Var det någon som verkligen trodde på att TV4+ skulle visa alla loppen live?
Jag gjorde det då rakt inte, för alla vet väl att i svensk tv är det fotbollen som går först, som idag tex, är det inte svensk eller engelsk fotboll så är det från tyskland, brasilien, spanien eller något annat land.
Jag har aldrig förstått varför det alltid måste vara fotboll på alla kanaler minst 1 gång per dag??????
Kolla tex på Canal +, dom lade ner supersport för ingen ville betala för den, men vad gör dom istället?
Jo dom startar canal+ Blå, OCH ZAP, men samtidigt så sänder dom sport (läs forboll) i dom båda andra kanalerna (canal + och GUL) med, ibland om man har "tur" så är det fotboll på 3 av dom fyra kanalerna samtidigt
Så när det vart klart att TV4+ skulle sända F1 så förstod jag att det skulle bli samma dravel som det varit dom andra åren på tv4, det enda positiva är att Blomman vart kommentator (synd bara att vi får dras med Eje).
Nej, ikväll blir det att kolla på RTL, där sänder dom i alla fall live, och inte så lite heller, idag började sändningarna redan 14.25, dom sänder massor av F1, synd bara att det är så djäkla svårt med språket, och sen reklam, men hellre det än att inte få se det live.
Fattar inte hur TV4+ kan få annonsera i tidningarna som dom gör, igår tex stod det att kvalet var live?????
Och idag loppet live, men dom kommer ju inte hinna sända hela en gång ifall det börjar regna ju, vad gör dom då??
Bryter för fotbollen, eller vad????
Har bara ett ord att säga om dom bestämmande på TV4, och det lämpar sig inte i tryck.....tyvärr.
(Finns det kanske någon där ute som har en mailadress till den som bestämmer på tv4????)