men framvingen är inte densamma som tidigare http://www.f1total.de/bilder/2004/tests/imo03/z054.jpg ....tycker jag i.a.f.
RATTMUFF?

Tack Nisse för länken - det borde vara fler som du här på forumet. Hela idén är ju att tillföra nåt som kan intressera.Nisse skrev:http://users.tpg.com.au/mccant/f1_alber ... acher1.wmv
Schummie provar att ställa upp skrotet efter tipsen han fick av Petter.
Personligen anser jag det är trist att en komponent (däcken) som inte tillverkas av de enskilda teamen har sån avgörande betydelse för bilarnas "pace".Cuscino skrev:Jaha, Bridgestone verkar åter ha dragit ifrån Michelin så det ser ut att bli den vanliga visan i år igen. Trist, frågan är om det är värt att avbryta nattsömnen i förtid på söndag morgon...!
Du har lite fel du Fp730a!Fp730a skrev:Schumi körde skjortan av alla andra och med vilken stil. Fyra varv körde han, det måste ju slita mindre på motorn än att ligga och pressa som Mclaren gjorde minst det dubbla antalet varv ?... Jag vet inte men jag kan tänka mig att dessa motorer är gjorda för att gå för fullt..
Jag tyckte också att williams såg skumpiga ut. Inte så anmärkningsvärda alls förutom deras fula bil!
Apropå björn tyckte jag det såg lungt och bra ut (de lilla man fick se) han är ju inte känd direkt för att vara speciellt yvig.
ähhhhh. jag kopierade den och surfade vidare - glömde varifrån jag tog den, orkar/orkade inte gå tillbaka till alla platser för att se var den fanns men det var i alla fall en från en intervju där alla förare intervjuades (många i alla fall).Linnofil skrev:Skönt guuben att du både är specifik och citerar en säker källa.... Föredrar nog mormor, specifikare och kanske t.o.m. säkrare!källa internet
Annars så står det mycket beröm från Webber om BW på jaguars site under träning 1/2. Rena Linnmusiken för svenska öron!
Enligt ett välbesökt forum på andra sidan stan så påstår Örnulf att alla kört med 55 kg soppa i tankarna.....sen kan man ju fundera ut resten själv!Crazy F1 skrev:Tärnström...jag är också inne på din linje, det kan ju vara så att Ferrari sattsade hårdare än de andra...men sammtidigt ställde jag mig frågan, kan man sattsa EN SEKUND! snabbare än de andra...???Jag vet inte faktiskt.
Örnulf menade nog att Jaguarförarna MW och CK körde med 55 kg soppa.Gonzo skrev:Enligt ett välbesökt forum på andra sidan stan så påstår Örnulf att alla kört med 55 kg soppa i tankarna.....sen kan man ju fundera ut resten själv!Crazy F1 skrev:Tärnström...jag är också inne på din linje, det kan ju vara så att Ferrari sattsade hårdare än de andra...men sammtidigt ställde jag mig frågan, kan man sattsa EN SEKUND! snabbare än de andra...???Jag vet inte faktiskt.
Man får väl ta till dom halmstråna som finns - fast läckan lär väl inte ha funits kvar på kvalet?Transalp skrev:Ferrari-bilarna läckte ju olja så dom kommer nog inte i mål i natt..
Det var väl ingen läcka - så som många uppfattar det - utan närmast att motorn hade "svettats" lite olja.....du vet. Så vet jag om saken...behöver inte alls stämma.SunnyRikard skrev:Det här med oljeläckaget på Ferrari. Vart har ni sett eller hört det? Gäller det bägge bilarna?
Eller är det ett försök till skämt......
Hoppas det.Sami skrev:Först in och tanka är.
1. Webber
2. Button
3. Ferrari