jAsO skrev:Det vore perfekt med tanke på hur lika budgeten är för CART- respektive F1-stall. Skulle gå som smort!
/Anders
tja, tror inte budgeten för Minardi och Jordan skiljer sig så mycket mot dom främsta CART teamen..... och fördelen kan ju vara att Minardi inte garanterat är sist längre
Bra. Håll nu i den känslan till den dag tveksamma manövrar på banan är under utredning av Naziir Skoghag
Klart jag gör..... fast i SLC så har vi våran egen lilla mosley med fast här heter han Hillebrink och är SBF-domare........ så jag likväl som Ecclestone kan inte hjälpa till med straff-lindring tyvärr.
Bra. Håll nu i den känslan till den dag tveksamma manövrar på banan är under utredning av Naziir Skoghag
Klart jag gör..... fast i SLC så har vi våran egen lilla mosley med fast här heter han Hillebrink och är SBF-domare........ så jag likväl som Ecclestone kan inte hjälpa till med straff-lindring tyvärr.
Däremot kan jag (SLCs Charlie Whiting) vara dig behjälplig.
Jag är ju dessutom stor Minardifan så jag känner ju per automatik för er
JTarnstrom skrev:Undrar när straffet för oss kommer. Vi körde ju demonstrativt in i depån redan innan tävlingen började på Mantorp.
Tärnström
Men enligt ryktet skall det inte ha gått för fort i kurva 13 för er, utan på rakan och därav en plötslig motorbroms för att inte spränga däcken. Stämmer det?
Vi hade vissa tekniska problem, som enkelt hade kunnat lösas .... tja det vete fan hur det hade kunnat lösas, men en enda lång långsam kurva istället för en raksträcka, en kurva där man inte var i närheten av femmans växel, hade gjort susen
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish