Riktigt kul att läsa hur tvärsäkert vissa uttalar sig om olika förare.

Skall bli intressant att summera säsongen i höst. Någon av er kommer förmodligen ha rätt...
Själv tillhör jag, vilket säkert redan framgått, Ferrari/Schumi supportrarna men jag är långt ifrån lika bergsäker som vissa andra... Visst har säsongen börjat sensationellt bra (med tanke på att de kör fjolårsbilen) för Ferrari men än är det för tidigt att ta ut VM-titeln. Mycket kan hända.
Sen det här med Williams. Om Ralf Schumacher bara ser till att koncentrera sig på sin egen körning och sina egna resultat så tror jag han kan besegra Montoya över en säsong. RS är minst lika snabb och betydligt mer disciplinerad än JPM. Men om han låter sig bli indragen i ett psykkrig mot sin stallkamrat så förlorar han. Ralf har en tendens att förivra sig och bli överambitiös (som i Melbourne) när han blir utsatt för press. Ett drag som han har gemensamt med Michael, som också har gjort en del överilade manövrar i pressade situationer. En av de få svagheterna hos Michael Schumacher skulle jag vilja påstå, även om han har arbetat bort mycket av det under de senaste åren.
Nej, jag tror nog på ytterligare en VM-titel för Schumacher och Ferrari men där bakom kan det gå hur som helst. Barrichello, Coulthard, Schumacher dy, Montoya eller Räikkönen.