GP2 vs F1

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Jacob

GP2 vs F1

Inlägg av Jacob »

Sitter och kollar GP2 från Monza och fan så underhållande det är !!

Bilarna sladdar ju lite ibland och det är täta fighter
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Jag trodde Rosberg skulle ta det. Otroligt att hans bil höll ihop så bra efter den där sammanstötningen med Premat.

Kameramännen och producenten kunde kanske gjort ett bättre jobb. Sedan är det dåligt med info angånde varvtider och hur långt det är mellan bilarna.
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Sami skrev:Jag trodde Rosberg skulle ta det. Otroligt att hans bil höll ihop så bra efter den där sammanstötningen med Premat.

Kameramännen och producenten kunde kanske gjort ett bättre jobb. Sedan är det dåligt med info angånde varvtider och hur långt det är mellan bilarna.

Kameramännen var verkligen en katastrof för att inte tala om den svenska kommentatorn!!
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Jacob skrev:Kameramännen var verkligen en katastrof för att inte tala om den svenska kommentatorn!!
Vad var det för fel på Leffe Lindström, tycker han skötte sig riktigt bra.
Ferrari.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Idag var det helt otroligt dåligt filmat. Varför vill dom inte visa loppet när dom ändå sänder? Leif Lindström gjorde så gott han kunde. Hur ska man kunna kommentera något som man inte får se på ett vettigt sätt?
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Hoppas bara att det inte är samma nötter som har hand om F1-sändningen bara :shake:
Ferrari.
Användarens profilbild
GPWC

Inlägg av GPWC »

Eau Rouge skrev:Hoppas bara att det inte är samma nötter som har hand om F1-sändningen bara :shake:
Italienare?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Det var RAI som producerade GP2-loppet tyckte jag mig se.

Det är troligen de som producerar F1-loppet också - ofast är det ju lokala producenter av F1-loppen. Tyvärr - för de få gånger FOM producerar är det lysande.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Leif Lindström brukar väl fungera så där... men idag hade han det inte lätt med 2 långa reklamfilmer om nån CD-samling mitt i starten. Han är ju ingen katastrof som vissa andra kan vara (läs Tromark), men jag tycker han brukar fungera bättre när han har Mattias Andersson med sig.
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Läste att Ecclestone vill att Frank ska strunta i att tvinga Button till Williams och i stället ta in Nico Rosberg till nästa år.
Användarens profilbild
GPWC

Inlägg av GPWC »

Sami skrev:Läste att Ecclestone vill att Frank ska strunta i att tvinga Button till Williams och i stället ta in Nico Rosberg till nästa år.
Låter som en synnerligen kul idé!
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Sami skrev:Läste att Ecclestone vill att Frank ska strunta i att tvinga Button till Williams och i stället ta in Nico Rosberg till nästa år.
Frank måste se till att göra sig av med Webber först. Sen säljer han Button till BAR och låter Nick och Nico köra Williams nästa år.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Pepparkvarnen skrev:
Frank måste se till att göra sig av med Webber först. Sen säljer han Button till BAR och låter Nick och Nico köra Williams nästa år.
För en gångs skull håller jag med dig. :up:
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Det florera ju en del rykten om att Nico Roberg ska få köra i Japan och Kina åt Williams, i stället för den skadade Heidfeld. Det snackas även att han ska få en racesits nästa år om allt går bra och då i Williams.

Men kan det kanske inte bli BMW och att det är dom som trycker på om att Nico ska prövas redan i år. För att analysera om man kan använda honom på heltid redan nästa år?

Är det någon som vet om Nico Rosberg är mer knuten till Williams än BMW?
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Sami skrev:Är det någon som vet om Nico Rosberg är mer knuten till Williams än BMW?
Jag har ingen aning, men det ryktes ju om att Heidfeld redan är klar för BMW nästa år och Autosport-Atlas skrev att det kan komma att offentliggöras redan idag, eller i alla fall ganska snart.
Där nämndes också att en del bedömmare tror att pratet om Nicos rejssits i Japan och Kina kan vara ett påtryckningsmedel för att få Petrobras att hosta upp mer flis för Williams ska låta Pizzonia rejsa istället.

Oavsett vad, så vore det kul att se Rosberg Jr tävla i år. Jag tycker att han är en av de som har utvecklats mest i årets GP2-serie, kanske den som har utvekclats mest av alla.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Det skulle vara kul och se vad Rosberg kan göra i F1. Nu kanske det är svårt att bara hoppa in och glänsa direkt, men skulle han ligga nära Webber tidsmässigt så borde han få mer än godkänt.