Adress?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Adress?

Inlägg av ANFRAN »

Är det någon som har adressen till bildproducenten? Jag har en liten present som jag gärna vill skicka...
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Nej, men jag tror att hans kusin jobbar i depån
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Är den han som har lagt den där snygga asfalten?
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Ja jäklar vilken dålig produktion. Jag har aldrig sett så mycket bilder på en 10:e och 12:e placerad bil och på tomma depåer. Samtidigt som det händer massor på banan. Dessutom missade man när MS åkte av, helt otroligt. Och när man lyckades få en av Kimis omkörningar i bild kördes den om och om igen. :down:
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
oznE

Inlägg av oznE »

Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.

Räikkönen toppförare??? Ja, det kanske räcker att sitta i en toppbil för att kallas toppförare... jag tycker inte det!

Tycker Räikkonen mest harvade på mittfältet idag jag...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
minna

Inlägg av minna »

EnzoF1 skrev:
oznE skrev:Dom visade dom väl bara när dom hade 10l bensin i tanken när dom var uppe på poängplats. Men nu till sist insåg även Italienarna att Ferrari är ett stall med 2förare som inte kan prestera längre och en bil som är i samma klass som Toyota och visade då istället toppförarna Monty, Alonso och Räikkönen istället.

Räikkönen toppförare??? Ja, det kanske räcker att sitta i en toppbil för att kallas toppförare... jag tycker inte det!

Startade 11:a, blev 4:a med en piruett, extra depåstopp, snabbaste varv och antagligen flest omkörningar. Toppförare, självklart.
:puss:
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
Användarens profilbild
oznE

Inlägg av oznE »

EnzoF1 skrev:

2:a i förarmästerskapet.

Rest my case.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Enzos toppförare kom tia efter stallorder...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
minna

Inlägg av minna »

Jari skrev:Enzos toppförare kom tia efter stallorder...
Ja, det förklarar sista depåstoppet. :lol:

Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

oznE skrev:
EnzoF1 skrev:

2:a i förarmästerskapet.

Rest my case.

1:a i förarmästerskapet

...
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Geer

Inlägg av Geer »

Tycker det var skickligt att bidproducenten att missa nästan alla omkörningar. Skulle gärna vilja ha adressen jag också :saw:

Geer
Användarens profilbild
Lövet

Inlägg av Lövet »

Hellre mittfältsharvning som resulterar i poängplats än den plats Schumi presterade, utanför poängplats :lol:
-Its nice to be important but more important to be nice!
McLaren, teamet i mitt hjärta!
Användarens profilbild
Eau Rouge

Inlägg av Eau Rouge »

Jo, Kimi missade också poängplats trots att han kom imål i Malaysia också med Schumi var på en, resonerar du likadant då?
Ferrari.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

minna skrev:
EnzoF1 skrev:

Startade 11:a, blev 4:a med en piruett, extra depåstopp, snabbaste varv och antagligen flest omkörningar. Toppförare, självklart.
Toppbil, självklart! Loser, självklart!

7 WDC, självklart!

Gjorde Kimi ett extra depåstopp? Fick det till två för honom, precis som för de flesta andra... att han sedan körde sönder sitt däck får han väl skylla sig själv för! Montoya visade hur man vinner lopp idag. Kimi visade hur man förlorar världsmästerskap!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
GPWC

Inlägg av GPWC »

EnzoF1 skrev: Gjorde Kimi ett extra depåstopp? Fick det till två för honom, precis som för de flesta andra... att han sedan körde sönder sitt däck får han väl skylla sig själv för! Montoya visade hur man vinner lopp idag.
Monty visade precis lika väl hur man kör sönder däck. Enda skillanden var att han vågade inte gå in i depån för att fixa däcket. Kimi visade sig ha större mängd inälvor då han lyckades köra om fegisen (bevaka mina positioner för att bevara titeln)Alonso två ggr.

Skomakaren visade sig (säkert via stallorder) vara lagom omdömesfull som släppte förbi Trulli efter flera varv efter fusket...

Att han inte lyckades köra om sin betydligt 'sämre' stallkamrat Barret utan stallorder visar hur nära slutet han är.
Användarens profilbild
oznE

Inlägg av oznE »

EnzoF1 skrev:
minna skrev:
EnzoF1 skrev:

Toppbil, självklart! Loser, självklart!

7 WDC, självklart!

Gjorde Kimi ett extra depåstopp? Fick det till två för honom, precis som för de flesta andra... att han sedan körde sönder sitt däck får han väl skylla sig själv för! Montoya visade hur man vinner lopp idag. Kimi visade hur man förlorar världsmästerskap!
Kimi har visat hur man vinner lopp ett antal ggr mer än Montoya och Schumacher iår :D

"7 WDC, Toppbil, självklart! Loser, självklart!"
PS

Inlägg av PS »

GPWC skrev:Monty visade precis lika väl hur man kör sönder däck. Enda skillanden var att han vågade inte gå in i depån för att fixa däcket. Kimi visade sig ha större mängd inälvor då han lyckades köra om fegisen (bevaka mina positioner för att bevara titeln)Alonso två ggr.
Vågade inte gå i depå? :o Jag tycker det var modigare av Montoya att ligga kvar ute med ett däck som kunde gå sönder när som helst. Och det verkar som att Montoya är bättre på att vårda slitna däck än vad Kimi är...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Det kan ju också bero på att Kimi hade halva loppet kvar när hans däck gav upp och Montoya några få varv...
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

...och att ett blistrat däck inte nödvändigtvis går sönder utan kan komma tillbaka och bli snabbare igen om man tar det lugnt ett tag.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!