UNGERNS GP 2005

Kungaklassen av motorsport...

Vem vinner UNGERNS GP 2005

Michael Schumacher
7
19%
Rubens Barrichello
0
Inga röster
Fernando Alonso
5
14%
Giancarlo Fisichella
1
3%
Kimi Räikkönen
17
46%
Juan Pablo Montoya
4
11%
Nick Heidfeld
0
Inga röster
Mark Webber
0
Inga röster
Jenson Button
0
Inga röster
Takuma Sato
0
Inga röster
Jarno Trulli
1
3%
Ralf Schumacher
0
Inga röster
Christian Klien
0
Inga röster
David Coulthard
0
Inga röster
Narain Karthikeyan
0
Inga röster
Tiago Monteiro
0
Inga röster
Christijan Albers
1
3%
Robert Doornbos
1
3%

Antal röster: 37

Gösta

Inlägg av Gösta »

Slusk skrev:Eua Rouge.
Jag är ganska nyfiken på vad du vill säga med den bild du postade?
Har jag missat något som hänt under Ungers GP?

/S
Det är bara en osedvanligt vacker bild han ville visa! :up: :up: :up: :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Han/hon är kanske är synsk :)

/S
"All bleeding eventually stops."
Gösta

Inlägg av Gösta »

Slusk skrev:Han/hon är kanske är synsk :)

/S
Man får hoppas på det. :D

Det är alltid vackert att se en av Ron´s bilar gå upp i rök. :up:

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
minna

Inlägg av minna »

Gösta skrev:

/S

Jag hoppas att ni någon gång blir intresserade av sporten och upptäcker det fina med F1.
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Pepparkvarnen skrev:Jag tror att Kimi kommer i mål den här helgen. Nu är Kimis läroperiod över, han vet nu att bilen går sönder om han kör den för hårt, så det kommer han inte att göra mer.
:up:
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Det gick väl fint detta lopp? :) Bra kört av Kimi!
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Minna.
Som McLaren fan kan jag inte låta bli att skoja om allt elände som varit under året.
Intresserad av sporten?
Ja, men inte fanatiskt lagt åt ETT stall eller EN förare.

Kanonlopp av räkan men när kommer dubbeln?

/S
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Det är lika bra att de byter motor och allt annat efter kvalet i Turkiet för McLaren verkar inte hålla två tävlingar i rad. Men det var grymt vad snabba de var.
Det var väldigt vad långsam Renault-bilarna såg ut helt plötsligt, även om Alonso kanske inte var så inspirerad och Mr Uppkört i vanlig ordning radade upp misstagen.
Webber fick till några snabba varv i slutet, synd bara att de inte kom tidigare.
Ralf såg ut att slå av lite ett tag och körde långt ifrån kerbsen, men körde ikapp brorsan till slut. Trulli verkar ha tappat gnistan lite, eller också är det Ralf som hittat formen. Troligen en kombination av båda.
Får de bara däcken att hålla några varv till så blir Ferrari verkligen att räkna med. även om det förstås kan ändra sig på andra banor. Kul att Rubens lämnar, det lär röra om lite på förarmarknaden.
minna

Inlägg av minna »

Slusk skrev:Minna.
Som McLaren fan kan jag inte låta bli att skoja om allt elände som varit under året.
Intresserad av sporten?
Ja, men inte fanatiskt lagt åt ETT stall eller EN förare.

Kanonlopp av räkan men när kommer dubbeln?

/S
Det var inte ditt inlägg jag kommenterade utan det under.
" Det är alltid vackert att se en av Ron´s bilar gå upp i rök. " Jag vill ha bra race och önskar aldrig att det går illa för andra.

Din kommentar.....
Ja, men inte fanatiskt lagt åt ETT stall eller EN förare.........stämmer inte alls och det trodde jag hade framkommit tidigare. Jag vill ha bra race med alla bilar i mål, tycker också att det var kul med M.S. andra plats trots att t.o.m. han agerar bromskloss framför Kimi.
Senast redigerad av minna den sön jul 31, 2005 17:30, redigerad totalt 1 gång.
Michael Schumacher should have retired as an F1 world champion."Raikkonen is now the fastest driver in the world,"
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Jag tycker det är kul att se Renault starka, dock gick det trögt såg det ut som, Alonso fick ju framvingen avsmälld i början, så han tappade en del... Jag är ju inte heller fanatiskt av ett stall eller en förare, men Renault tycker jag är kul att se på frammarsch. Oj va tungt för Red Bull, en rejäl flygtur och sen kör Coulthard på en del av en vinge!
minna

Inlägg av minna »

Det är en helt annan stämning i forumet nu för tiden men jag ser ändå fram emot Enzos beskrivning av loppet. Det ska bli intressant och se om vi sett samma lopp.

Får jag ledigt från jobbet åker jag till Turkiet, det vore underbart och se premiären på plats. Hoppas att den banan inbjuder till fler omkörningar.

Omkörningssvårigheter p.g.a. banans utseende och framvingens form, som gör att man inte kan ligga tillräckligt nära, är en fördel för bl.a. M.S. och Trulli.
Dessa skulle blivit omkörda vid flera tillfällen med andra regler om framvingen. Synd att regler ändras så att omkörningar försvåras.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Skönt att Maestro tog tillbaks det där varvet han förlorade till Alonso 2003.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

minna skrev:Det är en helt annan stämning i forumet nu för tiden men jag ser ändå fram emot Enzos beskrivning av loppet. Det ska bli intressant och se om vi sett samma lopp.

Får jag ledigt från jobbet åker jag till Turkiet, det vore underbart och se premiären på plats. Hoppas att den banan inbjuder till fler omkörningar.

Omkörningssvårigheter p.g.a. banans utseende och framvingens form, som gör att man inte kan ligga tillräckligt nära, är en fördel för bl.a. M.S. och Trulli.
Dessa skulle blivit omkörda vid flera tillfällen med andra regler om framvingen. Synd att regler ändras så att omkörningar försvåras.
Sett samma lopp? :)

Hade funderingar på Turkiet resa, ett lopp för klart överkomliga pengar som åskådare! Men jag väntar nog till Australiens Grand Prix nästa år, flyttar dit efter sommaren. Men då är det typ 3-400 mil för mig att åka till loppet!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Vad kostar biljetterna till Turkiets GP då?

Jag pratade med Enzo nyss, som var på långresa norrut, men han var övertygad om att Montoya bröt efter stallorder, samt konstaterade att Kimi var omkörningsoförmögen och fick göra en fjollig depåomkörning. I övrigt trodde han på Schumi som WDC och att detta var ett stort steg på vägen.
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Tanken slog mig faktiskt att Montoya bröt pga stallorder :) Möjligheten finns ju trots att det framstår dåligt i media, men det var mest en tanke! Men att Kimi var omkörningsoförmögen tror jag inte.. Han körde strålande tyckte jag, och hade möjlighet att köra förbi om tillfället dykt upp!
Senast redigerad av Tomas_Boden den sön jul 31, 2005 18:54, redigerad totalt 3 gånger.
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

AndersF1 skrev:Jag pratade med Enzo nyss, som var på långresa norrut, men han var övertygad om att Montoya bröt efter stallorder, samt konstaterade att Kimi var omkörningsoförmögen och fick göra en fjollig depåomkörning. I övrigt trodde han på Schumi som WDC och att detta var ett stort steg på vägen.
:D
Keep on Boppin´
minna

Inlägg av minna »

AndersF1 skrev:Vad kostar biljetterna till Turkiets GP då?

Jag pratade med Enzo nyss, som var på långresa norrut, men han var övertygad om att Montoya bröt efter stallorder, samt konstaterade att Kimi var omkörningsoförmögen och fick göra en fjollig depåomkörning. I övrigt trodde han på Schumi som WDC och att detta var ett stort steg på vägen.
Vet ej vad biljetterna kostar.

Vad beträffar Enzos uppfattning om loppet så går det från klarhet till klarhet. Han kan inte så mycket om F1.

Idag är det ganska svårt att köra om. När M.S. ligger före Kimi så kan inte M.S. köra ifrån utan Kimi ligger och försöker komma förbi, när Kimi kommer förbi så ökar avståndet med 1s/varv. Detta var inte första gången M.S. agerade bromskloss.

Montoya bröt efter stallorder!!!! Enzo förlöjligar sig själv, ungefär som att Kimis körsätt såg till att en mekaniker glömt dra åt en skruv. Med konstruktörs-VM titel på spel kommer sådana uttalande bara från Enzo.
Sen antar jag att bilarna kollas efter varje race och fejka ett haveri finns bara i Enzos värld.
Jag hade rätt, vi har återigen inte sett samma race.

Men nu är det trevlig stämning på forumet!!!!!
Senast redigerad av minna den sön jul 31, 2005 19:26, redigerad totalt 1 gång.
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Det blev ju lite kamp mellan bröderna också!
Geer

Inlägg av Geer »

Kul med många olika strategier under loppet.

Lurades McLaren vid första depåstoppet ?

Efter 11 varv gjorde Kimi sitt 1:a stopp (22,23 sec).
Schumacher gjorde sitt stopp efter 15 varv (22,60 sec).

Kimi körde sedan 26 varv, Schumacher 21 varv, Kimi fick fritt spår.

Det måste varit en del bensin kvar i Kimis bil vid 1:a stoppet.
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Kommentatorerna sa ju att de hoppades inte det skulle bli något strategi lopp, men det är ju trots allt en del av dagens Racing, speciellt när vi har de här däcksreglerna, som jag personligen tycker är utmärkta...
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

Ja, Ooooh vad rolig racing det är på banan i år...Sämre än någonsin förut...ZZzzznark! :down:
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Jo Enzo fick i alla fall vara lite glad idag när en av farbror Rons bilar inte kom i mål, visserligen enligt stallorder, men ändå. Undrar hur man triggar en drivaxel att gå av om Kimi ligger tvåa efter JPM ;) Dom e duktiga därborta i Woking :o

Kimi hade vunnit lätt även om JPM hade vart kvar, det kunde man räkna ut med en kritbit och en kroppsdel som gösta hade sagt.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Man kan ju tolka Kimis svar på om han vunnit över Montoya om han varit kvar i loppet på flera sätt. Men de har i alla fall inga uttalade stallorder i McLaren, för då hade det ju varit solklart att han vunnit över Montoya. 8)
Keep on Boppin´
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Är det bara jag som tänkt på detta...men schumi var inte så lätt som vi trodde och då framstår ju hans kvalvarv som ett riktigt Supervarv faktiskt!
Kimi var ju inne tidigare och var ändå EN SEUKUND långsammare på kvalet...ok nu startade han tidigt men EN sekund är mycket...
Det visar ju ändå att farten finns i FERRARIN och i Schumi, men att Däcken iunte orkar hela vägen.

Barichello däremot...vad gör karln?
Tomas_Boden

Inlägg av Tomas_Boden »

Hmm, de skulle väl aldrig uttala en sån stallorder i media ändå? Om det nu skulle ha varit så.. sen vet väl ingen vad det var som gick sönder?
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Crazy F1 skrev:Är det bara jag som tänkt på detta...men schumi var inte så lätt som vi trodde och då framstår ju hans kvalvarv som ett riktigt Supervarv faktiskt!
Kimi var ju inne tidigare och var ändå EN SEUKUND långsammare på kvalet...ok nu startade han tidigt men EN sekund är mycket...
Det visar ju ändå att farten finns i FERRARIN och i Schumi, men att Däcken iunte orkar hela vägen.

Nu tror jag precis som Geer skrev att McLaren mörkade bränslemängden lite för att ge Kimi möjligheten att stanna ute lite lägre på stint två (vilket dom lyckades med).
Det kanske förklarar någon tiondel.
MS kvalvarv var dessutom i mina ögon sett helt felfritt, det bästa kvalvarv jag sett i år.
Ett sånt där varav man får till 1/100.

Men visst vore det kul att dom hittat speed, vi får se det håller i sig till nästa lopp.

Barichello hade förmodligen svårt att se banan för alla streckkoder som fastnat på näthinnan.

/S
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Cheever skrev: Kimi hade vunnit lätt även om JPM hade vart kvar, det kunde man räkna ut med en kritbit och en kroppsdel som gösta hade sagt.
Hur är det så lätt att räkna ut?

Montoya låg 8-10 sekunder före Kimi, och båda hade varsitt depåstopp kvar att göra? Montoya sitt andra, Kimi sitt tredje.

Båda hade ungefär lika mycket bränsle kvar, då de skulle i depå ungefär samtidigt. Tidigare i loppet var Montoya väldigt snabb varven innan sitt första depåstopp.

Varför är utgången så självklar?
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Macho Woman

Inlägg av Macho Woman »

Fantastiskt kul. Bäst av allt är att Kimis vinst retar gallfeber på alla Ferrarinerdar. :moon: på er då!

Förutom ser jag faktiskt en liten chans på världsmästartiteln för Kimi. Alonso börjar se lite skakig ut. Eftersom McLaren verkar ha bästa bilen för tillfället har jag inga tvivel om att det kommer att gå bra i Turkiet. Resten av banorna ska inte vara några problem, särskilt eftersom Kimi antagligen kommer att ha ny motor på Monza. Nu hoppas vi bara på en rejäl genomklappning från Renault och det kan mycket väl hända med tanke på hur förra säsongen såg ut.
<----- Danica Patrick - äkta feministiskt initiativ
minna

Inlägg av minna »

Tomas_Boden skrev:Hmm, de skulle väl aldrig uttala en sån stallorder i media ändå? Om det nu skulle ha varit så.. sen vet väl ingen vad det var som gick sönder?
Det finns inte en chans att det skulle vara stallorder. McLaren släpper inte 8 poäng när konstruktörs-VM står på spel.
Drivaxelhaveri är det som läckt ut hittills, alla bilar kollas efter racen så det går inte att fejka men viktigaste av allt, dom släpper inte 8 poäng.
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

minna skrev:
Tomas_Boden skrev:Hmm, de skulle väl aldrig uttala en sån stallorder i media ändå? Om det nu skulle ha varit så.. sen vet väl ingen vad det var som gick sönder?
Det finns inte en chans att det skulle vara stallorder. McLaren släpper inte 8 poäng när konstruktörs-VM står på spel.
Drivaxelhaveri är det som läckt ut hittills, alla bilar kollas efter racen så det går inte att fejka men viktigaste av allt, dom släpper inte 8 poäng.
Varför inte? De har släppt poäng förr...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Det mest fantastiska av allting var att McLaren fick till en bra och dynamisk depåstrategi. :o
Olle

Inlägg av Olle »

Tycker det är kul att vi har två så olika förare i Kimi och MS. Ungern var ett gott exempel på där Kimi kör fortare än han behöver och MS kör INTE fortare än han behöver (för att nå bästa placering efter bilens förutsättningar). Kimis körstil är spektakulär men inte smart, MS körstil är smart men inte spektakulär. Jag gillar Kimi men till skillnad från MS tror jag inte Kimi skulle kunna placera sig högt i ett mästerskap i en långsam bil.
Geer

Inlägg av Geer »

Olle skrev:Ungern var ett gott exempel på där Kimi kör fortare än han behöver och MS kör INTE fortare än han behöver (för att nå bästa placering efter bilens förutsättningar).
Hur menar du? Visste Kimi att Montoyas bil skulle gå sönder och hade kunnat kört långsammare för att vinna ? Efter Montoyas haveri slog han av på takten. Innan körde han för seger.
Användarens profilbild
Pepparkvarnen

Inlägg av Pepparkvarnen »

Macho Woman skrev:Förutom ser jag faktiskt en liten chans på världsmästartiteln för Kimi.
Den chansen är så pytteliten att den finns igentligen inte.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
minna

Inlägg av minna »

Tiresias skrev:
minna skrev:
Du verkar tro att det här är Jeopardy. Först skrev jag svaret och sen ställer du frågan.
Olle

Inlägg av Olle »

Geer skrev:
Olle skrev:Ungern var ett gott exempel på där Kimi kör fortare än han behöver och MS kör INTE fortare än han behöver (för att nå bästa placering efter bilens förutsättningar).
Hur menar du? Visste Kimi att Montoyas bil skulle gå sönder och hade kunnat kört långsammare för att vinna ? Efter Montoyas haveri slog han av på takten. Innan körde han för seger.
Det var Kimis körning efter Montoyas haveri jag tänkte på. Han slog inte av på takten, istället fortsatte han köra 1-2 sek snabbare än MS, helt i onödan i min mening. Segermarginalen blev till slut mer än 30 sekunder.
Gösta

Inlägg av Gösta »

minna skrev:
Gösta skrev:

/S

Jag hoppas att ni någon gång blir intresserade av sporten och upptäcker det fina med F1.
Vi som är ointresserade har väl också rätt att tycka? F1 är så oerhört fult så jag hoppas att jag slipper se något lopp live. :D

minna, brätta lite om det vackra och unika intresse du har för F1! :D

Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Crazy F1 skrev:Är det bara jag som tänkt på detta...men schumi var inte så lätt som vi trodde och då framstår ju hans kvalvarv som ett riktigt Supervarv faktiskt!

Helt rätt Crazy farten finns säkert i FERRARIN men dom har ju problem med den gamle tysken som inte har kompetens att ratta den snabbt!! :o
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Det finns ett Italienskt förhållningssätt till allt här i världen som fungerade när romarna var en stormakt och kunde köra över meningsmotståndarna likt jänkarna gör med med muslimerna idag.
Det finns ett modernare och mer civiliserat sätt också och jag är glad att minna kommer in som en värdig representant för denna sida.
Jag umgås också gärna med tyskar när jag är på rejs och sällan har man så trevliga helkvällar som med dem.
När en Italienare blir trött på dig bjuder han dig på ett glas flygfotogen (de kallar det grappa) eller en glass dränkt i vodka och hoppas att du trillar av pinnen. Vad de inte räknar med är att en storväxt finne kan tömma ett helt utskänkningsställe med sånt där innan han ens säger "hick".
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Geer

Inlägg av Geer »

Olle skrev:
Geer skrev:
Det var Kimis körning efter Montoyas haveri jag tänkte på. Han slog inte av på takten, istället fortsatte han köra 1-2 sek snabbare än MS, helt i onödan i min mening. Segermarginalen blev till slut mer än 30 sekunder.
Jag kan ha fel, men jag har för mig att Montoya bröt efter 41 varv, Kimi fortsatte hålla en ganska bra speed i 7 varv, (höga 21:or och låga 22:or), gick i depå varv 48 och körde sedan jämt med Michael in i mål.
Olle

Inlägg av Olle »

>Jag kan ha fel, men jag har för mig att Montoya bröt efter 41 varv, Kimi >fortsatte hålla en ganska bra speed i 7 varv, (höga 21:or och låga >22:or), gick i depå varv 48 och körde sedan jämt med Michael in i mål.

När Montoyas bröt hade Kimi högst 15 sek på MS och båda ett depåstopp kvar. I mål hade han drygat ut det till 35 sek. Så jag tycker nog Kimi körde fortare än han behövde.
minna

Inlägg av minna »

Gösta skrev:
minna skrev:
Gösta skrev: Man får hoppas på det. :D

Vi som är ointresserade har väl också rätt att tycka? F1 är så oerhört fult så jag hoppas att jag slipper se något lopp live. :D

minna, brätta lite om det vackra och unika intresse du har för F1! :D
Det är klart att ni okunniga får tycka till men försök, om det nu går att vara sakliga och skippa hatet ni bär mot vissa stall och nationaliteter.

Mitt intresse sitter för tillfället i Kimi och det stall han kör för. Jag är mäktigt imponerad av förberedelserna inför varje race. Det finns nog ingen sport som har noggrannare förberedelser och dessa varierar inför varje lopp och minsta lilla felberäkning eller ändrade förutsättningar under loppets gång kan få stor betydelse. Ju mer man lär sig om F1, ju intressantare blir det.

Till skillnad mot vissa i detta forum vill jag ha bra race och önskar inte att motståndarnas bilar ska haverera eller krascha utan jag vill att Kimi ska köra ifrån alla, precis som han nu gör när bilen håller.

En del insändare här har hållit så låg niva så man baxnar.
När man angriper skribenters barn och föräldrar, hör man inte hemma här.

Jag har genom denna sport fått många vänner för livet. I Tyskland, Frankrike, England samt i år också i Turkiet. Men de flesta har jag i Sverige.

Mina tyska "Ferrari dårar" som jag skrivit om i en egen tråd är fantastiska vänner och riktiga F1 fans, d.v.s. dom ser och framhåller, precis som jag, det som är bra även hos en motståndare.

Dom älskar Kimi som förare men vill inte ha honom förrän M.S. väljer att lägga av. Dom erkänner ärligt att det finns en rädsla för att om Kimi och M.S. kör i samma stall, samtidigt, kan det visa något dom inte vill inse.

Sista veckan har atmosfären i forumet varit suveränt, hoppas att det fortsätter. Man får ge pikar och retas, bara man gör det med glimten i ögat.

Jag vill fortfarande läsa kommentarer från dej och han du ser upp till men skippa hatet, påhoppen och var seriös och beskriv det ni såg och inte det ni ville se.

Även om det gör ont måste ni ta till er det faktum att McLaren och Kimi är snabbast just nu, men att det kan ändras fort.

Jag gillar inte Ferrari men vill ha dom där uppe så jag hoppas att deras trend nu har vänt.

Hoppas på bättre race än det Ungerska, resten av året.

Ha det bra!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Det är så vackert och begåvat skrivet så man blir tårögd. :D :up:

"Jag gillar inte Ferrari men vill ha dom där uppe så jag hoppas att deras trend nu har vänt. "

Jag gillar inte Kimi, Montoya och Ron Dennis och vill helst ha dom i en "gravelltrap" . :D Och jag inte bara hoppas utan ber till högre makter att det skall hända varje lopp. :D

Användarens profilbild
Beaner

Inlägg av Beaner »

Redbull ger dig vingar!!!

Bild

:lol:
Second place = First loser
Tiresias

Inlägg av Tiresias »

minna skrev:
Tiresias skrev:
minna skrev: Det finns inte en chans att det skulle vara stallorder. McLaren släpper inte 8 poäng när konstruktörs-VM står på spel.
Du verkar tro att det här är Jeopardy. Först skrev jag svaret och sen ställer du frågan.
Ditt svar var ju felaktigt så jag ställde en motfråga för att du skulle få en dubbelchans, men tyvärr brännde du den chansen också :( ...lessen men du får nöja dig med en weekend i Novosibirsk som 3:e och sista plats i F1-Jeopardy :( Bättre lycka nästa gång.
minna

Inlägg av minna »

Tiresias skrev:
minna skrev:
Tiresias skrev: Varför inte? De har släppt poäng förr...
Ditt svar var ju felaktigt så jag ställde en motfråga för att du skulle få en dubbelchans, men tyvärr brännde du den chansen också :( ...lessen men du får nöja dig med en weekend i Novosibirsk som 3:e och sista plats i F1-Jeopardy :( Bättre lycka nästa gång.
Vi tar det från andra hållet så du fattar.

Jag: McLaren släpper inte 8 poäng

Du: Varför inte? De har släppt poäng förr

Jag: konstruktörs-VM står på spel.

Blev det lättare. :puss:
Gösta

Inlägg av Gösta »

minna skrev:
Tiresias skrev:
minna skrev: Du verkar tro att det här är Jeopardy. Först skrev jag svaret och sen ställer du frågan.
Vi tar det från andra hållet så du fattar.

Jag: McLaren släpper inte 8 poäng

Du: Varför inte? De har släppt poäng förr

Jag: konstruktörs-VM står på spel.

Blev det lättare. :puss:
Inte ett dugg lättare!!!

Dom har släppt poäng förut!!!

minna

Inlägg av minna »

Gösta skrev:

" Inte ett dugg lättare!!! Dom har släppt poäng förut!!! "

Resonerar man som du släpper Ferrari poäng hela tiden, dom kanske inte heller vill vinna konstruktörs-VM. :doh:
Användarens profilbild
Mr T

Inlägg av Mr T »

minna skrev:Gösta skrev:

Resonerar man som du släpper Ferrari poäng hela tiden, dom kanske inte heller vill vinna konstruktörs-VM. :doh:
:up: :D
Say no more...
http://personal.inet.fi/cool/boive/00-spa.mpg
Nico Rosberg: Dad a hero, but Hakkinen is my idol.
minna

Inlägg av minna »

Mr T skrev:
minna skrev:Gösta skrev:

:up: :D
http://personal.inet.fi/cool/boive/00-spa.mpg

Underbart, läckert, kan det göras snyggare. Tidernas snyggaste omkörning. Tänk om man kunde få känna M.S. känslor i detta ögonblick.