Är Rossi slut nu?

MotoGP, Roadracing, Speedway, Cross, m.m.
Användarens profilbild
westerberg

Är Rossi slut nu?

Inlägg av westerberg »

Bara skojar :wink: ,första nollan i år men mästerskapet är ju säkrat för länge sen. En fråga bara: varje gång Sete misslyckas så myyyyser jag och spinner som en katt :D ,är jag en ond människa?
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"

Richard Britton. Macau GP 2004
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Du är en mycket ond människa.

/Mamma Sete
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
bilpojke#1

Re: Är Rossi slut nu?

Inlägg av bilpojke#1 »

westerberg skrev:Bara skojar :wink: ,första nollan i år men mästerskapet är ju säkrat för länge sen. En fråga bara: varje gång Sete misslyckas så myyyyser jag och spinner som en katt :D ,är jag en ond människa?
nej men sete påminner dig antagligen om någon du har otalt med, din egen mamma kanske?
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
Användarens profilbild
westerberg

Re: Är Rossi slut nu?

Inlägg av westerberg »

bilpojke#1 skrev:
westerberg skrev:Bara skojar :wink: ,första nollan i år men mästerskapet är ju säkrat för länge sen. En fråga bara: varje gång Sete misslyckas så myyyyser jag och spinner som en katt :D ,är jag en ond människa?
nej men sete påminner dig antagligen om någon du har otalt med, din egen mamma kanske?
Ja det är inte omöjligt,mitt undermedvetna kanske har svårt att skilja på dom bägge kärringarna :wink:
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"

Användarens profilbild
westerberg

Inlägg av westerberg »

Sete visar återigen prov på sin kapacitet,dessutom gör han det på en lördag så man får en hel dag extra att mysa :up: :D

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Gabor Talmacsi sket i det blå skåpet i alla fall.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Jari skrev:Gabor Talmacsi sket i det blå skåpet i alla fall.
Tyckte att han gjorde rätt :up: Racet är inte över föränn feta tanten sjunger :aha:
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Det kan du ju tycka men han är rökt i KTM-stallet och hans forne vän Mika Kallio blev ganska snabbt en fd vän.

Han hade order om att inte köra om och för Talmacsis skull får vi väl hoppas att Mika inte förlorar titeln med ungefär så många poäng som skiljde.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag trodde att du var emot stallorder, Jari? Eller gäller det bara när Ferrari står för dem?
Kallio får väl helt enkelt vara snabbare än sin stallkompis.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Varför tror du det?
:D
Nu hade Kallio hjälpt Talmacsi till sin fina position i kvalet genom att erbjuda slipstream och han hjälpte Talmacsi under hela loppet medan Gabor bara låg i slipstreamen och avvaktade från start och hela vägen fram till start och målrakan på sista varvet. Ett ställe där det är busenkelt att köra om med tanke på att den som erbjuder slipstreamen offrar lite av sin egen fart medan han bakom får den sk slingshoteffekten. Så gör man bara inte som stallkamrat.
Det var så osannolikt dumt gjort att det inte skulle förvåna mig om Gabor nu inte är välkommen någonstans.
kas

Inlägg av kas »

Inget konstigt med det, men hur många ggr. har inte Pedrosa sabbat för Hayden! :quest:
kas

Inlägg av kas »

Rossi har nu sopat hem Vm i kavaj, han är den bäste genom tiderna, idag gällde bara att bevaka pallplats, hojen var inte växlad att matcha Ducatin o Hondas hojar! En riktig mästare!
Användarens profilbild
Averell

Inlägg av Averell »

Nja vi kan nog säga att han faktiskt inte var på topp i helgen...
Det mest imponerade är att han bara två ggr under 14 år varit sämre än tvåa i VM, första året i 125 -96 och förra året i MotoGP, resten världsmästare eller tvåa!! Snacka om jämnhet...
Efter att hört från Peter o Tobbe att de förmodligen ska kommentera så är det svårt att argumentera mot Viasat Motor nästa år!!
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing."
David Jefferies 1972 - 2003