Tack Blomman och TV4+
-
Tack Blomman och TV4+
Avslutningen på säsongen var bra (hyfsad timing med reklaminslagen) och jag hoppas verkligen att Blomman blir kvar som kommentator. Kan vi nu få lite inslag före och efter loppen så kan det bli riktigt kul att se Formel 1 på TV nästa säsong.
-
-
-
Tackar Janne Som alltid snyggt jobbat tillsammans med Eje. Jag hoppas TV4 inser att Ringart och gänget bör hålla sig väldigt långt från F1-studion nästa säsong och överlåta den åt proffsen.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Tack hörni.....
Jag har sett att en del reaktioner finns angående vad jag tyckte om Schumacher-manövern. Jag måste ändå säga att jag står för vad jag tycker....och reglen är ju att du bara får byta en gång.
Jag tycker oxå att vår säsong har varit hyffsad, svårt att sitta "offtube".
Reklamen var lite kortare idag, som alltid i TV4+, i eftermiddag blir dom lite längre vilket inte gör något eftersom det är bandat.
Jag har sett att en del reaktioner finns angående vad jag tyckte om Schumacher-manövern. Jag måste ändå säga att jag står för vad jag tycker....och reglen är ju att du bara får byta en gång.
Reklamen var lite kortare idag, som alltid i TV4+, i eftermiddag blir dom lite längre vilket inte gör något eftersom det är bandat.
-
Totalt sett så har ni gjort ett bra jobb gubbar, och gjort ett ärligt försök att vara opartiska, ser saker inte bara utifrån en synvinkel som är allrådande på detta ställe.
Ni kommer med tankar och funderingar i en bra analyserande mix och har dessutom lite insiderinfo som är intressant.
Så grattis till ett bra jobb!
Ni kommer med tankar och funderingar i en bra analyserande mix och har dessutom lite insiderinfo som är intressant.
Så grattis till ett bra jobb!
-
Jag hoppas då att "Blomman" kommer tillbaka till Canal digitals sändningar nästa år om dom börjar att sända igen för då lär man ta en säsongs biljett på kiosken. Då slipper man all reklam och får tillbaka överblicksbilden den har varit mycket saknad den här säsongen det är mycket man missar utan den.
-
-
-
Håller med dig lite där blomman, tack för en go säsong, skippa eje och satsa på en studio Formel1 innan kval och race hade varit ett bra inslag .. vi vill ju se mer av F1 och inte dessa stressade grejjorna som att ni bryter från presskonferanser!Blomman skrev:Tack hörni.....
--------------------------------------------------------
Wirdheim till F1 2004!
Wirdheim till F1 2004!
-
Jag tycker att Eje fyller en viktig funktion, han är ofta väldigt moderat i sina uttalanden och det tror jag att en reporter måste vara för att hålla i längden.Håller med dig lite där blomman, tack för en go säsong, skippa eje och satsa på en studio Formel1 innan kval och race hade varit ett bra inslag
Eje och Blomman kompletterar varandra perfekt, två par ögon ser alltid mer än ett..
Stort tack till er båda för den gångna säsongen.
/S
"All bleeding eventually stops."
-
Att jag skulle instämma i vad du säger är förvånande för mig o säkert för dig oxå, men du verkar ju greppa det här!Slusk skrev:Jag tycker att Eje fyller en viktig funktion, han är ofta väldigt moderat i sina uttalanden och det tror jag att en reporter måste vara för att hålla i längden.Håller med dig lite där blomman, tack för en go säsong, skippa eje och satsa på en studio Formel1 innan kval och race hade varit ett bra inslag
Eje och Blomman kompletterar varandra perfekt, två par ögon ser alltid mer än ett..
Stort tack till er båda för den gångna säsongen.
/S
-
-
Sällar mig till skaran och tackar dig Blomman för en bra säsong som komentator. Saknar dock Kiosken på CD och hoppas att den kommer tillbaks med dig bakom spakarna.
Vad gäller den omdiskuterade manövern mellan Michael och Ralf så slutar man aldrig att förvånas över hur "konsekvent" dommarkåren bedömmer race incidenterna
Vad gäller den omdiskuterade manövern mellan Michael och Ralf så slutar man aldrig att förvånas över hur "konsekvent" dommarkåren bedömmer race incidenterna
-
-
Kan bara instämma, fantastisk bra kombination.
Jag var i Sverige i helgen och hade förmånen att se racet på TV4+, otrolig glädje med Blomman och Eje.
Visserligen är de engagerade här i Norge och skriker/hetsar under loppen, tyvärr så är de inte i närheten av de svenska.
Hoppas kunna bli erbjuden Tv4+ på digitalnätet hos min leverantör om inte allt för länge.
Jag var i Sverige i helgen och hade förmånen att se racet på TV4+, otrolig glädje med Blomman och Eje.
Visserligen är de engagerade här i Norge och skriker/hetsar under loppen, tyvärr så är de inte i närheten av de svenska.
Hoppas kunna bli erbjuden Tv4+ på digitalnätet hos min leverantör om inte allt för länge.
Sit Rubens sit!
- Good boy
- Good boy
-
Tack TV4 plus för en bra säsong
Blomman: Har du lite insiderinfo om hur det komer se ut nästa år vad gäller kval och race Har hört att Fia ska lägga ner fredagskvalet.
Eje och Blomman kompletterar varandra bra. Det är ju bara att tänka tillbaka (med förskräckelse) några år i tiden. Då hade vi Björn Andersson som kommentator. Han kunde inte hålla reda på något. Kanske antal varv och att Ferraris bil var röd. Arthur var skräcken själv. Han är definitionen på en kass kommentator. Kolla själva i Svenska Akademins ordlista.
Blomman stanna!!!! You rules!!!!
Blomman: Har du lite insiderinfo om hur det komer se ut nästa år vad gäller kval och race Har hört att Fia ska lägga ner fredagskvalet.
Eje och Blomman kompletterar varandra bra. Det är ju bara att tänka tillbaka (med förskräckelse) några år i tiden. Då hade vi Björn Andersson som kommentator. Han kunde inte hålla reda på något. Kanske antal varv och att Ferraris bil var röd. Arthur var skräcken själv. Han är definitionen på en kass kommentator. Kolla själva i Svenska Akademins ordlista.
Blomman stanna!!!! You rules!!!!
-Red Bull Racing
-
-
-
-
-
-
Nej, inte på mina svenskalektioner. Tänkte väl att du skulle dyka upp. Den där diskussionen tror jag bestämt vi har haft förut... Lektioner i svenska språket, svenskalektioner, lektioner i hur det är att vara svensk, svensklektioner.ANFRAN skrev:Och så lärde man sig att det hette svensklektionerna.AndersF1 skrev:På svenskalektionerna lärde man sig dock att det hette engelskalektionerna.Joakim Quensel skrev: Hur var det nu igen man lärde sig böjningen på engelska lektionerna?
-
Fan också. När man kommenterar någons språk så får man se till att själv ha torrt under fötterna. Att man aldrig lär sig...
Fast å andra sidan, språket förändras kontinuerligt och man kan ju också se det som att det korrekta svenska språket är det som används.
Sökning på Google gav:
"engelska lektionerna" 27 träffar
"engelskalektionerna" 32 träffar
"engelsklektionerna" 67 träffar
OK, min stavning ligger fortfarande sist, men snart är jag förbi!
Fast å andra sidan, språket förändras kontinuerligt och man kan ju också se det som att det korrekta svenska språket är det som används.
Sökning på Google gav:
-
Varför i överhuvudtaget diskutera detta här?Joakim Quensel skrev:Fan också. När man kommenterar någons språk så får man se till att själv ha torrt under fötterna. Att man aldrig lär sig...
Sökning på Google gav:
Glöm ej att det finns många som faktiskt har stora problem med att stava som de inte rår för själva, ska de aldrig våga skriva här?
Och Joakim, använd inte Google som rättstavningshjälp det finns bättre varianter, http://www.nada.kth.se/~viggo/stava/
-
- Utvisad
Om nu JQ inte menade att lektionerna var engelska... jag hade t.ex. amerikanska lektioner första året på KTH...AndersF1 skrev:På svenskalektionerna lärde man sig dock att det hette engelskalektionerna.Joakim Quensel skrev:Hur var det nu igen man lärde sig böjningen på engelska lektionerna?Freddan skrev: You rules!!!!
inte lätt det där...
-
- Utvisad
-
-
- Utvisad
Gamle Hal ja... skickade ett mail till honom med min uppskattning och han svarade och tackade... underskrivet /Hal lätt miljöskadad kille antar jag...Razor skrev:Ja, de var faktiskt amerikanska... från MIT
Förresesten så hade jag Viggo, som har gjort stavningskontrollen du länkade till, som lärare på KTH...
-
-
-
-
Tackar....
Din iaktagelse från Mantorp är nog alldeles riktig, tyvärr var ju bakaxeln krokig när det var dags för mej att åka men jag fick beskedet att inget kunde gå sönder och for iväg. Att bilen hoppade när jag körde berodde nog mest på föraren inte på bilen, jo lite kanske. Men det var väldigt kul.
JB
Din iaktagelse från Mantorp är nog alldeles riktig, tyvärr var ju bakaxeln krokig när det var dags för mej att åka men jag fick beskedet att inget kunde gå sönder och for iväg. Att bilen hoppade när jag körde berodde nog mest på föraren inte på bilen, jo lite kanske. Men det var väldigt kul.
JB
-
-