Bröderna Brothers

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

MS, post-race press conference:
...that made obviously the situation tight into the first corner, where Ralf naturally tried to squeeze me from the outside, but I was lucky being up enough to stay late on the brakes and stay in the position, but it was a very fair manoeuvre from him not to do anything in the wrong way but obviously we know each other not to do so...
Vad han menade:
Jag vet att Ralf aldrig skulle våga köra om mig (eller någon annan heller för den delen) och han vet att jag aldrig skulle låta någon göra det (för då smäller det).
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Vad det egentligen betyder:

Till skillnad mot Montoya som hellre bryter än behåller sin placering alternativt tappar en placering så har min bror annat än tarmar i huvudet vilket gör att jag kände mig säker på att han inte skulle ta sig för något idiotiskt.

/E
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Men titta, ett Montoya-bashing inlägg av Enzo trots att han inte ens är omnämnd i topicen. Det var inte igår - eller var det det kanske?

Gäst

Inlägg av Gäst »

För er som är nya vill jag här presentera Forzas gamla uvars ett-två-tre-metod att spåra ur en topik innan någon ens har svarat på ursprunget. Den går ut på att vanligtvis Enzo sitter och har tråkigt hemma med sin konstanta huvudvärk (alla verkar ogilla den söte och rare Michael Schumacher och Ferrari, helt plötsligt).
Eftersom han känner till minst fem personer som med lite provokation nappar på något av nyckelorden; Montoya bryter, tarmar, kokainsniffare, kebabmoppar och fega lipande finnar så väljer han på måfå en topik, vilken som helst och kör igång ett datorprogram han har som genererar fram något eller några av kodordena, som sedan de utvalda offren svarar på med sina taniga flugsmällor.
När man hajjat allt som händer är det lite kul att följa...
(...i två minuter).
Mitt råd, bry dig inte, starta en ny istället, dom kanske missar den.

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Jari den 2002-08-19 13:55 ]</font>
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Du svalde ju hela betet med hull och hår, Jari :crazy:
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Gäst

Inlägg av Gäst »

Testing?
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

On 2002-08-19 11:45, EnzoF1 wrote:
Vad det egentligen betyder:

Till skillnad mot Montoya som hellre bryter än behåller sin placering alternativt tappar en placering så har min bror annat än tarmar i huvudet vilket gör att jag kände mig säker på att han inte skulle ta sig för något idiotiskt.

/E
Han kan också ha menat:
Ralf vet att den som försöker köra om mig i första kurvan åker på en drive-through
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-08-19 13:55, Lemon wrote:
Du svalde ju hela betet med hull och hår, Jari :crazy:
Nej då, jag bara förklarade spelreglerna för nytillkomna så att dom inte springer och gömmer sig så fort Enzo svarar på något av följande; kvalsnigel, fusk, stallorder eller liknande.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

För er nytillkomna så kan jag berätta lite om Jari.
Jari är en bitter inflyttad finne som trots att han anser Finland och finnarna vara bäst i allt fortfarande bor i Sverige. Han hyllar BMW som den bästa bilen och håller Volvo som smörja. Kör trots detta fortfarande Volvo. Jari anser vidare att Michael Schumacher och Ferrari fuskat sig till varje seger. Jari är dessutom världsmästare i gokart tack vare sitt yrkesval och finska härstamning. Jari är dessutom anhängare till tron att F1 är en konspiration för att ständigt få fram MS till segrar. Alla haverier uppkomna hos de annars perfekta McLaren har sitt ursprung hos detta. Jari anser vidare att den finska dopingskandalen inom skidsporten var häftigt överdriven då det förbjudna preparatet ju faktiskt inte stod på den "finska listan" och därigenom måste vara tillåtet, finnarna har ju trots allt alltid rätt och kan ju inte krävas följa de internationella reglerna. Jari hävdar dessutom vidare att stallorder i finsk favör inte ska klassas som stallorder utan som racing.

Ja, listan kan ju göras lång... men kortfattat kan man beskriva Jari som en exilfinne med starkt desillusionerad uppfattning om världen med klara oidipuskomplex.

För övrigt anser jag att Montoya ska sparkas tillbaka till ovalbanorna! :wink:

/E
Gäst

Inlägg av Gäst »

Sammanfattningen såg rätt bra ut tills du blandade in min mamma. Hade jag varit ghettoneger hade vi varit i krig nu.
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2002-08-20 05:24, Jari wrote:
Nej då, jag bara förklarade spelreglerna för nytillkomna så att dom inte springer och gömmer sig så fort Enzo svarar på något av följande; kvalsnigel, fusk, stallorder eller liknande.
Nytillkomna? Du vet väl att det här forumet är klubben för inbörders beundran :crazy: Du svarade på Enzos inlägg vilket bevisar att du har läst det :read:
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2002-08-20 07:46, EnzoF1 wrote:

Ja, listan kan ju göras lång... men kortfattat kan man beskriva Jari som en exilfinne med starkt desillusionerad uppfattning om världen
Det kan jag skriva under på :grin: :wink:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Lemon den 2002-08-20 16:20 ]</font>
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-08-20 16:17, Lemon wrote:
Nytillkomna? Du vet väl att det här forumet är klubben för inbörders beundran :crazy:
Jag beundrar ingen här :grin: .... men jag kanske inte är med i klubben :help:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jahaa, är det idag det är "Mobba Jari"-dagen?
Kan ni inte säga till lite innan nästa gång?
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-08-20 16:20, Lemon wrote:
On 2002-08-20 07:46, EnzoF1 wrote:

Ja, listan kan ju göras lång... men kortfattat kan man beskriva Jari som en exilfinne med starkt desillusionerad uppfattning om världen
Det kan jag skriva under på :grin: :wink:

Du höll i alla fall morsan utanför
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-08-21 00:19, Jari wrote:
Jahaa, är det idag det är "Mobba Jari"-dagen?
Kan ni inte säga till lite innan nästa gång?
Jag tycker om dig Jari :hug:
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

Idag är visst en ny dag.
Jag tycker om dig också Lucy. :hug:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-08-21 13:45, Jari wrote:
Idag är visst en ny dag.
Jag tycker om dig också Lucy. :hug:
Näää det är samma gamla mobba-Jari dag idag också. Men jag var aldrig med och mobbade dig gubben :hug:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag klarar mig nog så länge armen inte blir mycket större.
Du o jag Lucy, vi får bilda ett eget gäng. :hug:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Du och jag Jari :hug:
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Om vi nu kan lämna KFIB-tjatet så berörs faktiskt just detta ämne av Nigel Roebuck denna vecka:

http://www.autosport.com/featuresasknig ... 33&s=5&l=6