Repriser på CD ??
-
Jag har funderat lite och undrar varför inte CD visar repriser av kval/race. Skulle vara perfekt om man ska spela in.
Man skulle även kunna göra så att reprisen kommer utan kommentatorljud.Det kanske det skulle fungera bättre om det var 2 repriser , en med ljud och en utan kommenatatorer.
Så vad tycker ni ?
I andra länder har man den lyxen. I tyskland visar dom tom gammla race , hur coolt skulle inte det vara.
Man skulle även kunna göra så att reprisen kommer utan kommentatorljud.Det kanske det skulle fungera bättre om det var 2 repriser , en med ljud och en utan kommenatatorer.
Så vad tycker ni ?
I andra länder har man den lyxen. I tyskland visar dom tom gammla race , hur coolt skulle inte det vara.
-
- Mr Forza Motorsport
Jag tror inte Canal Digital har betalat för att kunna sända flera gånger. Det kostar kosing och F1 är ju en live sak.
Däremot har vi på redaktionen spånat om att man skulle kunna sända fredagens träningar med/utan kommentatorer. Speciellt onboardkiosken är helläcker att titta på med superskönt motorljud. Idag tar man ner signalen men får inte sända ut den vad jag vet. Men desto fler betalande tittare som strömmar till, desto lättare för oss att hitta på nya saker för er tittare.
Vi älskar motorsport och önskar inget hellre än att alla ska vara nöjda med CD:s-sändningar!
Däremot har vi på redaktionen spånat om att man skulle kunna sända fredagens träningar med/utan kommentatorer. Speciellt onboardkiosken är helläcker att titta på med superskönt motorljud. Idag tar man ner signalen men får inte sända ut den vad jag vet. Men desto fler betalande tittare som strömmar till, desto lättare för oss att hitta på nya saker för er tittare.
Vi älskar motorsport och önskar inget hellre än att alla ska vara nöjda med CD:s-sändningar!
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
AnFRAN bör väl ha koll på vad som tas ned på fredagen!?On 2002-03-28 22:57, Pastis wrote:
Jag tror inte Canal Digital har betalat för att kunna sända flera gånger. Det kostar kosing och F1 är ju en live sak.
-
-
- Mr Forza Motorsport
Men Motors är ju fritt, så det gäller bara att skaffa en egen digitaldekoder eller strula och vrida och dona (läs i CART-mötet). Jag rekomenderar inte att köpa CDs-abonnemang med Nokia Mediamaster och inte heller VIASAT. Då är man mera låst. Man ska istället köpa abonnemang utan dekoder och istället skaffa sig en egen som klarar av mera saker. Det kostar inte speciellt mycket mera.
Vilken dekoder som är bäst just nu vet jag inte, det kan säkert andra bättre. Själv har jag en Force 1133S som jag köpte för ett år sedan och den har inbyggt viacces och conax och totalt fyra kortplatser.
Vilken dekoder som är bäst just nu vet jag inte, det kan säkert andra bättre. Själv har jag en Force 1133S som jag köpte för ett år sedan och den har inbyggt viacces och conax och totalt fyra kortplatser.
-
-
-
Coolt.On 2002-03-29 00:45, PeppeF1 wrote:
Som jag fattat tänds Sly Digitals kameror på fredag förmiddag och sänder live hela vägen fram till söndageftermiddag. Så man kan se evenemangen som pågår på banan då det inte är F1-träning!
F3000-lopper på BernieVision skulle rocka!
När det gäller F3000 , kommer Eurosport visa det live ?
-
Eurosport kommer inte visa F3000 från Brasilien live. Jag vet inte hur det kommer att bli, loppet börjar 20.00 och Eurosport's sändning börjar också 20.00 men då ska de ha introduktion osv så det blir väll ett sammandrag från det loppet bara, men nästan live . Imola och Barcelona står det i deras tablå att de ska visa live men det gjorde det om Brasilien också så man vet aldrig men vi får väll hoppas.On 2002-03-29 02:32, TAB666 wrote:Coolt.On 2002-03-29 00:45, PeppeF1 wrote:
Som jag fattat tänds Sly Digitals kameror på fredag förmiddag och sänder live hela vägen fram till söndageftermiddag. Så man kan se evenemangen som pågår på banan då det inte är F1-träning!
F3000-lopper på BernieVision skulle rocka!
När det gäller F3000 , kommer Eurosport visa det live ?
/Viktor
-
-
-
-
-
Fan vad skönt det skulle vara ... fan att det inte finns en sådan kanal. Man skulle få in grovt med pengar , om man visade den över hela världen ( kanske inte grovt med pengar men i alla fall grymt nöjda kunder )On 2002-03-29 22:03, llowgren wrote:Med ett sådant utbud skulle man inte behöva ha något liv i överigtOn 2002-03-28 23:02, Pastis wrote:
Tänk att få se hela 70- och 80-talet på nytt
-
-