Wirdheim

Rally, rallycross, GT, F3, Formel ford, m.m.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Måste erkänna att jag hänger med dåligt i F3000. Taskig sändningstid och tråkiga lopp. Så: är han fågel eller fisk den där Wirdheim?

Den virrige Eurosport-kommentatorn verkar otroligt imponerad, men Björn verkar ha svårt att hänga med Enge, som i sin tur inte blev nån hit i F1 förra året. Iofs är det Wirdheims första säsong, men ändå... :quest:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

För att vara hans första säsong så tycker jag nog att Björn har gjort ett kanonjobb. Han är väl bäste rookie om jag inte är helt fel ute?

Men det gäller för Björn att få till det nästa år för annars så tror jag att det blir svårt för honom att få en styrning i F1.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
mopar

Inlägg av mopar »

Han har skött sig, men han har haft mycket strul med bilen.. strul från kval som ej rättats till innan race.
Sedan har ju F3000 nästan ingen träning alls så många banor är nog nya för Björn.
Men han e bästa Rookie och har kört bra, blir han 5:a som han ligger totalt just nu så sa Tromark (om man nu ska tro på honom) att han är lovad styrning i Arden teamet även nästa säsong..

//mopar
"Ropen skalla - Alfa åt alla!"
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

En styrning är han väl lovad iallafall, men om han blir 5:a eller om det var 4:a så skulle han få bli försteförare tror jag dealen var.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Visst, han kanske skött sig bra men vad jag ville komma till var att för att "bli nåt" räcker det inte att göra ett bra jobb i F3000, man måste vara exceptionellt bra.
Användarens profilbild
MGRacing

Inlägg av MGRacing »

Taskig sändningstid?

Kan det bli bättre än att se loppet live?
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

On 2002-09-05 23:23, MGRacing wrote:
Taskig sändningstid?

Kan det bli bättre än att se loppet live?
Alla lopp sänds inte live.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

Läste (i AMS tror jag det var) att om han blev femma skulle priset på nästa säsong bli mycket billigare än årets(ung. hälften), det skulle då bara kosta runt 4Mkr.