FIA är ju inte direkt kända för att följa sina egna regler, ännu mindre att dömma efter dessa. Trist att räkans eventuella wdc minskar i värde. Inte ens han själv klan rimligtvis glädjas över detta, han fick ju trotts allt wdc titeln i present utan att riktigt ha gjort sig förtjänt av den. Det är så som den stora F1 publiken ser det. Såg på tv att detta gav finländarrna ännu en orsak att supa på en söndag, bara det är ju en framgång i sig.
Vems regler ska de döma efter då? Dina :)

Med sex segrar, fler än någon annan, behöver inte Kimi skämmas för titeln. Han är den mest värdige av alla de ovärdiga kandidater som fanns.

Nu tror jag dock att aversionen mot Kimi har mer att göra med något annat än att han fått något uppkört. För det första är han nog en av de mest renhåriga förare jag har sett ute på banan som dessutom har lyckats vinna. För det andra tycker jag att det är en jäkla skillnad på att få något uppkört om det är någon annan som har balanserat på gränsen mellan rätt och fel, än om man själv har gjort det och kommit undan. Kimi är nog den mest obefläckade mästaren sedan... Häkkinen. Till och med Hill kunde vara fulare när så krävdes.

Tärnström

Tärnström

Gösta

Inlägg av Gösta »

Jag har absolut inte anklagat räkan för att ha fuskat!!!!!!!!!

Men omständigheterna som han vann sin wdc är väldigt suspekta och ifrågasatta.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Gösta skrev:Jag har absolut inte anklagat räkan för att ha fuskat!!!!!!!!!

Jo, men det har de ju alltid varit under de senaste sex, sju åren.

Tärnström

Gösta

Inlägg av Gösta »

Inte alls!

Schumacher och Alonso vann sina på helt "fair-square" omständigheter.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Gösta skrev:Inte alls!

Schumacher och Alonso vann sina på helt "fair-square" omständigheter.
De domslut som har fattats under de senaste åren har definitivt påverkat utgången av VM mer än en gång. Skillnaden är bara att det inte har skett i det sista loppet.

Tärnström

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Tärnström
Vad menar du med att det inte går att bevisa?
Det är ju bara att göra om tankningarna under exakt samma förhållanden, alltså 37 graders värme och 23 graders bensin. Sedan ha en tempprob alldeles innanför tankmynningen. Om bensinen som strömmar in i tanken någonsin understiger 27 grader så skall de diskas, få tidstillägg, eller vad som nu är lämpligt straff.

De första litrarna kommer att värmas lite av slangen, men då slangen har en tämligen stor diameter, plus att den kyls ned efter några sekunders tankning så är min gissning att bensinen som landar i tanken inte håller särskilt mycket högre temp än den som finns i tankriggen.

Men tror du att de kommer att testa? :D

Hela domslutet andas dåliga ursäkter för att slippa ta ifrån Ferrari/Kimi titeln.

Ron Dennis är dock verkligen dum om har driver det här vidare. Men han verkar inte ha fattat att McLaren aldrig kommer att bli rättvist bedömda så länge han är kvar och så länge Ferrari oftast är motparten. Det enda det slutar med är att McLaren åker på saftiga "böter" för att de överklagat.
Budo

Inlägg av Budo »

Vem tycker du då, skulle ha vunnit i år?
Gösta

Inlägg av Gösta »

Budo skrev:

Det har jag redan svarat på i en annan tråd. :D

Men det tål att upprepas.

Fisichella: 100 p
Heidfeld: 100 P men en seger mindre
Button: 100 P lika många segrar som Heidfeld men en 2á plats mindre.

:D :D :D

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Gösta? Hallå? Är det du?

Fisico förstår jag, men Button? Och var är Massa? Jag trodde du höll på Ferrari, men ack vad man kan bedra sig.
I was misled and that is the way it went
Budo

Inlägg av Budo »

Gösta skrev:
Budo skrev:

Det har jag redan svarat på i en annan tråd. :D

Men det tål att upprepas.

Fisichella: 100 p
Heidfeld: 100 P men en seger mindre
Button: 100 P lika många segrar som Heidfeld men en 2á plats mindre.

:D :D :D

Tja, efter att M.S. har slutat så har jag inte direkt någon favorit förare egentligen. Närmast ligger ju LH till i så fall men så länge han är kompis med uncle Ron så är det alternativet uteslutet.

Slutsats, det spelar ingen roll vem som vinner så länge mclaren och den ålige Ron inte gör det!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Chevan:
Gösta hade kanske en förhoppning att Fisi hoppade över till Ferrari i det sista loppet och där bärgade en WDC-titel efter att halva fältet blivit diskade.
Den segern hade inte alls varit uppkörd...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

AndersF1 skrev:

Tärnström
Vad menar du med att det inte går att bevisa?
Det är ju bara att göra om tankningarna under exakt samma förhållanden, alltså 37 graders värme och 23 graders bensin. Sedan ha en tempprob alldeles innanför tankmynningen. Om bensinen som strömmar in i tanken någonsin understiger 27 grader så skall de diskas, få tidstillägg, eller vad som nu är lämpligt straff.

De första litrarna kommer att värmas lite av slangen, men då slangen har en tämligen stor diameter, plus att den kyls ned efter några sekunders tankning så är min gissning att bensinen som landar i tanken inte håller särskilt mycket högre temp än den som finns i tankriggen.

Men tror du att de kommer att testa? :D

Hela domslutet andas dåliga ursäkter för att slippa ta ifrån Ferrari/Kimi titeln.

Ron Dennis är dock verkligen dum om har driver det här vidare. Men han verkar inte ha fattat att McLaren aldrig kommer att bli rättvist bedömda så länge han är kvar och så länge Ferrari oftast är motparten. Det enda det slutar med är att McLaren åker på saftiga "böter" för att de överklagat.
Tyst nu, du förstör min argumentation!

Tärnström

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Men allvarligt skojat, då kommer nästa fråga: vad räknas som tank? Hur varm var det i tankarna? Vilken temperatur hade den eventuella bensin som fanns kvar? Hur mäts yttertemperaturen? Vad menas med yttertemperatur?

Tärnström

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag säger som Luca De Montezemolo, oavsett om bilarna diskas står förarpoängen fast.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

JTarnstrom skrev:Men allvarligt skojat, då kommer nästa fråga: vad räknas som tank? Hur varm var det i tankarna? Vilken temperatur hade den eventuella bensin som fanns kvar? Hur mäts yttertemperaturen? Vad menas med yttertemperatur?

Tärnström
Tank kan ju sägas vara det som finns innanför den slutna volym som begränsas av "tanklocket". Yttertemperatur är temperaturen i skuggan mätt någonstans i banans närhet och mäts med en termometer. Temperaturen på det som finns kvar i tanken är ointressant om man mäter det som kommer in i tanken, eftersom det ännu inte hunnit blandas.

Det enda rimliga är att säga att vi förutsätter att soppan har samma temperatur när den nåt tanken som den har i tankriggen. I annat fall kan de skrota regeln om man skall hålla på och kräva att man konstant skall mäta efter att soppan blandats, etc.. FIA brukar ju vara bra på att tolka sina regler ganska strängt annars och alla verkar vara medvetna om var det mäts. Ferrari och McLaren hade uppenbarligen inte något problem att hålla sig inom ramarna, trots att det verkar betyda väldigt mycket att ha så kall soppa som möjligt.

Yttertemperaturen är det värre med, men det är ju bara att mäta den någonstans och sedan anslå vad den ligger på, så får stallen anpassa sig efter det.

Så, jättelätt. Det här är yttertemperaturen och soppatempen i tankrigggen eller tanken får inte understiga det med mer än 10 grader. Det är ju precis så de har mätt och utgått ifrån, vilket alla stall vet.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

AndersF1 skrev: Tank kan ju sägas vara det som finns innanför den slutna volym som begränsas av "tanklocket". Yttertemperatur är temperaturen i skuggan mätt någonstans i banans närhet och mäts med en termometer. Temperaturen på det som finns kvar i tanken är ointressant om man mäter det som kommer in i tanken, eftersom det ännu inte hunnit blandas.

Det enda rimliga är att säga att vi förutsätter att soppan har samma temperatur när den nåt tanken som den har i tankriggen. I annat fall kan de skrota regeln om man skall hålla på och kräva att man konstant skall mäta efter att soppan blandats, etc.. FIA brukar ju vara bra på att tolka sina regler ganska strängt annars och alla verkar vara medvetna om var det mäts. Ferrari och McLaren hade uppenbarligen inte något problem att hålla sig inom ramarna, trots att det verkar betyda väldigt mycket att ha så kall soppa som möjligt.

Yttertemperaturen är det värre med, men det är ju bara att mäta den någonstans och sedan anslå vad den ligger på, så får stallen anpassa sig efter det.

Så, jättelätt. Det här är yttertemperaturen och soppatempen i tankrigggen eller tanken får inte understiga det med mer än 10 grader. Det är ju precis så de har mätt och utgått ifrån, vilket alla stall vet.
Egentligen säger jag inte emot men de hade ju kunnat gjort det betydligt enklare för sig genom att mäta temperaturen i tankarna redan från början. Och varför inte gå några steg längre och använda en termostat och element eller kylare för att hålla temperaturen i riggarna konstant. Om ser det utifrån ett sportsligt perspektiv, alltså. Då hade situationen inte ens uppstått.

Tärnström

Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Är inte FIA ansvarig för tankriggarna? Just för att det inte skall manipuleras med dem.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Om jag kommer ihåg rätt är det stallen själva som står för tankriggarna. Det finns ett antal tillverkare som har licens från FIA, men det är stallen som köper dessa.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Undrar om detta räknas som fusk:

Bild
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Talande bild?
Bild
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Bild
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag tror Flavio precis signat Alfons igen....
Hur ser man sånt?
Bild
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Jari skrev:Talande bild?
Bild
Ron har precis lagt ett bud på Fred flintstones bil innför nästa säsong,
Fred sa NEJ
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag tror inte ens att den håller i händerna på klåparna från Woking...
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

Jari skrev:Undrar om detta räknas som fusk:

Bild
Så länge tröjan är äkta vara eller gjord av Nomex så torde det vara reglementsenligt.
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Då behöver dom andra stallen bara bygga bilarna med kryptonit nästa år :D
FIA = Ferrari International Assistance
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Han har ju Schumis kunskaper att luta sig mot. http://youtube.com/watch?v=-g0VzPIBNoE
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?
Geer

Inlägg av Geer »

AndersF1 skrev:Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?
Hur gick det för Schumacher de lopp som Alonso närvarade vid 2005,2006 ?
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Geer skrev:
AndersF1 skrev:Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?

Eh, vad hade det med saken att göra?
Om vi nu skall fortsätta frågandet...

Du hade inget svar att ge?

Jag kommer ihåg att det gick lite illa under att par lopp där [Schumacher] behagade visa sin fula haka vid bankanten, men finns det nåt snitt?

Apropå kryptonit...
Geer

Inlägg av Geer »

AndersF1 skrev:
Geer skrev:

Eh, vad hade det med saken att göra?
Om vi nu skall fortsätta frågandet...

Du hade inget svar att ge?

Jag kommer ihåg att det gick lite illa under att par lopp där [Schumacher] behagade visa sin fula haka vid bankanten, men finns det nåt snitt?

Apropå kryptonit...
I en Ferrari har Kimi vunnit 100% av WDC titlarna, i snitt.
Tycker det gick bra för Kimi i McLaren också med tanke på den bil han hade. Annars hade han inte suttit i en Ferrari idag.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Vad pratar du om, Geer, och exakt vad har det med mitt citerade inlägg att göra?
Tullat på Kosken?
Geer

Inlägg av Geer »

AndersF1 skrev:Vad pratar du om, Geer, och exakt vad har det med mitt citerade inlägg att göra?
Tullat på Kosken?
Du frågade "Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?"
Jag svarade "Tycker det gick bra för Kimi i McLaren också med tanke på den bil han hade. Annars hade han inte suttit i en Ferrari idag."

Vad är problemet ?

Vad menade du med din fråga "Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?" och vad förväntade du dig för svar ?
Alla som följt F1 dom senaste åren vet väl hur det gick för Kimi.
Dom flesta tycker det gick bra och det var just därför Ferrari anställde honom. Dom körde ju inte i samma stall så vitt jag vet.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Geer skrev:
AndersF1 skrev:Vad pratar du om, Geer, och exakt vad har det med mitt citerade inlägg att göra?
Tullat på Kosken?
Du frågade "Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?"
Jag svarade "Tycker det gick bra för Kimi i McLaren också med tanke på den bil han hade. Annars hade han inte suttit i en Ferrari idag."

Vad är problemet ?

Vad menade du med din fråga "Hur gick det för Kimi under de lopp som [Schumacher] närvarade vid?" och vad förväntade du dig för svar ?
Dom flesta tycker det gick bra och det var just därför Ferrari anställde honom. Dom körde ju inte i samma stall så vitt jag vet.
Oj, du verkade ha missat poängen totalt.

Är du medveten om att Schumacher var närvarande hos Ferrari vid några lopp i år? Och att det då inte gick så bra för Kimi? Och att det kom rapporter om att Kimi inte alls var bekväm när Schumacher var närvarande? Att Massa jobbade med Schumacher men Kimi lämnade banan så snabbt han kunde utan att vara med och gå igenom data från körpassen?

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Geer

Inlägg av Geer »

LuckyStrike1 skrev:
Geer skrev:
Tullat på Kosken?

Vad är problemet ?

Oj, du verkade ha missat poängen totalt.

Är du medveten om att Schumacher var närvarande hos Ferrari vid några lopp i år? Och att det då inte gick så bra för Kimi? Och att det kom rapporter om att Kimi inte alls var bekväm när Schumacher var närvarande? Att Massa jobbade med Schumacher men Kimi lämnade banan så snabbt han kunde utan att vara med och gå igenom data från körpassen?
:wc: Jag fattade ingenting men till slut trillade polätten ner :wor:

Börjar om från början :oops:

Tror det gick dåligt samtliga lopp MS var i depån.
Alla började darra när han gled in i cowboy looken och inget funkade.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Haha, nej jag tyckte väl att dina svar missade poängen lite grann.

Vilka lopp var Schumi närvarande vid?

Spanien, Monaco, Kanada och USA vill jag minnas, eller? Några fler?
I hans hemland kanske?
Boxster

Inlägg av Boxster »

Han var med i Tyskland, såg honom live när skylten vid Schumacher S
avtäcktes. Såg också när Lewis dyngade in i däcktraven dagen innan.

mvh. boxster
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Det var på Nürburgring som Kimi tog fram sitt hemliga vapen - mormor - som fullkomligt detroniserade de ondra krafter Schumacher sprider.

Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Ja, just det ja, men det räckte väl bara över lördagen, eftersom det blev DNF för Kimi i loppet. Cowboy-skjortan blev till slut för mycket även för Mormor, men Schumi verkasde bränd efter det och avstod väl fler lopp på plats, eller?

Så hittills har vi, om ingen har något att invända, följade lopp som [Schumacher] närvarat vid och Kimis resultat vid dessa:
Spanien - DNF
Monaco - 8
Kanada - 5
USA - 4 (undrar om inte Schumi dröp hem efter kvalet)
Europa - DNF

Av de där loppen var det bara i Kanada som Kimi kom före Massa.
Märkligt samband, slump eller inte?
Om jag vore Massa skulle jag nog försöka få med Schumi på de flesta lopp nästa år, som personlig rådgivare/coach, eller vad som helst.
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Mikka var på besök hos McLaren i Brasilien...Kanske samma omen för LH och FA... :D
FIA = Ferrari International Assistance