Hockenheim

Kungaklassen av motorsport...
Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Schumi har aldrig behövts straffas, han kör alltid så snällt :)
ingo

http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=7026

Inlägg av ingo »

kan inte engelska så bra.. vad sade kimi?
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Mycket rosor till Eje och Blomman, så jag måste ge lite ris. Jag tycker de var ute och cyklade ovanligt mycket i går (mest kring Schumachers och Renaultbilarnas depåstrategi) men det var nog bara en tillfällig svacka i värmen. :)
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Lemon skrev:Det är nog inget fel på Ferrari-bilen, men dom där jävla hockeypuckarna dom åker på :finger: Inte nog med att greppet i dom är obefintligt. Dessutom så pajar dom :x :x

http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=7054
BMW BAYERN

Inlägg av BMW BAYERN »

Håller med dig fullständigt Nicolas.
Orättvist att bara Ralf får ta straffet, Kimi skulle ha varit med också.
A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!
Användarens profilbild
vintergatan

Inlägg av vintergatan »

Kimi gjorde ju bara de han skulle....ferrari/bridgesten skulle haft straff för långsamtgående fordon isf...
Användarens profilbild
Freddan

Inlägg av Freddan »

AndersF1 skrev: För övrigt lite konstiga strategier ifrån Ferrari och Renault, tycker jag. Trulli verkade skapligt färdig. Vad tusan, åka 30 mil bil kan väl inte vara jobbigt - det har hänt flera ggr att jag åkt i ett sträck ända upp till Hudik...
Hello?? Grabbarna söndagskör inte precis runt banan. Brukar du ligga i 320 blås på raksträckan eller? Med 50 grader i bilen?

Snacka om att var ute och segla................ :down:
-Red Bull Racing
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Freddan skrev:
AndersF1 skrev: För övrigt lite konstiga strategier ifrån Ferrari och Renault, tycker jag. Trulli verkade skapligt färdig. Vad tusan, åka 30 mil bil kan väl inte vara jobbigt - det har hänt flera ggr att jag åkt i ett sträck ända upp till Hudik...
Hello?? Grabbarna söndagskör inte precis runt banan. Brukar du ligga i 320 blås på raksträckan eller? Med 50 grader i bilen?

Vadå, jag tycker inte det är jobbigare att köra i 140 på rakorna än i 90, snarare tvärtom då det tar kortare tid. Ähh, bli trött av att sitta där och blippa på gasen och styra(med styrservo) i mindre än två timmar verkar klent.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Ja visst, de kör ju dessutom nedcabbat så va fan ska de klaga på... ungefär som att köra hoj. Blir det varmt så har man kört för sakta...

/E
AndersF1 skrev:
Freddan skrev:

Vadå, jag tycker inte det är jobbigare att köra i 140 på rakorna än i 90, snarare tvärtom då det tar kortare tid. Ähh, bli trött av att sitta där och blippa på gasen och styra(med styrservo) i mindre än två timmar verkar klent.
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

Han hade ju feber ju.
Användarens profilbild
Styggve

Inlägg av Styggve »

Jo plus att hans bil inte var så lätt körd, så såg det ut utifrån iaf. Hade ju varit kul att se en repris på pris utdelningen i rio 82 då Neslon Piquet svimma =)