Önskescenario på Formelbils-sidan för 2006
-
Önskescenario på Formelbils-sidan för 2006
Med allt strul med F1 - GPWC och IRL-CART så tycker iaf att det ultimata vore om GPWC struntade i FIA och Ferrari och istället gick ihop med CART
Så kan IRL och FIA/Ferrari köra ihop med 17 tävlingar på Indianapolis
Så kan IRL och FIA/Ferrari köra ihop med 17 tävlingar på Indianapolis
Moderator-polis
-
-
-
-
tja, tror inte budgeten för Minardi och Jordan skiljer sig så mycket mot dom främsta CART teamen..... och fördelen kan ju vara att Minardi inte garanterat är sist längrejAsO skrev:Det vore perfekt med tanke på hur lika budgeten är för CART- respektive F1-stall. Skulle gå som smort!
/Anders
Moderator-polis
-
-
-
Bra. Håll nu i den känslan till den dag tveksamma manövrar på banan är under utredning av Naziir SkoghagSLC skrev:Dig gillar jagLuckyStrike1 skrev:också VM-status för SLC.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Klart jag gör..... fast i SLC så har vi våran egen lilla mosley med fast här heter han Hillebrink och är SBF-domare........ så jag likväl som Ecclestone kan inte hjälpa till med straff-lindring tyvärr.LuckyStrike1 skrev:Bra. Håll nu i den känslan till den dag tveksamma manövrar på banan är under utredning av Naziir SkoghagSLC skrev:Dig gillar jagLuckyStrike1 skrev:också VM-status för SLC.
Moderator-polis
-
Däremot kan jag (SLCs Charlie Whiting) vara dig behjälplig.SLC skrev:Klart jag gör..... fast i SLC så har vi våran egen lilla mosley med fast här heter han Hillebrink och är SBF-domare........ så jag likväl som Ecclestone kan inte hjälpa till med straff-lindring tyvärr.LuckyStrike1 skrev:Bra. Håll nu i den känslan till den dag tveksamma manövrar på banan är under utredning av Naziir SkoghagSLC skrev: Dig gillar jag
Jag är ju dessutom stor Minardifan så jag känner ju per automatik för er
/Kristian
-
- Moderator
Undrar när straffet för oss kommer. Vi körde ju demonstrativt in i depån redan innan tävlingen började på Mantorp.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Det är redan utdömt och utdelat .....JTarnstrom skrev:Undrar när straffet för oss kommer. Vi körde ju demonstrativt in i depån redan innan tävlingen började på Mantorp.
Tärnström
En av dom begåvade team-medlemmarna fick ju straffarbeta hela helgen med Linuxmaskiner och annat obskyrt i ettorna och nollornas värld
P.s tack föresten Pastis för all hjälp
Moderator-polis
-
-
Vi hade vissa tekniska problem, som enkelt hade kunnat lösas .... tja det vete fan hur det hade kunnat lösas, men en enda lång långsam kurva istället för en raksträcka, en kurva där man inte var i närheten av femmans växel, hade gjort susen
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"