Blomman var är du ??
-
-
Kolla en bit ner i den här tråden så får du svaret på var Blomman är
viewtopic.php?topic=540&forum=3&32
viewtopic.php?topic=540&forum=3&32
-
Måste säga att jag saknade Blommans sammetslena röst idag, men samtidigt vill jag ge en eloge till Tony för att han höll oss kvar efter loppet och sammanfattade det hela med Fredrik.
Sådant vill jag se mer av (där har Blomman lite att lära).
Annars tyckte jag loppet som sådant inte var mycket att glädjas åt, tyvärr.
Sådant vill jag se mer av (där har Blomman lite att lära).
Annars tyckte jag loppet som sådant inte var mycket att glädjas åt, tyvärr.
-
Halt ok av Tony, kul med att få lite sammanfattning och inför Imola-snack!
Nu väntar vi bara för att se om Blomman kan elda på Eje lite (kanske kunde bli Sveriges bästa kommentator-par) även om det kanske är svårt att få fram ett engemang under ett 20 minuters sammandrag.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: PeppeF1 den 2002-03-31 21:40 ]</font>
Nu väntar vi bara för att se om Blomman kan elda på Eje lite (kanske kunde bli Sveriges bästa kommentator-par) även om det kanske är svårt att få fram ett engemang under ett 20 minuters sammandrag.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: PeppeF1 den 2002-03-31 21:40 ]</font>
-
Ja det ska bli spännadne att se vad de har att säga tillsammans ikväll, hoppas de sköter det bra.
Jag tror bara att blomman kommer att vika i de kortare sammandragen och att Björn och Artur kommer att Åka till europa och kommentera därifrån.
Det är så att de inte tycker att det är kul att kommentera från stockholm eftersom de får då inte gratis resa och hotel
Jag tror bara att blomman kommer att vika i de kortare sammandragen och att Björn och Artur kommer att Åka till europa och kommentera därifrån.
Det är så att de inte tycker att det är kul att kommentera från stockholm eftersom de får då inte gratis resa och hotel
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Jag tycker Tony även var bra när han kommenterade för Eurosport, d.v.s. när det rörde sig om live-evenemang. Magasinsprogrammen är en helt annan sak.
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities." - Les Claypool
-
- Moderator
Både Tony Ring och Tromark har berättat hur det går till vid sändningarna av magasinsprogrammen. De får, i bästa fall, ett papper som beskriver vad programmet handlar om och i ännu bättre fall stämmer innehållet mellan tv-programmet och pappret överens. Det hör till undantagen som jag förstår det att de faktiskt ser programmen innan de kommenterar. Inte så lätt jobb, med andra ord.
Tärnström
Tärnström
-
-
-
-
Tyckte Tony Ring skötte sig bra, lite missar ibland mellan stallkompisar, men annars OK. Blomman är dock fortfarande bättre, speciellt inlevelse, men verkar till skillnad ifrån Tony Ring ha lite väl bråttom hem. Kul med lite eftersnack - mer sånt. Skulle ju t.ex. kunna kommentera lite till highlight-bilderna som visas och kanske något om intervjuerna som brukar ske efter loppet + div. analyser.
Annars tycker jag kanske att det skälls lite väl mycket på kommantatorer. Visst är det lite enerverande om de har allt för mycket fel och mest sitter och svamlar, men de flesta har ju även egna ögon att se med. Men för oinvigda är det förstås viktigt att det kommenteras bra, men för huvuddelen av forumets klientel borde det väl gå ändå, eller?
Annars tycker jag kanske att det skälls lite väl mycket på kommantatorer. Visst är det lite enerverande om de har allt för mycket fel och mest sitter och svamlar, men de flesta har ju även egna ögon att se med. Men för oinvigda är det förstås viktigt att det kommenteras bra, men för huvuddelen av forumets klientel borde det väl gå ändå, eller?
-
- Moderator
Jag gillar Tony Ring. Han uppfyller de viktigaste kriterierna för en kommentator enligt mitt sätt att se det:
1. Hyggligt faktakunnig.
2. Känsla för racing
3. Hög trivselfaktor
Småmissar gör alla (utom John Watson).
Blomman uppfyller också kraven. Skillnaden mellan Blomman och Tony är väl en smaksak. Där Tony är lugn och trivsam förmedlar kanske Blomman dramatiken bättre.
Ska bli kul att höra Blomman i kombination med Eje. Tyckte för övrigt att Rosenblad skötte sig bra i sammandraget.
Tärnström
1. Hyggligt faktakunnig.
2. Känsla för racing
3. Hög trivselfaktor
Småmissar gör alla (utom John Watson).
Blomman uppfyller också kraven. Skillnaden mellan Blomman och Tony är väl en smaksak. Där Tony är lugn och trivsam förmedlar kanske Blomman dramatiken bättre.
Ska bli kul att höra Blomman i kombination med Eje. Tyckte för övrigt att Rosenblad skötte sig bra i sammandraget.
Tärnström
-
-
-
-
-
-
Det är något som blomman också måste bättra sig på, de är aldrig tysta när det är "team radio". Men nu verkar det dock som att det är Fredriks upgift att lysna på det och medela vad dem säger.On 2002-04-01 18:47, TAB666 wrote:
Det var dock jobbigt att dom inte kunde vara tysta när RS pratade med depån mot slutet av racet. Jag skrek som en tokig att dom skulle hålla käften !
Om blomman läser detta : Hur mycket mer får du från 4:an för att göra F1 o robowars `??
Hoppas du får mycket din svikare
/Viktor
-
håller med er, jag störde söner mig när de snackade under teamradion...
Men annars var det helt okej måste jag säga, jag blev lite besviken i början när blomman var borta, men jag blev väldigt snabbt nöjdare...Bra jobbat Tony och Fredrick.
Jag tycker också att det var bra jobbat av Calle och Blomman på fyran, de hade koll på det mesta(som man kan ha på fyran)och svamlade på bra.
Jag undrar dock var Eje är??
Men annars var det helt okej måste jag säga, jag blev lite besviken i början när blomman var borta, men jag blev väldigt snabbt nöjdare...Bra jobbat Tony och Fredrick.
Jag tycker också att det var bra jobbat av Calle och Blomman på fyran, de hade koll på det mesta(som man kan ha på fyran)och svamlade på bra.
Jag undrar dock var Eje är??
-
- Mr Forza Motorsport
Eje arbetar för Panasonic och är alltid på plats hos Toyota. När fyran direktsänder är han med igen.
Ska bli kul när Blomman och Eje får köra sitt första live-lopp tillsammans. Tror att Eje då kan blomma ut och känna sig tryggare. Med Janne Blomqvist vid sin sida behöver han inte vara rädd för att det ska komma några groder från den munnen.
Ska bli kul när Blomman och Eje får köra sitt första live-lopp tillsammans. Tror att Eje då kan blomma ut och känna sig tryggare. Med Janne Blomqvist vid sin sida behöver han inte vara rädd för att det ska komma några groder från den munnen.
-
-
Är Janne Blomqvist och Eje Elgh som kommenterar från Imola för TV4?On 2002-04-02 14:29, Pastis wrote:
Eje arbetar för Panasonic och är alltid på plats hos Toyota. När fyran direktsänder är han med igen.
-
-
-