Speciellt udda kunskaper om Hungaroring sökes och gärna något udda/specialkunskaper om dom mindre teamen som annars inte pratas lika mycket om..

Tack på förhand Fredrik Skoghag
SLC
Skulle vilja påstå att man har jäkligt bra karaktär om man bara står och snackar med dem.On 2002-08-05 13:07, Martin_Granberg wrote:
Alla damer som jobbar med försäljning (av mat+dricka+program alltså...) är fenomenalt otroligt vackra. Och alla älskar sverige och skulle gärna åka och hälsa på dig där. Om man har svag karaktär kan man stå och snacka med dem halva dagen istället för att kolla på F1.
Det skulle jag absolut avråda dig från. Den "pitt-stoppen" kan vara längre än du tror, du kommer att bli omkörd i depån och får stanna i "park-fermé" längre än du skulle vilja. Prisutdelningen kommer Dr. Syfilio Gonnoréasson att ombesörja, den kan du vara utan.On 2002-08-06 00:00, PS wrote:
F-n va bra! Då kan man se kvalet på lördan och sedan satsa på ett pitt-stop hos de trevliga tjejerna på söndan!![]()
Tror jag satsar på Bridgestones intermediate. De verkar funka bra när det är lite småfuktigt på banan.On 2002-08-06 00:40, zz wrote:
Om du måste uppsöka depån föreslår jag medhavda svenska Gisslaved allround. Lita inte på "Franska" Michelingummin, dom slits fort och blir hala med avåkning som resultat.
Ja, du kan hälsa dem att kortare reklamavbrott under F1-loppen vore att föredra, samt infälld ruta med loppet under avbrotten.On 2002-08-06 12:28, SLC wrote:
halva gänget är från TV4 tydligen![]()
På ovanstående frågor har jag inget svar (för lat för att ta reda på det). Dock kan jag upplysa dig om att det var här som Damon (den sötnosen) höll på att vinna i en Footwork Yamaha. Han ledde med en hel drös sekunder före Tjack. Artur säger "Vad kul för Damon att vinna här med den bilen". Varpå Eje svarar, "det är faktiskt ett helt varv kvar" (något i den stilen).On 2002-08-06 13:16, SLC wrote:
Nån som vet vilken är den sämsta startposition någon vinnare har haft? eller hur ofta polevinnaren även har vunnit tävlingen?
Sunkarrows hette väl Footwork-Hart eller något liknande året innan då (besserwisser). I vilket fall som helst så var det en skitbil både 96 och 97, oavsett vad den råkade heta. Tack gud för att dom konkade så man slipper pinsamheterna på gridden. Det är för många bilar på gridden så det är bara positivt att några stall försvinner, Arrows är lika saknade som tandvärk om natten.On 2002-08-07 04:41, Jari wrote:
ZZ, Hill har väl aldrig kört Footwork?
1997 ledde han där med en Arrows/Yamaha
Det är de enda 2 som har varit när F1. Kenny testade ju en Williams 93 och för Arrows 96 (2 dagar i Frankrike om jag inte minns fel). Han var som du säger tänkt som en av förarna 97 men Kenny fick aldrig något klart svar av Tom och orkade inte vänta längre, han fick ju inte testa så mycket som han var låvad heller.On 2002-08-07 10:53, AndersF1 wrote:
Hur många svenskar är det förresten som har varit så långt på G för ett F1-kontrakt att de testat en F1:a de senaste dryga 10 åren sedan Stefan Johansson avslutade sin F1-karriär?
Det är väl Kenny, om han nu hann testa innan han drog, och Peter Sundberg som testade en Minardi för några år sedan. Någon annan?
VI har flera....? Vadå vi? Blåser det idag, kappan verkar har vridigt sig.On 2002-08-07 14:05, Jari wrote:
Vi har flera svenskar på gång, faktifskt fler än nånsin som är ungefär lika mycket på håret som Kenny Knäck var ingen nämnd ingen glömd. Kennys tilltag att skita i F1 för att Tom är idiot tyder lite på att han inte hade vad som krävs för att bli bra i F1 och jag hoppas att de svenska förare som får chansen nästa gång har lite mer innanför pannbenet.
Man börjar inte på toppen i F1, aldrig nånsin om man inte har en pappa som kört och vunnit eller att man är regerande mästare i den klass som är närmast och utgör en stor marknadskraft.
Skogsägare går också bra...On 2002-08-07 14:09, zz wrote:On 2002-08-07 14:05, Jari wrote:
Man börjar inte på toppen i F1, aldrig nånsin om man inte har en pappa som kört och vunnit eller att man är regerande mästare i den klass som är närmast och utgör en stor marknadskraft.
Att ha en stor plantage av bananer eller coccabuskar är också meriterande.![]()
Har du märkt språket jag oftast använder mig av? Kan bero på den nation jag bor i. Här säger man vi om oss som bor här eller kommer härifrån och förlåt mig om även jag efter 35 år i landet börjat ta till mig sederna. Jag skall försöka skärpa mig.On 2002-08-07 15:18, JBS wrote:
VI har flera....? Vadå vi? Blåser det idag, kappan verkar har vridigt sig.![]()
Kenny är väl inte toppförare ännu va? På väg möjligen i en oändligt lång framtid. Kanske när bara han kör (c)F.A.R.T om något år och alla plantageägarsöner gått över till IRL eller F1.On 2002-08-08 01:16, AndersF1 wrote:
Här ägnar vi oss inte åt petitesser som sanningen, alla brassar är plantageägarsöner, alla colombianer äger minst en cocabuske och alla finnar äger skog.
Vem hörde om den fattige äldre släktingen till Schumacher?On 2002-08-07 16:18, Lemon wrote:
Det var väl ett utedass Räkans föräldrar hade och inte skog? Jag antar att Kimi köpt något mera ståndmässigare till sina föräldrar nu, typ en mulltoa eller nått liknade.
On 2002-08-08 01:16, AndersF1 wrote:
Här ägnar vi oss inte åt petitesser som sanningen, alla brassar är plantageägarsöner, alla colombianer äger minst en cocabuske och alla finnar äger skog.
Jo, det är lite synd att behöva nöja sig med näst bäst då diskussionerna alltid blir lite krystade. Du vet vad jag menade med min anmärkning om Kenny. Toppförarna kör för det första F1 och bland blåbärten måste man åtminstone vara en vinnare för att riktigt få vara med under kategorin. Var Stefan Johansson också en toppförare i så fall?On 2002-08-08 09:42, AndersF1 wrote:
Jari:
Jag vet inte vad det där citatet har med Kenny att göra, men om du menar det jag skrev längre upp så anser jag nog att Kenny är en av toppförarna i både CART och när han tidigare körde IRL. Kommar man bland de två första i en serie med hyfsat jämna bilar måste man väl ändå anses tillhöra toppen, eller?
Nej, nu blev det lite väl mycket OT här ett tag...