Vad tror ni om det? Blir det något tror in???

Ha det/JJ
Jari skrev:Nej, det kan man nog inte påstå, men å andra sidan är jag inte helt säker på hur man kommer fram till att Alx "är bättre än Björn" bara sådär.
Man kan anse att han kanske är en större talang baserat på det man sett, och jag har sett ett antal lopp som både han och Björn kört. Men att jämföra helt sonika mellan olika klasser är inte helt rättvisande alla gånger.
Jag tror att båda kanske har det som krävs för att nå F1, men ingen av dem har ännu visat sig vara den "nye Kimi Räikkönen". (Ursäkta nationalismen här, men han gjorde kometkarriär på grund av vissa anledningar)
Du menar så som Ferrari i många år haft som uttalad strategi att aldrig anställa en italiensk förare?HASSE skrev:Det lite Svenska är att vi är lite dåliga på att tala för våra egna Jag menar vi har haft Ove Andersson som stallchef i Toyota och jag minns när dom frågade homom om BW så sa han ungeföär "ja det är imponerande resultat men klassen på F3000 verkar inte så hög" hade han varit sydlänning on landsman som förare så hade han skriket "honom skall jag ha i mitt team".
Om de nu har haft det. eller om de inte vill stöta sig med italienarna genom att säga att Trulli och Fisi inte duger...LuckyStrike1 skrev:Du menar så som Ferrari i många år haft som uttalad strategi att aldrig anställa en italiensk förare?HASSE skrev:Det lite Svenska är att vi är lite dåliga på att tala för våra egna Jag menar vi har haft Ove Andersson som stallchef i Toyota och jag minns när dom frågade homom om BW så sa han ungeföär "ja det är imponerande resultat men klassen på F3000 verkar inte så hög" hade han varit sydlänning on landsman som förare så hade han skriket "honom skall jag ha i mitt team".
Wirdheims namn har i rykteskarusellen nämnts som ett av många namn för en andra bil i två stall i Champ Car:JJ skrev:Ja då var klart att Wirdheim inte fick platsen i Williams.
Hoppas det blir något i CART i stället då!
Någon som har en aning om vad som är på gång?