Kod: Markera allt
Tror du att Kimi Räikkönen någon gång kör Ferrari under sin F1-karriär?
Svarsfördelning: Svar totalt 2821 st
Ja 50.3 % 1420 st
Nej 49.7 % 1401 kpl
Kod: Markera allt
Tror du att Kimi Räikkönen någon gång kör Ferrari under sin F1-karriär?
Svarsfördelning: Svar totalt 2821 st
Ja 50.3 % 1420 st
Nej 49.7 % 1401 kpl
Den finska manligheten är nog, och nu gissar jag bara med bergsäkert tonfall, att det man har gjort det är gjort och det är inget att få ågren för.LuckyStrike1 skrev:Hoppas han går till Ferrari. Då kan han lära italienarna lite om finsk manlighet.
Exakt vad det är vet jag inte, men jag har fått uppfattningen om att det involverar att supa tills man stupar. Möjligen något om plastdelfiner och masturbation på strippklubb men det är jag inte säker på. Så detta är bara en gissning, med ett odefinerat tonfall.
Svenskarna är inte det minsta bättre än finländarna på drickandet.. Hela bältet häruppe i Skandinavien ägnar sig åt drickandet.. Förresten åker ju vi svenskar över till Finland för att skaffa billigare sprit, jag är en av dem..LuckyStrike1 skrev:Hoppas han går till Ferrari. Då kan han lära italienarna lite om finsk manlighet.
Exakt vad det är vet jag inte, men jag har fått uppfattningen om att det involverar att supa tills man stupar. Möjligen något om plastdelfiner och masturbation på strippklubb men det är jag inte säker på. Så detta är bara en gissning, med ett odefinerat tonfall.
Finsk manlighet är att jobba hårt,ta sig en sup ibland,o inte bara snacka för sakens skull....samt att svara på ryssens tilltal.LuckyStrike1 skrev:Hoppas han går till Ferrari. Då kan han lära italienarna lite om finsk manlighet.