Måste erkänna att jag hänger med dåligt i F3000. Taskig sändningstid och tråkiga lopp. Så: är han fågel eller fisk den där Wirdheim?
Den virrige Eurosport-kommentatorn verkar otroligt imponerad, men Björn verkar ha svårt att hänga med Enge, som i sin tur inte blev nån hit i F1 förra året. Iofs är det Wirdheims första säsong, men ändå...
Wirdheim
-
För att vara hans första säsong så tycker jag nog att Björn har gjort ett kanonjobb. Han är väl bäste rookie om jag inte är helt fel ute?
Men det gäller för Björn att få till det nästa år för annars så tror jag att det blir svårt för honom att få en styrning i F1.
Men det gäller för Björn att få till det nästa år för annars så tror jag att det blir svårt för honom att få en styrning i F1.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
Han har skött sig, men han har haft mycket strul med bilen.. strul från kval som ej rättats till innan race.
Sedan har ju F3000 nästan ingen träning alls så många banor är nog nya för Björn.
Men han e bästa Rookie och har kört bra, blir han 5:a som han ligger totalt just nu så sa Tromark (om man nu ska tro på honom) att han är lovad styrning i Arden teamet även nästa säsong..
//mopar
Sedan har ju F3000 nästan ingen träning alls så många banor är nog nya för Björn.
Men han e bästa Rookie och har kört bra, blir han 5:a som han ligger totalt just nu så sa Tromark (om man nu ska tro på honom) att han är lovad styrning i Arden teamet även nästa säsong..
//mopar
"Ropen skalla - Alfa åt alla!"
-
-
-
-
-