Kubica den bäste föraren enligt Autosport

Kungaklassen av motorsport...
Kubica08

Kubica den bäste föraren enligt Autosport

Inlägg av Kubica08 »

Hörde idag ett sånt rykte att den brittiska tidningen Autosport har rangordnat de F1 förare som kör för tillfället enligt 1)Kvalfart 2) Racepace 3) Teamwork 4) Teknisk feedback

Enligt ryktet var Kubica bäst, Alonso tvåa, Hamilton trea, Räikkönen fyra och Massa femma. Tror att den berömde Mark Hughes varit med i panelen men är inte säker. NU undrar jag om nån beställer på Autosport och kunde ge lite mer info och rätta mig ifall jag skrivit någonting fel.. jag har nämlingen inte sett artikeln själv, bara skvallret...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Jag hörde detta nämnas under dagens sändningar på finska MTV3max och det lät ungefär likadant. Autosport lägger väl ut sånt dör på betalsajten?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Som jag tyckte i tråden "Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?"Jag ger mig tusan på att Kubica sitter i en Ferrari eller i en McLaren inom 5 år och är en världsmästare. Jag skulle nästan sätta en hundring på det. Är det någon som betar i mot?
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

platt skrev:Som jag tyckte i tråden "Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?"Jag ger mig tusan på att Kubica sitter i en Ferrari eller i en McLaren inom 5 år och är en världsmästare. Jag skulle nästan sätta en hundring på det. Är det någon som betar i mot?
Fast å andra sidan vet man ju inte hur bra BMW är om fem år. Kanske är BMW teamet att vara i de närmsta åren.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Pepparkvarnen skrev:
platt skrev:Som jag tyckte i tråden "Kubica eller Heidfeld - vem kommer först?"Jag ger mig tusan på att Kubica sitter i en Ferrari eller i en McLaren inom 5 år och är en världsmästare. Jag skulle nästan sätta en hundring på det. Är det någon som betar i mot?
Fast å andra sidan vet man ju inte hur bra BMW är om fem år. Kanske är BMW teamet att vara i de närmsta åren.
Vem vet! det är därför beting finns! Och?
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

platt skrev:
Pepparkvarnen skrev:
Vem vet! det är därför beting finns! Och?
Nej.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.