sen finns det ju alltid gobitar att hitta på tyska www.mobile.de som denna
680 hk
http://www.mobile.de/SIDHBfXq-4yNmhudq8 ... 90&top=211&
Ja faan, både Mersa och BMW fuskar på sina test... vart fan ska det sluta?AndersF1 skrev:Såhär får man ihop ett positivt testresultat:
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 39,00.html
AndersF1 skrev:Vad förvånande att det kom BMW-kritik i ditt svar - jag är förbluffad...
Jag trodde hela ditt inlägg ironiserade över MBs fixade tester. Och jag i min tur ironiserade över det och BMW panikartade hantering av fiaskot med 5-seriens väghållning. Det är inte jag som kommer med kritiken här...AndersF1 skrev:Jaså, hur många inlägg har jag skrivit med MB-kritik?
Dina BMW-klaganden kommer ju oavsett vilket bilmärke tråden handlar om. En av dina stora livsuppgifter?
KlirrEnzoF1 skrev: lite synd att det inte går att diskutera bilar med dig utan att du sätter taggarna utåt. Men en fördel är att du borde få bättre förståelse för extremreligiösa - samma mamma så att säga!
Jo, men samtidigt kan man ju göra chokladsås på vit choklad, och då har man igen ett problem.AndersF1 skrev:Ja, mycket bättre. Främst för att de är färre och dessutom syns de bättre i chokladsås, vilket kan vara viktigt.
Tja, visa mig gärna ett av mina inlägg "mot" BMW som jag inte faktaunderbygger med länkar till tester eller annat vettigt resonemang!LuckyStrike1 skrev:KlirrEnzoF1 skrev: lite synd att det inte går att diskutera bilar med dig utan att du sätter taggarna utåt. Men en fördel är att du borde få bättre förståelse för extremreligiösa - samma mamma så att säga!
Kras
Klirr
Klirr
Kraaasss
Ja, och jag syftade självklart till debaclet med TVs test av 5-serien som visade att bilen (eller snarare ESP-systemet) är felkonstruerat och att BMW försökte skyla över det genom ett "fuskigt" test.LuckyStrike1 skrev:Anders länkade ju till Aftonbladet, och det kändes hyfsat mycket som "fakta"
I övrigt piggade jag bara upp stämningen med lite glada tillrop och ljud.
Vi kan inte alla vara sura och griniga och bråkiga. Några av oss måste bidra med lite glada tillrop och roliga smileys för att lätta upp saker och ting.
Klirr
Kraaaass
Klirrrrr
Det är sådant här som får mig att undra om man ska ta dina inlägg på allvar eller inte?EnzoF1 skrev:Nåväl, historien visar tyvärr att det är svårt att diskutera bilar med BMW-ägare som ju verkar få ett rött skynke framför ögonen så fort nåt som ens påminner om negativ kritik mot märket lägga fram. Precis som att diskutera med fanatiska pingstvänner och andra som utger sig för att vara kristna men som snarare springer djävulens vägar.
Trist Lucy, trist!