Jag har absolut ingenting emot David Coulthard, men är det inte ett generalfel att behålla samma förare i 9 säsonger när han egentligen aldrig har lyckats? Visst, han kaaaaannnn ju vinna titeln nästa år..men ja..jag blir bara så trött på McLaren..Ron Dennis är lika tråkig och trist som en viss förare som kör en röd bil.
Och tror någon förutom Wurz själv att han någonsin kommer få köra tävlingsbil för McLaren??? Ha ha ha
David Coulthard
-
Det var väl ganska väntat för något direkt alternativ fanns ju inte till Coutlhard för 2004 ...
Däremot tror jag han ryker ur stallet till 2005 om han inte gör ngt fantastiskt som att vinna VM nästa år och det kan man ju nästan utesluta.
Däremot tror jag han ryker ur stallet till 2005 om han inte gör ngt fantastiskt som att vinna VM nästa år och det kan man ju nästan utesluta.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Ron Dennis har ju aldrig gjort sig kännd för att vara våghalsig men fan! Konservativare än så här är ju svårt att komma.
Visst det finns kanske inte nått solklart alternativ men han kan väl bjuda in Heidfeld på ett test. McLaren testar ju aldrig några förare. Nick visade ju att han kunde hålla jämna steg med Räikkönen 01. Det är åtminstånde ett alternativ. Men som i år, nästa år blir nog inte hans år heller(coulthard's), det året heller. Kan iofs tänka mig att Ron känner lite lojalitets tvång. Faktum är att han och mika tog stallet tillbaka till toppen efter året med Peugoet etc.
Visst det finns kanske inte nått solklart alternativ men han kan väl bjuda in Heidfeld på ett test. McLaren testar ju aldrig några förare. Nick visade ju att han kunde hålla jämna steg med Räikkönen 01. Det är åtminstånde ett alternativ. Men som i år, nästa år blir nog inte hans år heller(coulthard's), det året heller. Kan iofs tänka mig att Ron känner lite lojalitets tvång. Faktum är att han och mika tog stallet tillbaka till toppen efter året med Peugoet etc.
-
-
-
-