Kimi har ju tagit över Häkkinens plats, så då borde väl Kimis flickvän få ta över Erja-TV. Det heter ju Erja-TV för att det alltid skall vara en Erja i rutan.
Andra nationaliteter får ta över Erja-TV när det inte finns några finska förare kvar i F1 (prisad vare den dagen

).
Apropå det så verkar inte finnarna ha så där jättebred topp i racing, men tämligen vass. Tappar de aldrig bort en massa talanger på vägen i Finland, eller är det en svensk specialitet?
Hmm, lite OT, men vad gör förresten den där finska tjejen som brukade spöa Häkkinen under gokart-åren, nu för tiden? Kommer inte ihåg vad hon heter, men hon började köra MC sedan och körde t.o.m. i Road Racing-VM, men bara 125:or tror jag. Hon kraschade svårt har jag för mig och sedan gick det nog utför med RR-karriären, om jag kommer ihåg rätt.
Det var kanske en borttappad talang, har för mig att Häkkinen aldrig lyckades spöa henne i nåt mästerskap, inte Salo heller för den delen. Eller så minns jag fel, men på den tiden jag följde RR-VM lite mer noggrannare än nu så pratades det en hel del om henne i vår avkrok av världen och att hon ansågs bra.