Pastis --> Klubb Forza ??
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
*skrattar* nej nej nej
Behåll dom ni.. jag undrade bara vad som hände och nu har jag fått ett svar som ja nöjer mig med... copyright.
Tycker att ni gör ett väldigt bra jobb med sidan.
Har jue varit en regelbunden besökare sen... hummz... -97 -98.
och det glädjer mig att utvecklingen hela tiden går framåt!
Förresten, kunde vi/ni inte ordna någon forza medlemms träff?
Vore kul att träffa många av skribenterna...
Träffade jue en hel del av er under vår finlandsresa.
och nu tycker iaf jag att det är dax igen..
Mvh Martin Sohlberg
Behåll dom ni.. jag undrade bara vad som hände och nu har jag fått ett svar som ja nöjer mig med... copyright.
Tycker att ni gör ett väldigt bra jobb med sidan.
Har jue varit en regelbunden besökare sen... hummz... -97 -98.
och det glädjer mig att utvecklingen hela tiden går framåt!
Förresten, kunde vi/ni inte ordna någon forza medlemms träff?
Vore kul att träffa många av skribenterna...
Träffade jue en hel del av er under vår finlandsresa.
och nu tycker iaf jag att det är dax igen..
Mvh Martin Sohlberg
-
- Mr Forza Motorsport
Jodå, vi spånar om både en resa och ett Forza Motorsport mästerskap i gokart. Tänkte då hyra en bana för en hel dag och bjuda in alla våra besökare. Anmälningsavgiften skulle vara mycket låg för er. Det kräver dock en tur till Stockholm en helg, men det är det kanske värt?
Sedan skulle vi köra cupliknade lopp där några går vidare till nästa steg och till slut hamnar i finalen! Alla nivåer skulle ha ett eller flera uppsamlingsheat, så alla är garanterade minst två lopp. Men det här beror också på hur många som kan tänkas komma.
OBS, vi kan inte lova något, men vi kommer i alla fall att arbeta på att kunna genomföra det. Om någon har bra kontakter i gokart-branschen så meddela gärna mig! (Det sistnämnda med e-post)
Sedan skulle vi köra cupliknade lopp där några går vidare till nästa steg och till slut hamnar i finalen! Alla nivåer skulle ha ett eller flera uppsamlingsheat, så alla är garanterade minst två lopp. Men det här beror också på hur många som kan tänkas komma.
OBS, vi kan inte lova något, men vi kommer i alla fall att arbeta på att kunna genomföra det. Om någon har bra kontakter i gokart-branschen så meddela gärna mig! (Det sistnämnda med e-post)
-
-
-
-
-
Vill ni verkligen anordna ett forzamästerskap i go-kart .. sist näst intill varvade jag ju halva forzaredaktionen och lite annat löst forumfolk
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
Du har umgåtts för mycket med Jari... Lika mycket skryt och "om det bla bla, så skulle...". Dags för mer verkstad och mindre snack - öppna lädret och inhandla nåt med lite mer tryck. Avåkningarna blir mer brutala och spektakulära ju mer pengar man hostar in. (tur det inte var i kurva 1, med bergväggen bakom...)On 2002-04-23 23:04, LuckyStrike1 wrote:
Vill ni verkligen anordna ett forzamästerskap i go-kart .. sist näst intill varvade jag ju halva forzaredaktionen och lite annat löst forumfolk
-
-
- Mr Forza Motorsport
Jag kan intyga att Enzos gräsklippartakter inte är att leka med! Som AF1 säger. Hade det skett i kurva 1 så hade vi kunnat grilla på resterna efter Enzo!On 2002-04-23 23:24, AndersF1 wrote:
Du har umgåtts för mycket med Jari... Lika mycket skryt och "om det bla bla, så skulle...". Dags för mer verkstad och mindre snack - öppna lädret och inhandla nåt med lite mer tryck. Avåkningarna blir mer brutala och spektakulära ju mer pengar man hostar in. (tur det inte var i kurva 1, med bergväggen bakom...)
-
Den i utgången av sista kurvan var inte heller dålig. Ut på kurbsen i full fart ledde till 90-graders ställ ända till depåinfarten - halva rakan. Det tyckte inte motorfästena var en helt igenom bra ide. Det är jobbigt med kerbs när man inte ens har 2 cm markfrigång och noll fjädring. Jaja, det är ju dumt att åka runt och fegåka.
Hahaha, han varvade ju sig själv helt i alla fall -lovern.On 2002-04-23 23:09, Salo wrote:Man skulle nästan kunna tro att du vann loppet men det räckte tydligen inte att "nästan" varvaOn 2002-04-23 23:04, LuckyStrike1 wrote:
Skall det verkligen låta KARRRONG!!! varje gång man går ut på rakan,m Enzo?On 2002-04-23 23:55, AndersF1 wrote:
Den i utgången av sista kurvan var inte heller dålig. Ut på kurbsen i full fart ledde till 90-graders ställ ända till depåinfarten - halva rakan. Det tyckte inte motorfästena var en helt igenom bra ide. Det är jobbigt med kerbs när man inte ens har 2 cm markfrigång och noll fjädring. Jaja, det är ju dumt att åka runt och fegåka.
-
- Utvisad
Den dag du slutar fisåka så ska du se att det blir så där när man trycker på lite. Jag snurrar ju inte i alla fall, men det beror väl på att jag vet hur man håller en bil i vackra uppställ...On 2002-04-24 06:58, Jari wrote:
Skall det verkligen låta KARRRONG!!! varje gång man går ut på rakan,m Enzo?
/E