Hörde idag ett sånt rykte att den brittiska tidningen Autosport har rangordnat de F1 förare som kör för tillfället enligt 1)Kvalfart 2) Racepace 3) Teamwork 4) Teknisk feedback
Enligt ryktet var Kubica bäst, Alonso tvåa, Hamilton trea, Räikkönen fyra och Massa femma. Tror att den berömde Mark Hughes varit med i panelen men är inte säker. NU undrar jag om nån beställer på Autosport och kunde ge lite mer info och rätta mig ifall jag skrivit någonting fel.. jag har nämlingen inte sett artikeln själv, bara skvallret...
Kubica den bäste föraren enligt Autosport
-
-
- Varnad
-
-
Fast å andra sidan vet man ju inte hur bra BMW är om fem år. Kanske är BMW teamet att vara i de närmsta åren.platt skrev:Som jag tyckte i tråden "Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?"Jag ger mig tusan på att Kubica sitter i en Ferrari eller i en McLaren inom 5 år och är en världsmästare. Jag skulle nästan sätta en hundring på det. Är det någon som betar i mot?
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Vem vet! det är därför beting finns! Och?Pepparkvarnen skrev:Fast å andra sidan vet man ju inte hur bra BMW är om fem år. Kanske är BMW teamet att vara i de närmsta åren.platt skrev:Som jag tyckte i tråden "Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?"Jag ger mig tusan på att Kubica sitter i en Ferrari eller i en McLaren inom 5 år och är en världsmästare. Jag skulle nästan sätta en hundring på det. Är det någon som betar i mot?
-
Nej.platt skrev:Vem vet! det är därför beting finns! Och?Pepparkvarnen skrev:Fast å andra sidan vet man ju inte hur bra BMW är om fem år. Kanske är BMW teamet att vara i de närmsta åren.platt skrev:Som jag tyckte i tråden "Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?"Jag ger mig tusan på att Kubica sitter i en Ferrari eller i en McLaren inom 5 år och är en världsmästare. Jag skulle nästan sätta en hundring på det. Är det någon som betar i mot?
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.