Jag begriper inte ens att du orkar, för du vill egentligen inte ha mina svar här, och det tror jag att de andra inte vill ha heller, så lägg ner för fan.EnzoF1 skrev:Det verkar som om ElSchorcho läser samma tidningar som Jari får sin information från! Det som står i de finska tidningarna överensstämmer inte nödvändigtvis med det övriga världen får läsa...
Gösta skrev:El Scorcho skrev:.
Sammanfattning..Mika körde oftast skiten ur Michael och ni klarar inte av det.
Du verkar påläst.
De lopp båda körde i, hur ser det egentligen ut??
Du vet att när det gäller nagelbiteri och kunskaper om F1 så har du inte diddelysqwatt att komma med och förmodligen, om du inte vore så himla iq-befriad, så hade du kunnat söka dig till svaret på alla era frågor, då ni ställt dem om och om och om igen, när ni tror att någon glömt hur det gick till egentligen.
Om och om igen brukade jag flika in att det inte riktigt varit som ni säger, eller vari nu bristerna legat.
På Atlas bulle finns en avdelning som heter Atlas court som tar upp de flesta fall ni diskuterar om och om och om igen.
Läs dem gärna, ni behöver inte ens hålla med i allt, det gör inte jag heller, men då får ni i alla fall fakta rätt, för det är ni verkligen skitdåliga på numera. Jag är nästan besviken. NI ska kalla er F1-fantaster?
Skärp er.
(http://forums.atlasf1.com/forumdisplay. ... forumid=12)