Hur många tror att Schumi tar titeln på Indy?
-
Hur många tror att Schumi tar titeln på Indy?
Precis, hur många tror att VM avgörs i morgonkväll?
Eller vissa av er/oss tror kanske att Montoya eller Raikkonen tar hem mästerskapet...Hur det nu än slutar så har denna säsongen varit en av de intressantaste på väldigt länge.
Eller vissa av er/oss tror kanske att Montoya eller Raikkonen tar hem mästerskapet...Hur det nu än slutar så har denna säsongen varit en av de intressantaste på väldigt länge.
-
-
-
Aha en detalj där som var fel (jag skrev ju efter midnatt), ok IDAG går loppet, mycket riktigt Bopper, du är riktigt uppmärksam du!Bopper skrev:Du menar att mästerskapet avgörs teoretiskt (ikväll) men inte i praktiken...Gonzo skrev:Den som tror att mästerskapet avgörs imorgon hoppas nog på lite mycket. Teoretiskt, ja men i praktiken troligtvis inte.
Men ett spännande race blir det nog........
Teoretiskt finns möjligheten att mästerskapet avgörs IDAG. Om du inte fattar resten kan jag inte hjälpa dig.
-
Äh, glöm alltihop. Fast det var inte det där med imorgon/idag/ikväll jag tänkte på.Gonzo skrev:Aha en detalj där som var fel (jag skrev ju efter midnatt), ok IDAG går loppet, mycket riktigt Bopper, du är riktigt uppmärksam du!
Teoretiskt finns möjligheten att mästerskapet avgörs IDAG. Om du inte fattar resten kan jag inte hjälpa dig.
Keep on Boppin´
-
-
Ok, missförstod dig....då ska jag svara på ett annorlunda sätt.Bopper skrev:Äh, glöm alltihop. Fast det var inte det där med imorgon/idag/ikväll jag tänkte på.Gonzo skrev:Aha en detalj där som var fel (jag skrev ju efter midnatt), ok IDAG går loppet, mycket riktigt Bopper, du är riktigt uppmärksam du!
Tror inte att mästerskapet kommer vara avgjort ikväll, men teoretisk finns en chans.
Om Kimi vinner så blir det förmodligen ännu mer spännande på Suzuka och det är ju inte fel.
-
-
-
Nop, avgörs i Japan. Montoya tar dagens race.
Jag måste hålla med Jackie Stewart, dags att ge plats för nya förare. Typ Wirdheim
"U.S. Grand Prix Notes Jackie Stewart says Schumacher should retire now, while on top. Call it a career at season's end, while you're still "The Great Schumey"
http://www.dfw.com/mld/dfw/sports/motor ... 881897.htm
Jag måste hålla med Jackie Stewart, dags att ge plats för nya förare. Typ Wirdheim
"U.S. Grand Prix Notes Jackie Stewart says Schumacher should retire now, while on top. Call it a career at season's end, while you're still "The Great Schumey"
http://www.dfw.com/mld/dfw/sports/motor ... 881897.htm
-
Varför handlar så många inlägg om svenska här??Martin_Granberg skrev:Den omvända är nog mer troligt, att det är avgjort i praktiken - men inte teoretiskt. KanskeGonzo skrev:Tror inte att mästerskapet kommer vara avgjort ikväll, men teoretisk finns en chans.
Det blir en lek med formuleringar och ord istället för att diskutera kärnfrågan, typiskt kärringsnack!
I praktiken finns en teoretisk chans att Kimi och JPM kraschar samtidigt som Schumi vinner, vilket i praktiken innebär i att Schumi vinner mästerskapet här!
Men det är fortfarande ett teoriserande kring möjligheten, praktik blir det bara när det hänt.
Comprendes.......
-
Jag skrev om sannolikhet inför dagens lopp.Gonzo skrev:Varför handlar så många inlägg om svenska här??Martin_Granberg skrev:Den omvända är nog mer troligt, att det är avgjort i praktiken - men inte teoretiskt. KanskeGonzo skrev:Tror inte att mästerskapet kommer vara avgjort ikväll, men teoretisk finns en chans.
/Martin
-
Var då?????????Martin_Granberg skrev:Jag skrev om sannolikhet inför dagens lopp.Gonzo skrev:Varför handlar så många inlägg om svenska här??Martin_Granberg skrev: Den omvända är nog mer troligt, att det är avgjort i praktiken - men inte teoretiskt. Kanske
/Martin
Det blev inte avgjort i praktiken, teoretiskt är det möjligtvis avgjort men nej, det är inte avgjort förräns efter suzuka.
-
-