Artikeln innehåller lite felaktigheter också men det kommer som vanligt tolkas olika beroende på vem som läser.
Hoppas att någon svensk tar sig ända fram så får vi se om det inte dyker upp lite blå-gula ögon också.

Ta det inte som ett påhopp.JTarnstrom skrev:Jag har inget problem med att folk inte håller med mig om det jag skriver men blir jag anklagad för att ha skrivit felaktigheter kräver jag faktiskt att dessa redovisas. Annars tar jag det som ett påhopp och hoppas på att moderatorerna agerar därefter.
Tärnström
JTarnstrom skrev:Jag skulle inte kalla det för en felaktighet; snarare en meningskiljaktighet. Det var du som använde ordet felaktighet och jag reagerade på det. Och, ja, påhopp ska modereras. En meningsskiljaktighet är inget påhopp och det är fritt fram att ge uttryck för det men du måste förstå att det är skillnad mot att påstå att någon har gjort sig skyldig till en felaktighet - och att sedan inte ens specificera vad det är för något.
Tärnström
Pröva igen om du orkar, det är nämligen andra halvan som är bäst.Pepparkvarnen skrev:Jag tyckte att det var en tråkig krönika, jag orkade bara läsa hälften.
Det är nog bättre om ni låter Pulitzer-Ola skriva såna här krönikor, han skriver ju iallafall som en riktig motorsportjournalist.
IMO
Bra, men nu har jag läst hela krönikan och den var kanske inte så dålig som jag tyckte först.JTarnstrom skrev:Jag kan skriva en mer ålderanpassad variant, Pepparkvarnen. Stor stil, enklare språk...
Tärnström