GP2 vs F1
-
-
Sami skrev:Jag trodde Rosberg skulle ta det. Otroligt att hans bil höll ihop så bra efter den där sammanstötningen med Premat.
Kameramännen och producenten kunde kanske gjort ett bättre jobb. Sedan är det dåligt med info angånde varvtider och hur långt det är mellan bilarna.
Kameramännen var verkligen en katastrof för att inte tala om den svenska kommentatorn!!
Lite äldre, lite långsammare
-
-
-
-
-
Det var RAI som producerade GP2-loppet tyckte jag mig se.
Det är troligen de som producerar F1-loppet också - ofast är det ju lokala producenter av F1-loppen. Tyvärr - för de få gånger FOM producerar är det lysande.
Det är troligen de som producerar F1-loppet också - ofast är det ju lokala producenter av F1-loppen. Tyvärr - för de få gånger FOM producerar är det lysande.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-
Frank måste se till att göra sig av med Webber först. Sen säljer han Button till BAR och låter Nick och Nico köra Williams nästa år.Sami skrev:Läste att Ecclestone vill att Frank ska strunta i att tvinga Button till Williams och i stället ta in Nico Rosberg till nästa år.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
För en gångs skull håller jag med dig.Pepparkvarnen skrev:Frank måste se till att göra sig av med Webber först. Sen säljer han Button till BAR och låter Nick och Nico köra Williams nästa år.Sami skrev:Läste att Ecclestone vill att Frank ska strunta i att tvinga Button till Williams och i stället ta in Nico Rosberg till nästa år.
-
Det florera ju en del rykten om att Nico Roberg ska få köra i Japan och Kina åt Williams, i stället för den skadade Heidfeld. Det snackas även att han ska få en racesits nästa år om allt går bra och då i Williams.
Men kan det kanske inte bli BMW och att det är dom som trycker på om att Nico ska prövas redan i år. För att analysera om man kan använda honom på heltid redan nästa år?
Är det någon som vet om Nico Rosberg är mer knuten till Williams än BMW?
Men kan det kanske inte bli BMW och att det är dom som trycker på om att Nico ska prövas redan i år. För att analysera om man kan använda honom på heltid redan nästa år?
Är det någon som vet om Nico Rosberg är mer knuten till Williams än BMW?
-
Jag har ingen aning, men det ryktes ju om att Heidfeld redan är klar för BMW nästa år och Autosport-Atlas skrev att det kan komma att offentliggöras redan idag, eller i alla fall ganska snart.Sami skrev:Är det någon som vet om Nico Rosberg är mer knuten till Williams än BMW?
Där nämndes också att en del bedömmare tror att pratet om Nicos rejssits i Japan och Kina kan vara ett påtryckningsmedel för att få Petrobras att hosta upp mer flis för Williams ska låta Pizzonia rejsa istället.
Oavsett vad, så vore det kul att se Rosberg Jr tävla i år. Jag tycker att han är en av de som har utvecklats mest i årets GP2-serie, kanske den som har utvekclats mest av alla.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-