Malaysias GP på TV4 Plus???

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
llowgren

Inlägg av llowgren »

Det finns mindre och mindre anledning att skaffa den där kanalen, tyvärr :(

Vem tusan bryr sig om Tysk fotboll??? :-?
Copse

Inlägg av Copse »

Nu är jag riktigt nöjd att jag sparade pengarna och inte skaffade digitaltv.
Förbannade tv4!
Användarens profilbild
Hannu#111

Inlägg av Hannu#111 »

Gör som vi gjort på ett annat forum.. Maila på till TV4 bara..

Var seriösa bara :)
TAB666

Inlägg av TAB666 »

Det här var ta me fan det värsta jag hört på ett bra tag !!!
Jävla skit fotbollsmatch som går före ett av de 16 F1 race som går under en säsong . Fotboll spelas ju fan hela tiden och det här är ju ingen VM match ...
Jävla horor på TV4 plus. :finger:
TAB666

Inlägg av TAB666 »

Föresten var är Blomman ?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Hur är det egentligen nu imorgon - får man se hela loppet eller delar av loppet? Det är inte direkt - men är det eftersänt hela loppet? Deras tablå verkar ju skötas av en jäkla praoelev (eller Arthur Ringart)
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Starten kommer att visas bandad därefter blir det ett skutt i sändningen så att resten sänds live om jag har förstått saken rätt.

Suger så inåt helvete :x
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Okay .... då får man alltså inte se hela loppet .... som jag misstänkte med hor-TV4.

Får bli danskarna på TV3 + istället. Tror fan det får bli så för resten av säsongen

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
TAB666

Inlägg av TAB666 »

LuckyStrike1 skrev:Okay .... då får man alltså inte se hela loppet .... som jag misstänkte med hor-TV4.

Får bli danskarna på TV3 + istället. Tror fan det får bli så för resten av säsongen
Du är det verkligen kval live på 3+ idag ?????
JAg hittar det i alla fall inte
Användarens profilbild
Viktor

Inlägg av Viktor »

Kvalet är på Viasat Sport Danmark.

/Viktor
TAB666

Inlägg av TAB666 »

Tack Viktor, tyvär får jag ingen möjlighet att se det.
Men har tv4+ sagt varför dom inte visar kvalet live ????
det är ju inte direkt så att dom ska visa något viktigt istället ..... fy fan
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

tv4 prioriterar söndagsbingo före formel1presskonferensen. Det visar väl hur hög prioritet det har.
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Borde man inte kunna spela in avsparken och visa den ni efterhand och sedan hoppa till andra halvlek.

Inte för att det skulle hjälpa F1 denna gång, men jag har då aldrig hört talas om att man gjort så ens för en div 2 match i fopoll. :down:
Jag kom inte sist!
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Det händer fan så mycket mer under 1 varv i F1 än vad det gör under 2 min i fotboll, usch, fy och tvi. :finger:
Uffe

Angående TV4+

Inlägg av Uffe »

Var det någon som verkligen trodde på att TV4+ skulle visa alla loppen live?
Jag gjorde det då rakt inte, för alla vet väl att i svensk tv är det fotbollen som går först, som idag tex, är det inte svensk eller engelsk fotboll så är det från tyskland, brasilien, spanien eller något annat land.
Jag har aldrig förstått varför det alltid måste vara fotboll på alla kanaler minst 1 gång per dag??????
Kolla tex på Canal +, dom lade ner supersport för ingen ville betala för den, men vad gör dom istället?
Jo dom startar canal+ Blå, OCH ZAP, men samtidigt så sänder dom sport (läs forboll) i dom båda andra kanalerna (canal + och GUL) med, ibland om man har "tur" så är det fotboll på 3 av dom fyra kanalerna samtidigt :finger: :x

Så när det vart klart att TV4+ skulle sända F1 så förstod jag att det skulle bli samma dravel som det varit dom andra åren på tv4, det enda positiva är att Blomman vart kommentator (synd bara att vi får dras med Eje).
Nej, ikväll blir det att kolla på RTL, där sänder dom i alla fall live, och inte så lite heller, idag började sändningarna redan 14.25, dom sänder massor av F1, synd bara att det är så djäkla svårt med språket, och sen reklam, men hellre det än att inte få se det live.

Fattar inte hur TV4+ kan få annonsera i tidningarna som dom gör, igår tex stod det att kvalet var live?????
Och idag loppet live, men dom kommer ju inte hinna sända hela en gång ifall det börjar regna ju, vad gör dom då??
Bryter för fotbollen, eller vad????
Har bara ett ord att säga om dom bestämmande på TV4, och det lämpar sig inte i tryck.....tyvärr.
(Finns det kanske någon där ute som har en mailadress till den som bestämmer på tv4????)
Paintball, The ultimate adrenalinerush sport in the world!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

artur.ringart@tv4.se kan vara en bra start tror jag ;) Vet att det är många som har mailat honom om deras ruffel och båg den här helgen.

Uffe

Inlägg av Uffe »

Tackar för det, ska genast maila dom så får vi se om jag får något svar :-)
Sitter just och kollar på RTL, där är det F1 hela tiden, synd bara att man inte fattar vad dom säger, men hellre det än inget :-)

p.s Ser att det regnar för fullt i Brasilien d.s
Paintball, The ultimate adrenalinerush sport in the world!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Skumt ... har RTL i kanallistan för parabolen men när jag skulle välja den nu så försvann den bara helt ur kanallistan ... riktigt mystifistiskt ....

Hoppas bara det inte händer något med TV3 + nu också ...