MS, post-race press conference:
...that made obviously the situation tight into the first corner, where Ralf naturally tried to squeeze me from the outside, but I was lucky being up enough to stay late on the brakes and stay in the position, but it was a very fair manoeuvre from him not to do anything in the wrong way but obviously we know each other not to do so...
Vad han menade:
Jag vet att Ralf aldrig skulle våga köra om mig (eller någon annan heller för den delen) och han vet att jag aldrig skulle låta någon göra det (för då smäller det).
Till skillnad mot Montoya som hellre bryter än behåller sin placering alternativt tappar en placering så har min bror annat än tarmar i huvudet vilket gör att jag kände mig säker på att han inte skulle ta sig för något idiotiskt.
För er som är nya vill jag här presentera Forzas gamla uvars ett-två-tre-metod att spåra ur en topik innan någon ens har svarat på ursprunget. Den går ut på att vanligtvis Enzo sitter och har tråkigt hemma med sin konstanta huvudvärk (alla verkar ogilla den söte och rare Michael Schumacher och Ferrari, helt plötsligt).
Eftersom han känner till minst fem personer som med lite provokation nappar på något av nyckelorden; Montoya bryter, tarmar, kokainsniffare, kebabmoppar och fega lipande finnar så väljer han på måfå en topik, vilken som helst och kör igång ett datorprogram han har som genererar fram något eller några av kodordena, som sedan de utvalda offren svarar på med sina taniga flugsmällor.
När man hajjat allt som händer är det lite kul att följa...
(...i två minuter).
Mitt råd, bry dig inte, starta en ny istället, dom kanske missar den.
On 2002-08-19 11:45, EnzoF1 wrote:
Vad det egentligen betyder:
Till skillnad mot Montoya som hellre bryter än behåller sin placering alternativt tappar en placering så har min bror annat än tarmar i huvudet vilket gör att jag kände mig säker på att han inte skulle ta sig för något idiotiskt.
/E
Han kan också ha menat:
Ralf vet att den som försöker köra om mig i första kurvan åker på en drive-through
On 2002-08-19 13:55, Lemon wrote:
Du svalde ju hela betet med hull och hår, Jari
Nej då, jag bara förklarade spelreglerna för nytillkomna så att dom inte springer och gömmer sig så fort Enzo svarar på något av följande; kvalsnigel, fusk, stallorder eller liknande.
För er nytillkomna så kan jag berätta lite om Jari.
Jari är en bitter inflyttad finne som trots att han anser Finland och finnarna vara bäst i allt fortfarande bor i Sverige. Han hyllar BMW som den bästa bilen och håller Volvo som smörja. Kör trots detta fortfarande Volvo. Jari anser vidare att Michael Schumacher och Ferrari fuskat sig till varje seger. Jari är dessutom världsmästare i gokart tack vare sitt yrkesval och finska härstamning. Jari är dessutom anhängare till tron att F1 är en konspiration för att ständigt få fram MS till segrar. Alla haverier uppkomna hos de annars perfekta McLaren har sitt ursprung hos detta. Jari anser vidare att den finska dopingskandalen inom skidsporten var häftigt överdriven då det förbjudna preparatet ju faktiskt inte stod på den "finska listan" och därigenom måste vara tillåtet, finnarna har ju trots allt alltid rätt och kan ju inte krävas följa de internationella reglerna. Jari hävdar dessutom vidare att stallorder i finsk favör inte ska klassas som stallorder utan som racing.
Ja, listan kan ju göras lång... men kortfattat kan man beskriva Jari som en exilfinne med starkt desillusionerad uppfattning om världen med klara oidipuskomplex.
För övrigt anser jag att Montoya ska sparkas tillbaka till ovalbanorna!
On 2002-08-20 05:24, Jari wrote:
Nej då, jag bara förklarade spelreglerna för nytillkomna så att dom inte springer och gömmer sig så fort Enzo svarar på något av följande; kvalsnigel, fusk, stallorder eller liknande.
Nytillkomna? Du vet väl att det här forumet är klubben för inbörders beundran Du svarade på Enzos inlägg vilket bevisar att du har läst det
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez