Är Rossi slut nu?
-
Är Rossi slut nu?
Bara skojar ,första nollan i år men mästerskapet är ju säkrat för länge sen. En fråga bara: varje gång Sete misslyckas så myyyyser jag och spinner som en katt ,är jag en ond människa?
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"
Richard Britton. Macau GP 2004
-
-
Re: Är Rossi slut nu?
nej men sete påminner dig antagligen om någon du har otalt med, din egen mamma kanske?westerberg skrev:Bara skojar ,första nollan i år men mästerskapet är ju säkrat för länge sen. En fråga bara: varje gång Sete misslyckas så myyyyser jag och spinner som en katt ,är jag en ond människa?
Eminem sjunger: It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again. Americana när det är som bäst och jag ryser.
-
Re: Är Rossi slut nu?
Ja det är inte omöjligt,mitt undermedvetna kanske har svårt att skilja på dom bägge kärringarnabilpojke#1 skrev:nej men sete påminner dig antagligen om någon du har otalt med, din egen mamma kanske?westerberg skrev:Bara skojar ,första nollan i år men mästerskapet är ju säkrat för länge sen. En fråga bara: varje gång Sete misslyckas så myyyyser jag och spinner som en katt ,är jag en ond människa?
"Pit Board? What the f**k do I need a pit board for? If theres bikes in front of me then I'm not going fast enough!"
-
-
- Varnad
-
-
- Varnad
Det kan du ju tycka men han är rökt i KTM-stallet och hans forne vän Mika Kallio blev ganska snabbt en fd vän.
Han hade order om att inte köra om och för Talmacsis skull får vi väl hoppas att Mika inte förlorar titeln med ungefär så många poäng som skiljde.
Han hade order om att inte köra om och för Talmacsis skull får vi väl hoppas att Mika inte förlorar titeln med ungefär så många poäng som skiljde.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
- Varnad
Varför tror du det?
Nu hade Kallio hjälpt Talmacsi till sin fina position i kvalet genom att erbjuda slipstream och han hjälpte Talmacsi under hela loppet medan Gabor bara låg i slipstreamen och avvaktade från start och hela vägen fram till start och målrakan på sista varvet. Ett ställe där det är busenkelt att köra om med tanke på att den som erbjuder slipstreamen offrar lite av sin egen fart medan han bakom får den sk slingshoteffekten. Så gör man bara inte som stallkamrat.
Det var så osannolikt dumt gjort att det inte skulle förvåna mig om Gabor nu inte är välkommen någonstans.
Nu hade Kallio hjälpt Talmacsi till sin fina position i kvalet genom att erbjuda slipstream och han hjälpte Talmacsi under hela loppet medan Gabor bara låg i slipstreamen och avvaktade från start och hela vägen fram till start och målrakan på sista varvet. Ett ställe där det är busenkelt att köra om med tanke på att den som erbjuder slipstreamen offrar lite av sin egen fart medan han bakom får den sk slingshoteffekten. Så gör man bara inte som stallkamrat.
Det var så osannolikt dumt gjort att det inte skulle förvåna mig om Gabor nu inte är välkommen någonstans.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
-
Nja vi kan nog säga att han faktiskt inte var på topp i helgen...
Det mest imponerade är att han bara två ggr under 14 år varit sämre än tvåa i VM, första året i 125 -96 och förra året i MotoGP, resten världsmästare eller tvåa!! Snacka om jämnhet...
Efter att hört från Peter o Tobbe att de förmodligen ska kommentera så är det svårt att argumentera mot Viasat Motor nästa år!!
Det mest imponerade är att han bara två ggr under 14 år varit sämre än tvåa i VM, första året i 125 -96 och förra året i MotoGP, resten världsmästare eller tvåa!! Snacka om jämnhet...
Efter att hört från Peter o Tobbe att de förmodligen ska kommentera så är det svårt att argumentera mot Viasat Motor nästa år!!
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing."
David Jefferies 1972 - 2003
David Jefferies 1972 - 2003