Pastis --> Klubb Forza ??

Allmänna frågor och svar till och från Forza Motorsport.
Martin Sohlberg

Inlägg av Martin Sohlberg »

Hur gick det egentligen med Klubb Forza?
skickade in pengar... men sedan lades den ner ?
eller?
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Ja den lades ner för flera år sedan p.g.a copyright problem. Vill du ha tillbaka dina 50 kronor?
Martin Sohlberg

Inlägg av Martin Sohlberg »

*skrattar* nej nej nej :smile:
Behåll dom ni.. jag undrade bara vad som hände och nu har jag fått ett svar som ja nöjer mig med... copyright.

Tycker att ni gör ett väldigt bra jobb med sidan.
Har jue varit en regelbunden besökare sen... hummz... -97 -98.
och det glädjer mig att utvecklingen hela tiden går framåt!

Förresten, kunde vi/ni inte ordna någon forza medlemms träff?
Vore kul att träffa många av skribenterna...
Träffade jue en hel del av er under vår finlandsresa.
och nu tycker iaf jag att det är dax igen..

Mvh Martin Sohlberg
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Jodå, vi spånar om både en resa och ett Forza Motorsport mästerskap i gokart. Tänkte då hyra en bana för en hel dag och bjuda in alla våra besökare. Anmälningsavgiften skulle vara mycket låg för er. Det kräver dock en tur till Stockholm en helg, men det är det kanske värt? :grin:

Sedan skulle vi köra cupliknade lopp där några går vidare till nästa steg och till slut hamnar i finalen! Alla nivåer skulle ha ett eller flera uppsamlingsheat, så alla är garanterade minst två lopp. Men det här beror också på hur många som kan tänkas komma.

OBS, vi kan inte lova något, men vi kommer i alla fall att arbeta på att kunna genomföra det. Om någon har bra kontakter i gokart-branschen så meddela gärna mig! (Det sistnämnda med e-post)
Användarens profilbild
MGRacing

Inlägg av MGRacing »

Blir det go-kart någon gång framöver så skickar jag både woodi och PeppeF1 på det. :grin:

Eftersom jag "leker" stallchef åt båda "ynglingarna" så "slipper" jag anstränga min "gamla" kropp. :wink:

Vi måste ju visa våran huvudsponsor vad vi går för... eller hur boyz?
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Då måste sponsorn bjuda på resan ner och logi!
Har inte råd med 2 forumträffar! :grin: :lol:
Användarens profilbild
G-town

Inlägg av G-town »

Stockholm, var ligger det :???:
Life is a Drag,
Get a Grip!
Användarens profilbild
Salo

Inlägg av Salo »

G-town, lite väster om ryska gränsen :hump:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Vill ni verkligen anordna ett forzamästerskap i go-kart .. sist näst intill varvade jag ju halva forzaredaktionen och lite annat löst forumfolk :grin:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Jaaaaaaaaaaaa! Vi vill se Lucy göra bort sig igen :lol: :lol:
Användarens profilbild
Salo

Inlägg av Salo »

On 2002-04-23 23:04, LuckyStrike1 wrote:
Vill ni verkligen anordna ett forzamästerskap i go-kart .. sist näst intill varvade jag ju halva forzaredaktionen och lite annat löst forumfolk :grin:
Man skulle nästan kunna tro att du vann loppet men det räckte tydligen inte att "nästan" varva :youpi:
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Du har umgåtts för mycket med Jari... Lika mycket skryt och "om det bla bla, så skulle...". Dags för mer verkstad och mindre snack - öppna lädret och inhandla nåt med lite mer tryck. Avåkningarna blir mer brutala och spektakulära ju mer pengar man hostar in. :grin: (tur det inte var i kurva 1, med bergväggen bakom...)

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag behöver en sponsor för att köra ifrån er gubbar i de där åken också :wink:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

On 2002-04-23 23:24, AndersF1 wrote:
Du har umgåtts för mycket med Jari... Lika mycket skryt och "om det bla bla, så skulle...". Dags för mer verkstad och mindre snack - öppna lädret och inhandla nåt med lite mer tryck. Avåkningarna blir mer brutala och spektakulära ju mer pengar man hostar in. :grin: (tur det inte var i kurva 1, med bergväggen bakom...)
Jag kan intyga att Enzos gräsklippartakter inte är att leka med! Som AF1 säger. Hade det skett i kurva 1 så hade vi kunnat grilla :burger: på resterna efter Enzo!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Den i utgången av sista kurvan var inte heller dålig. Ut på kurbsen i full fart ledde till 90-graders ställ ända till depåinfarten - halva rakan. Det tyckte inte motorfästena var en helt igenom bra ide. Det är jobbigt med kerbs när man inte ens har 2 cm markfrigång och noll fjädring. Jaja, det är ju dumt att åka runt och fegåka. :rock:

Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-04-23 23:09, Salo wrote:
Man skulle nästan kunna tro att du vann loppet men det räckte tydligen inte att "nästan" varva :youpi:
Hahaha, han varvade ju sig själv helt i alla fall :monkey: -lovern.
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-04-23 23:55, AndersF1 wrote:
Den i utgången av sista kurvan var inte heller dålig. Ut på kurbsen i full fart ledde till 90-graders ställ ända till depåinfarten - halva rakan. Det tyckte inte motorfästena var en helt igenom bra ide. Det är jobbigt med kerbs när man inte ens har 2 cm markfrigång och noll fjädring. Jaja, det är ju dumt att åka runt och fegåka. :rock:
Skall det verkligen låta KARRRONG!!! varje gång man går ut på rakan,m Enzo?
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

On 2002-04-24 06:58, Jari wrote:
Skall det verkligen låta KARRRONG!!! varje gång man går ut på rakan,m Enzo?
Den dag du slutar fisåka så ska du se att det blir så där när man trycker på lite. Jag snurrar ju inte i alla fall, men det beror väl på att jag vet hur man håller en bil i vackra uppställ... :wink:

/E
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hur svårt är det att köra med ställ på gräset då?