Adress?
-
-
-
Ja jäklar vilken dålig produktion. Jag har aldrig sett så mycket bilder på en 10:e och 12:e placerad bil och på tomma depåer. Samtidigt som det händer massor på banan. Dessutom missade man när MS åkte av, helt otroligt. Och när man lyckades få en av Kimis omkörningar i bild kördes den om och om igen.
I was misled and that is the way it went
-
Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
-
- Utvisad
oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
Räikkönen toppförare??? Ja, det kanske räcker att sitta i en toppbil för att kallas toppförare... jag tycker inte det!
Tycker Räikkonen mest harvade på mittfältet idag jag...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
Startade 11:a, blev 4:a med en piruett, extra depåstopp, snabbaste varv och antagligen flest omkörningar. Toppförare, självklart.EnzoF1 skrev:oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
Räikkönen toppförare??? Ja, det kanske räcker att sitta i en toppbil för att kallas toppförare... jag tycker inte det!
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
-
2:a i förarmästerskapet.EnzoF1 skrev:oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
Rest my case.
-
- Varnad
-
-
oznE skrev:2:a i förarmästerskapet.EnzoF1 skrev:oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
Rest my case.
1:a i förarmästerskapet
...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-
- Utvisad
Toppbil, självklart! Loser, självklart!minna skrev:Startade 11:a, blev 4:a med en piruett, extra depåstopp, snabbaste varv och antagligen flest omkörningar. Toppförare, självklart.EnzoF1 skrev:oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
7 WDC, självklart!
Gjorde Kimi ett extra depåstopp? Fick det till två för honom, precis som för de flesta andra... att han sedan körde sönder sitt däck får han väl skylla sig själv för! Montoya visade hur man vinner lopp idag. Kimi visade hur man förlorar världsmästerskap!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
Monty visade precis lika väl hur man kör sönder däck. Enda skillanden var att han vågade inte gå in i depån för att fixa däcket. Kimi visade sig ha större mängd inälvor då han lyckades köra om fegisen (bevaka mina positioner för att bevara titeln)Alonso två ggr.EnzoF1 skrev: Gjorde Kimi ett extra depåstopp? Fick det till två för honom, precis som för de flesta andra... att han sedan körde sönder sitt däck får han väl skylla sig själv för! Montoya visade hur man vinner lopp idag.
Skomakaren visade sig (säkert via stallorder) vara lagom omdömesfull som släppte förbi Trulli efter flera varv efter fusket...
Att han inte lyckades köra om sin betydligt 'sämre' stallkamrat Barret utan stallorder visar hur nära slutet han är.
-
Kimi har visat hur man vinner lopp ett antal ggr mer än Montoya och Schumacher iårEnzoF1 skrev:Toppbil, självklart! Loser, självklart!minna skrev:Startade 11:a, blev 4:a med en piruett, extra depåstopp, snabbaste varv och antagligen flest omkörningar. Toppförare, självklart.EnzoF1 skrev:
7 WDC, självklart!
Gjorde Kimi ett extra depåstopp? Fick det till två för honom, precis som för de flesta andra... att han sedan körde sönder sitt däck får han väl skylla sig själv för! Montoya visade hur man vinner lopp idag. Kimi visade hur man förlorar världsmästerskap!
"7 WDC, Toppbil, självklart! Loser, självklart!"
-
Vågade inte gå i depå? Jag tycker det var modigare av Montoya att ligga kvar ute med ett däck som kunde gå sönder när som helst. Och det verkar som att Montoya är bättre på att vårda slitna däck än vad Kimi är...GPWC skrev:Monty visade precis lika väl hur man kör sönder däck. Enda skillanden var att han vågade inte gå in i depån för att fixa däcket. Kimi visade sig ha större mängd inälvor då han lyckades köra om fegisen (bevaka mina positioner för att bevara titeln)Alonso två ggr.
-
-
- Varnad