Tre plättar hög och m a o en levande förkortningCheever skrev:Han är en tvärhand som alla andra F1-förare. Height 1.75m Weight 63kg.

Frågan om någon hinner det innan han kör av och kraschar.El Scorcho skrev:Jag hoppas Sato visar sin avsaknad av klass och kör väldigt väldigt sakta. Han får gärna bli varvad flera gånger.
Det har vi redan sett när JV gick från Williams ----> BAREl Scorcho skrev: Det vore kul att se Villeneuve i något team nästa år..bara för att bevisa hur dålig BAR-bilen är.
Och JB hade problem.Jippe skrev:Men då ska man komma ihåg att SATO kan køra den banan och blunda
Jag tycker att det är bra för sporten att det finns förare som Sato - inget feglir där inte!LuckyStrike1 skrev:Körde Sato rally idag?
Han som satt i den bilen innan Sato var väl så vitt jag vet inte heller någon fegis.guuben skrev:Jag tycker att det är bra för sporten att det finns förare som Sato - inget feglir där inte!LuckyStrike1 skrev:Körde Sato rally idag?
Och sedan har han Firman snett bakom ocksåfrongor skrev: Min idol körde ju lite för aggressivt och sladdigt... Jag är inte sen att erkänna det.. Men snyggt är det, vilken passion.. Hur känner ni schumifans att ha den nutida kamikazepiloten snett framför er idol imorgon....
Vilken prestation av Kimi.........vilken nörd du är, spekulera i vilka som ska köra av vilka.....!Alfa skrev:Firman och Sato tar ut Schumi, Montoya och Barrichello tar ut varandra, Kimi tar tre positioner i starten och kör upp sig resten. Kimi slutar på första plats och tar sitt första världsmästarskap i F1. Så kommer det att gå, tro mig. Jag är finländare så jag vet
Huvudsaken att Skummen inte tar poäng och KIMI the Iceman vinnerAlfa skrev:Firman och Sato tar ut Schumi, Montoya och Barrichello tar ut varandra, Kimi tar tre positioner i starten och kör upp sig resten. Kimi slutar på första plats och tar sitt första världsmästarskap i F1. Så kommer det att gå, tro mig. Jag är finländare så jag vet
Ha ha, som ditt..Alfa..Kimi-licker..Alfa skrev:Det ska jag göra Gonzo. Tack för ditt inlägg, det var givande!
![]()
Alfa skrev:Firman och Sato tar ut Schumi, Montoya och Barrichello tar ut varandra, Kimi tar tre positioner i starten och kör upp sig resten. Kimi slutar på första plats och tar sitt första världsmästarskap i F1. Så kommer det att gå, tro mig. Jag är finländare så jag vet
Vad vore Forza utan Gonzo?Alfa skrev:Vad vore Forza utan Gonzo?
Mer seriöst, men färre inlägg och färglösare
Helt allvarligt tror jag nog oxå att det blir att fira Schumi och Ferrari imorgon..Men en rolig vändning skulle det bli om Kimi och Williams skulle lyckas.
Bara sju timmar kvar nu...
"Raining" (enl. F-1 live klockan 06.40 sv.tid)manson skrev:Nån som vet hur vädret är just nu??(På Suzuka menar jag nu) Sitter på jobbet och måste följa loppet på nätet...grrrr.....