Hockenheim
-
-
http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=7026
kan inte engelska så bra.. vad sade kimi?
-
Lemon skrev:Det är nog inget fel på Ferrari-bilen, men dom där jävla hockeypuckarna dom åker på Inte nog med att greppet i dom är obefintligt. Dessutom så pajar dom
http://www.pitpass.com/news2/news.cfm?newsid=7054
-
-
-
Hello?? Grabbarna söndagskör inte precis runt banan. Brukar du ligga i 320 blås på raksträckan eller? Med 50 grader i bilen?AndersF1 skrev: För övrigt lite konstiga strategier ifrån Ferrari och Renault, tycker jag. Trulli verkade skapligt färdig. Vad tusan, åka 30 mil bil kan väl inte vara jobbigt - det har hänt flera ggr att jag åkt i ett sträck ända upp till Hudik...
Snacka om att var ute och segla................
-Red Bull Racing
-
Vadå, jag tycker inte det är jobbigare att köra i 140 på rakorna än i 90, snarare tvärtom då det tar kortare tid. Ähh, bli trött av att sitta där och blippa på gasen och styra(med styrservo) i mindre än två timmar verkar klent.Freddan skrev:Hello?? Grabbarna söndagskör inte precis runt banan. Brukar du ligga i 320 blås på raksträckan eller? Med 50 grader i bilen?AndersF1 skrev: För övrigt lite konstiga strategier ifrån Ferrari och Renault, tycker jag. Trulli verkade skapligt färdig. Vad tusan, åka 30 mil bil kan väl inte vara jobbigt - det har hänt flera ggr att jag åkt i ett sträck ända upp till Hudik...
-
- Utvisad
Ja visst, de kör ju dessutom nedcabbat så va fan ska de klaga på... ungefär som att köra hoj. Blir det varmt så har man kört för sakta...
/E
/E
AndersF1 skrev:Vadå, jag tycker inte det är jobbigare att köra i 140 på rakorna än i 90, snarare tvärtom då det tar kortare tid. Ähh, bli trött av att sitta där och blippa på gasen och styra(med styrservo) i mindre än två timmar verkar klent.Freddan skrev:Hello?? Grabbarna söndagskör inte precis runt banan. Brukar du ligga i 320 blås på raksträckan eller? Med 50 grader i bilen?AndersF1 skrev: För övrigt lite konstiga strategier ifrån Ferrari och Renault, tycker jag. Trulli verkade skapligt färdig. Vad tusan, åka 30 mil bil kan väl inte vara jobbigt - det har hänt flera ggr att jag åkt i ett sträck ända upp till Hudik...
-