Hur många tror att Schumi tar titeln på Indy?

Kungaklassen av motorsport...
Crazy F1

Hur många tror att Schumi tar titeln på Indy?

Inlägg av Crazy F1 »

Precis, hur många tror att VM avgörs i morgonkväll?

Eller vissa av er/oss tror kanske att Montoya eller Raikkonen tar hem mästerskapet...Hur det nu än slutar så har denna säsongen varit en av de intressantaste på väldigt länge.
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Inte många :roll:
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Den som tror att mästerskapet avgörs imorgon hoppas nog på lite mycket. Teoretiskt, ja men i praktiken troligtvis inte.

Men ett spännande race blir det nog........
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Gonzo skrev:Den som tror att mästerskapet avgörs imorgon hoppas nog på lite mycket. Teoretiskt, ja men i praktiken troligtvis inte.

Du menar att mästerskapet avgörs teoretiskt (ikväll) men inte i praktiken... :-? :roll: :wink:
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Bopper skrev:
Gonzo skrev:Den som tror att mästerskapet avgörs imorgon hoppas nog på lite mycket. Teoretiskt, ja men i praktiken troligtvis inte.

Du menar att mästerskapet avgörs teoretiskt (ikväll) men inte i praktiken... :-? :roll: :wink:
Aha en detalj där som var fel (jag skrev ju efter midnatt), ok IDAG går loppet, mycket riktigt Bopper, du är riktigt uppmärksam du!

Teoretiskt finns möjligheten att mästerskapet avgörs IDAG. Om du inte fattar resten kan jag inte hjälpa dig.
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Gonzo skrev:Aha en detalj där som var fel (jag skrev ju efter midnatt), ok IDAG går loppet, mycket riktigt Bopper, du är riktigt uppmärksam du!

Teoretiskt finns möjligheten att mästerskapet avgörs IDAG. Om du inte fattar resten kan jag inte hjälpa dig.
Äh, glöm alltihop. Fast det var inte det där med imorgon/idag/ikväll jag tänkte på.
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Det tror inte jag iallafall :saucy: den som vinner tror jag blir kimi
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Bopper skrev:
Gonzo skrev:Aha en detalj där som var fel (jag skrev ju efter midnatt), ok IDAG går loppet, mycket riktigt Bopper, du är riktigt uppmärksam du!

Äh, glöm alltihop. Fast det var inte det där med imorgon/idag/ikväll jag tänkte på.
Ok, missförstod dig....då ska jag svara på ett annorlunda sätt.

Tror inte att mästerskapet kommer vara avgjort ikväll, men teoretisk finns en chans.

Om Kimi vinner så blir det förmodligen ännu mer spännande på Suzuka och det är ju inte fel.
Martin_Granberg

Inlägg av Martin_Granberg »

Gonzo skrev:Tror inte att mästerskapet kommer vara avgjort ikväll, men teoretisk finns en chans.
Den omvända är nog mer troligt, att det är avgjort i praktiken - men inte teoretiskt. Kanske :-?
Användarens profilbild
jajo

Inlägg av jajo »

I teorin är det ingen skillnad på teori och praktik - men i praktiken är det.
/Jan
Användarens profilbild
SunnyRikard

Inlägg av SunnyRikard »

Nop, avgörs i Japan. Montoya tar dagens race.

Jag måste hålla med Jackie Stewart, dags att ge plats för nya förare. Typ Wirdheim ;-)
"U.S. Grand Prix Notes Jackie Stewart says Schumacher should retire now, while on top. Call it a career at season's end, while you're still "The Great Schumey"
http://www.dfw.com/mld/dfw/sports/motor ... 881897.htm
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Martin_Granberg skrev:
Gonzo skrev:Tror inte att mästerskapet kommer vara avgjort ikväll, men teoretisk finns en chans.
Den omvända är nog mer troligt, att det är avgjort i praktiken - men inte teoretiskt. Kanske :-?
Varför handlar så många inlägg om svenska här??

Det blir en lek med formuleringar och ord istället för att diskutera kärnfrågan, typiskt kärringsnack!

I praktiken finns en teoretisk chans att Kimi och JPM kraschar samtidigt som Schumi vinner, vilket i praktiken innebär i att Schumi vinner mästerskapet här!

Men det är fortfarande ett teoriserande kring möjligheten, praktik blir det bara när det hänt.

Comprendes.......
Martin_Granberg

Inlägg av Martin_Granberg »

Gonzo skrev:
Martin_Granberg skrev:
Jag skrev om sannolikhet inför dagens lopp.

/Martin
Användarens profilbild
Gonzo

Inlägg av Gonzo »

Martin_Granberg skrev:
Gonzo skrev:
Martin_Granberg skrev: Den omvända är nog mer troligt, att det är avgjort i praktiken - men inte teoretiskt. Kanske :-?
Jag skrev om sannolikhet inför dagens lopp.

/Martin
Var då?????????

Det blev inte avgjort i praktiken, teoretiskt är det möjligtvis avgjort men nej, det är inte avgjort förräns efter suzuka.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Ska vi tro att MS lägger av nu? Även om han fortfarande är snabb så har han helt klart sina bästa år bakom sig. Vore väl perfekt att avsluta karriären med att säkra sjätte VM-titeln i sista loppet!
Användarens profilbild
manson

Inlägg av manson »

Japp, tror och hoppas det!!

:wave: Schumi :wave: