Stor möjlighet att vi får regn i morgon, då blir han blöt när han skall gå från sin sönderkörda bil till depåns skyddande tak.

Redan imorgon kanske. Det är nämligen risk för regn och med lite talang och fina sulor från Bridgestone kan man komma långt.On 2002-07-06 15:29, zz wrote:
Led svårt med Fisichella. När skall det bli slut på han oändliga otur????![]()
On 2002-07-06 16:53, nicolas wrote:
Vad är det ni bråkar om nu då..?
Bara för att Montoya är den nye pole kungen, bara för att han har den där förmågan att höja sin förmåga under de sista sekunderna som Schumacher inte har...?
Han kommer att dominera inom kort, lika bra att schnitzeln lägger av, han kommer ändå aldrig att anses som en stor idrottsman. 4 raka..!
8 genom tiderna!!
Wow!!!
Williams-BMW!!!
Ni är så förbannat knäckta så det inte är sant!
Jag varnade er redan för 1 1/2 år sen!
On 2002-07-06 15:35, LuckyStrike1 wrote:
Ja herregud. Visst var det dåligt av Montoya att ta pole. Visst är det dåligt att han säger "you know". Visst är det mycket bättre att inte ta pole. Nu får han sparken, att köra sönder materialet på det här sättet för att ta en pole som ändå inte ger några poäng. Mycket bättre att göra som Yoong, spara på materialet i hopp om att det ska hålla på söndagen. Eller som Ralf för den delen. Absolut, javisst, jag menar "to be honest" "honestly" ...
Hmm... vad är att föredra? Att inte matcha någons tempo på kval eller på race???On 2002-07-06 15:20, Marsupilami wrote:
Anar en viss bitterhet från zz, då "to be honest" inte klarade av att matcha JPM´s tempo, samt Spaghettichella inte hade en bra dag...
Och tänk att den överskattade medelmåttan med sin överviktiga lekamen är bästa icke-Ferrari förareOn 2002-07-08 11:27, EnzoF1 wrote:
SNIP
Eller kan det vara så att JPM är den mest hypade och överskattade medelmåtta som någonsin klämt in sin (enligt BMI-skalan) överviktiga lekamen (jag ser inte så snygg ut heller när jag trycker ned mig i karten) i en racerbil...
/E
On 2002-07-08 11:27, EnzoF1 wrote:
JPM blev ånyo förnedrad och visar sig bara vara en medelmåtta.
Vad blev då Gnällspiken? (Den ende som man kan göra en rättvis jämförelse med då F2002/Bridgestone är i en egen division för tillfället)
Hur fasen tappar man en 6-7 sekunders ledning på två varv??? Jag måste erkänna att JPM imponerar på mig i att han lyckas komma på nya sätt att bli av med ledningen gång på gång.
Michelin
Men det är väl ett av de där rekorden som Baronen mumlar om hela tiden.
/E
Att föredra är att göra absolut max av förutsättningarna. Det gör Montoya i och med pole position i kvalen och bästa icke-Ferrari förare efter de oslagbara monsterbilarna med monsterdäcken i racen.On 2002-07-08 11:27, EnzoF1 wrote:
Hmm... vad är att föredra? Att inte matcha någons tempo på kval eller på race???
Men det var 19 förare som slutade bakom och bara två som slutade före, båda dess två satt i en av F1 historiens mest överlägsna bilar någonsin.JPM blev ånyo förnedrad och visar sig bara vara en medelmåtta. Är det inte dags att sätat honom på skolbänken och tala om vad racing går ut på, nämligen att komma först i mål.
Mycket underlägsna Michelin i jämförelse med Ferrari-Bridgestone kombinationen. Satt du med svartmålade solglasögon på under loppet?????Hur fasen tappar man en 6-7 sekunders ledning på två varv??? Jag måste erkänna att JPM imponerar på mig i att han lyckas komma på nya sätt att bli av med ledningen gång på gång.
ETT VARV före stallkamraten i mål och överlägset bästa icke-Ferrari förare... När han har konkurrenskraftigt material kommer han att vinna. Du kanske har missat att F1 är en materialsport också?Jag stälelr återigen frågan: När ska JPM börja vinna lopp??? Med den förartalang och car control (guts, stake, racer etc och allt annat ni tillskriver honom) så borde han ju med den så pass kompetenta bil han ändå ha lätt slå fjollan från Kerpen...
Visst kan det vara så. Men vad säger då det om de 19 förare som var bakom honom både i dag och ligger bakom honom i VM-tabellen???? Att de är så kassa att de är sämre den mest hypade och överskattade feta medelmåttan i F1 historien???Eller kan det vara så att JPM är den mest hypade och överskattade medelmåtta som någonsin klämt in sin (enligt BMI-skalan) överviktiga lekamen (jag ser inte så snygg ut heller när jag trycker ned mig i karten) i en racerbil...
Niki Lauda har bestämt att är man sen med betalningarna så får man bara motorer som håller max 30 varvOn 2002-07-08 16:49, PeppeF1 wrote:
Visst bjöd han på uppvisning den gode Heinz-Harald, han körde sönder sitt material!![]()
Canal Digitals bilder är överlägsna och det är synd att Blomman ibland kommenterar på fyran. Har nu sett loppet på både CD och TV4 och det är en JÄVLA STOR skillnad. Hur bra Blomman än kommenterar på fyran, så missar han (och TV-tittarna) massor med detaljer som han inte gör när han kommenterar på CD...On 2002-07-21 20:26, Bopper wrote:
Misstänkte att det var nåt sånt.
TV4 kommenterade knappt Ralfs drive through. Jaha, nu går Ralf i depå igen. Inget mer. För övrigt skötte de sig ganska bra![]()