David Coulthard

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
El Scorcho

David Coulthard

Inlägg av El Scorcho »

Jag har absolut ingenting emot David Coulthard, men är det inte ett generalfel att behålla samma förare i 9 säsonger när han egentligen aldrig har lyckats? Visst, han kaaaaannnn ju vinna titeln nästa år..men ja..jag blir bara så trött på McLaren..Ron Dennis är lika tråkig och trist som en viss förare som kör en röd bil.

Och tror någon förutom Wurz själv att han någonsin kommer få köra tävlingsbil för McLaren??? Ha ha ha
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Det var väl ganska väntat för något direkt alternativ fanns ju inte till Coutlhard för 2004 ...

Däremot tror jag han ryker ur stallet till 2005 om han inte gör ngt fantastiskt som att vinna VM nästa år och det kan man ju nästan utesluta.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Styggve

Inlägg av Styggve »

Ron Dennis har ju aldrig gjort sig kännd för att vara våghalsig men fan! Konservativare än så här är ju svårt att komma.
Visst det finns kanske inte nått solklart alternativ men han kan väl bjuda in Heidfeld på ett test. McLaren testar ju aldrig några förare. Nick visade ju att han kunde hålla jämna steg med Räikkönen 01. Det är åtminstånde ett alternativ. Men som i år, nästa år blir nog inte hans år heller(coulthard's), det året heller. Kan iofs tänka mig att Ron känner lite lojalitets tvång. Faktum är att han och mika tog stallet tillbaka till toppen efter året med Peugoet etc.
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Så jävla besviken. Wirdheim borde tagit hans plats.
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

Styggve skrev:Visst det finns kanske inte nått solklart alternativ men han kan väl bjuda in Heidfeld på ett test.
Heidfeld? Hygglig förare som hamnat i skitbil. Men ärligt talat, han har väl aldrig överraskat positivt under sin tid i F1?
Användarens profilbild
Slusk

Inlägg av Slusk »

Men alvarligt talat, finns det något stall som behöver två ess?

Räkan har visat att han är ett ämne för VM titeln med lite mer rutin, vad stallet behöver är någon som kan backa upp och ge support.
Där passar DC in perfekt.

/S
"All bleeding eventually stops."
Användarens profilbild
foppa21

Inlägg av foppa21 »

Sparka Raikkonen istället och ge platsen till Heidfeld som i sin tur lämnar plats åt Wirdheim :bang: